Perfect omschrijving!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:22 schreef MaGNeT het volgende:
Doet me vaag denken aan een kruising tussen Bert Visscher, Jochem Myjer en Robbie Williams.
Ik denk dat hij dat niet moet doen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook.. Ik ben benieuwd hoe hij een ballad zingt.
Ik ook idd!quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook.. Ik ben benieuwd hoe hij een ballad zingt.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:16 schreef blinkgirl het volgende:
Valt me tegen hoe rustig het is in dit topic! Hij was toch weer te enig, schattig, grappig, poezelig voor woorden vanavond? (Ik heb ook een ding voor gay mannen, blijkbaar.)
Luister die 538 versie hierboven van Valerie, da's echt al stukken beter dan de auditiequote:Op zaterdag 12 november 2011 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben in tweestrijd, eigenlijk heeft hij met z'n gekwaak niks te zoeken in dit programma maar ohmygod ik wil 'm niet kwijt.
*BOUNCE BOUNCE*quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
" OMG LOOK AT ME ON THIS STAGE I CAN'T BELIEVE IT LOOK AT ALL THOSE PEOPLE OMG THEY ARE CLAPPING YAY YOU MAKE ME HAPPY I AM SINGING![]()
![]()
!"
Ik word er ook helemaal BOUNCE BOUNCE HIHIHI HUPS HUPPEL van.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
*BOUNCE BOUNCE*
*Hihiiiiiiiiiiiihihihi*
*HUPS HUPPEL*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |