Het is een beetje "raar" dat de mod-community het spel mooi moet maken terwijl Bethesda dat gewoon had moeten doen. Bethesda had zelf ook High-res textures kunnen toevoegen, field of depth, bloom effecten, betere kleuren etc.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan komen er waarschijnlijk weer updates, van zowel Bethesda als de mod-community.
Dan wordt volgens hen het verschil tussen de console- en pc-versie te groot.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:19 schreef Smoofie het volgende:
Bethesda had zelf ook High-res textures kunnen toevoegen, field of depth, bloom effecten, betere kleuren etc.
Nou en? Win-win situatie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:35 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dan wordt volgens hen het verschil tussen de console- en pc-versie te groot.
Dan gaan de consolegamers zeiken en dat kunnen we natuurlijk niet hebben.quote:
Nah, Nederlands klinkt *meestal* niet in games, en vaak gaan ook grappen ten onder vanwege vertaling.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:01 schreef tochweerhenk het volgende:
Het zou vet zijn als je hem in het Nederlands kon spelen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:01 schreef tochweerhenk het volgende:
Fable is dan ook een kutspel en Oblivion nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef tochweerhenk het volgende:
Morgen nog maar eens beginnen met een new game Oblivion, kan nog mooi een maandje.
Oblivion is echt 20 keer beter dan Fable 3.
Fable 1 was wel leuk. Oblivion is heel makkelijk, je kan het op level 1 halen, maar mods en dergelijken maakt het stukken leuker.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Fable is dan ook een kutspel en Oblivion niet
Iemand Fable 3 kopen voor de X360?
quote:
Lol kan je serieus de moeilijkheidsgraad van Oblivion aanpassen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:14 schreef KanNichtSehen het volgende:
[..]
Fable 1 was wel leuk. Oblivion is heel makkelijk, je kan het op level 1 halen, maar mods en dergelijken maakt het stukken leuker.
Zó lang niet meer gespeeld dat ik het niet meer weet. Maar je kon ervoor kiezen om niet te levellen door niet te gaan slapen waardoor je alleen ratten en dergelijken als vijanden had, waardoor alles heel makkelijk was.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:16 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Lol kan je serieus de moeilijkheidsgraad van Oblivion aanpassen?
Waar haal je die slechte ideeën vandaan zeg.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:24 schreef tochweerhenk het volgende:
Ze zouden trouwens een online wereld voor Skyrim moeten bouwen.
Mobs levelde met je mee, dus als jij lvl 1 was, was de rest ook lvl 1.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:16 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Lol kan je serieus de moeilijkheidsgraad van Oblivion aanpassen?
Imperial legionquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:34 schreef tochweerhenk het volgende:
Nu ga ik nog even guilds loven.
Mage guild:![]()
Dark Brotherhood guild:![]()
Thieves Guild:![]()
Fighters Guild:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:24 schreef tochweerhenk het volgende:
Ze zouden trouwens een online wereld voor Skyrim moeten bouwen.
Jonguh ga terug naar Cyrodiilquote:
Iemand moet The Empire's belangen verdedigen in Skyrimquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jonguh ga terug naar Cyrodiil
Zout op met je empire en laat ons ons ding doen, n'wahquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Iemand moet The Empire's belangen verdedigen in Skyrim
Wie anders dan the once great Empire kan de mensheid beschermen tegen de filty elves enn Argoniansquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zout op met je empire en laat ons ons ding doen, n'wah
Met commentaar van Youri Mulder en Evert ten Napel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:01 schreef tochweerhenk het volgende:
2 uur en 16 minuten, tering hé. Dat ga ik dus nooit redden, zo wil ik het spel niet eens spelen.quote:Een QA-tester bij Bethesda heeft de te kloppen tijd gezet voor The Elder Scrolls V: Skyrim-speedruns door het spel in een indrukwekkende twee uur en zestien minuten uit te spelen.
In de Bethesda Blog werd de wedstrijd tussen tester Sam Bernstein en ontwikkelaar Jeff Browne beschreven. Deze wedstrijd werd gehouden omdat het spel klaar is om in productie te gaan.
Bernstein eindigde het spel in 2:16:10, twintig seconden sneller dan Browne. Er mocht niet gecheat worden en blijkbaar hebben beide deelnemers een andere route genomen in het spel. De prijs voor de winnaar bestond uit een bescheiden beker en een taart naar keuze die door director Todd Howard gebakken zou worden.
De blog meldt wel dat de gemiddelde speler iets langer bezig zal zijn met de game: "Onze ontwikkelaars hebben jarenlange ervaring en kennen alle truukjes om snel door de game te gaan."
De pre-release speedruns in het kantoor van Bethesda lijken een traditie te worden. In een identieke wedstrijd met Fallout 3 won Bernstein ook al van Browne door dat spel in vijfenzeventig minuten uit te spelen.
Voordat wij door The Elder Scrolls V: Skyrim mogen gaan rennen, moeten we nog even wachten: 11 november mogen de gamers proberen of ze de tijd alsnog kunnen verbeteren.
Epic, een taart die Todd Howard gaat bakkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
2 uur en 16 minuten, tering hé. Dat ga ik dus nooit redden, zo wil ik het spel niet eens spelen.
Leuke zinquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Epic, een taart die Todd Howard gaat bakken
Die zin klopt inderdaad niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Leuke zin
Even zoeken naar een taart die een mens in de oven schuift
Klopt perfect, je kan 'm alleen verkeerd opvattenquote:
Nouja standaard ren je natuurlijk, maar je kan geen sprintjes trekken ofzo. Je kan wel je speed lekker omhooglevelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:46 schreef tochweerhenk het volgende:
Oblivion is echt een bazenspel.
Maar kan je trouwens rennen in Oblivion?
Hahaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:53 schreef tochweerhenk het volgende:
New game is echt leuk, ik wist niet meer hoe je moest levelen, bleek dat je moest slapen op een bed!
Lang geleden dat ik dit heb gespeeld.
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Haha
Hoe meer je vergeet hoe leuker het is om overnieuw te spelen
Van Morrowind heb ik ook veel meer onthouden dan van Oblivionquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt helemaal
Oh wat zou ik graag alles in Morrowind vergeten zodat ik weer helemaal opnieuw verliefd kan worden op dat spel
klopt, morrowind had meer sfeerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Van Morrowind heb ik ook veel meer onthouden dan van Oblivion
http://morroblivion.com/ Ik had hier al eens over gelezen maar toen was hij nog niet uit, wellicht ook wel vermakelijk
Ik heb zin om helemaal verliefd te worden op Skyrim, op m'n nieuwe laptopje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |