quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:27 schreef GGMM het volgende:
Nee hoor.
Geen idee wie Rinus en Romana zijn namelijk.
jaquote:
Hey ben jij een modje gewordenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:30 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Boeie. Iedereen noemt haar toch Romana.
Ja , ga je mij wel een beetje lief behandelen.. want wij hadden altijd veel gemeen van te voren jwz.quote:
Krijg wat, ik ben ook mod idd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nu vraag ik me hetzelfde van jou af? Hoe kan dit toch.
Mijn naam is niet Rinus.quote:
Wiskundig gezien ( - * - = + ) ofwel het wordt een Einsteintjequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:28 schreef Meloewa het volgende:
Hoe volmaakt zou die baby dan niet zijn.
Ah, daar komt dat zinnetje in z'n hit vandaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:52 schreef smegmanus het volgende:
Goed topic, jammer van het feit dat Romana niet z'n neukertje is.
Maar serieus, zie je het voor je hoe Rinus z'n kwakkie ergens loost? Nou? Is niet fijn hé?
Maar wees getroost mijn lieve FOK!kers, Rinus heeft op jonge leeftijd een aanvaring gehad met prikkeldraad.
Zo van : "Alle alle alle alle, daar gaan m'n twee teelballe".
True story.
Deze man weet ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, daar komt dat zinnetje in z'n hit vandaan.
"Ukke ukke ukke ukke ukke, ik kan me niet meer rukke"
Yes i am van mening olso that stupid people shult be sterilizedquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:59 schreef Bitch-de-Luxe het volgende:
Shouldn't stupid people be sterilized?
Stront, zowel aan de onder als bovenkant.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:18 schreef Mixende_match het volgende:
Ik schrok idd. Wat zou daar wel niet uitkomen zeg
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:18 schreef Mixende_match het volgende:
Ik schrok idd. Wat zou daar wel niet uitkomen zeg
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:52 schreef smegmanus het volgende:
Goed topic, jammer van het feit dat Romana niet z'n neukertje is.
Maar serieus, zie je het voor je hoe Rinus z'n kwakkie ergens loost? Nou? Is niet fijn hé?
Maar wees getroost mijn lieve FOK!kers, Rinus heeft op jonge leeftijd een aanvaring gehad met prikkeldraad.
Zo van : "Alle alle alle alle, daar gaan m'n twee teelballe".
True story.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |