Nee, al was er genoeg gelegenheid. Wel andere avonturiersquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:05 schreef Loontjah het volgende:
![]()
Toppnie Bonno, heb je al Fokritten gehad ?
Ja maar ik heb een kleinschalig bedrijfje, moet wel met de auto. Ik vind het trouwens het ultieme gevoel van vrijheid! Het is wel heel erg zwaar en af en toe saai, maar als je er bent... Voelt voor mij altijd als een hele prestatie. En dat als werk, ben er echt gek op!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:00 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik ga ook 3-4 keer per jaar naar Alicante, maar al zou je me 1000 euro toegeven dan nog zou ik niet met de auto daarheen kachelen.
Maargoed ik stem dan ook rechts......voor SP-ers , aanhangers van GL en ander kampeervolk is dit ongetwijfeld een heel leuk aanbod.
Veel plezier en post wat foto's hier als je weer terug bent
Hè jammer, met jou had ik wel meegeredenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:00 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik ga ook 3-4 keer per jaar naar Alicante, maar al zou je me 1000 euro toegeven dan nog zou ik niet met de auto daarheen kachelen.
Maargoed ik stem dan ook rechts......voor SP-ers , aanhangers van GL en ander kampeervolk is dit ongetwijfeld een heel leuk aanbod.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hè jammer, met jou had ik wel meegereden
Beetje vreemde vraag vind ik dit. Je kan voor vertrek kennis komen maken hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:09 schreef fleischwolf het volgende:
hoe oud ben je?
nee ik bn geen pervert, maar ik persoonlijk zou ht niet fijn vinden met een bejaarde mee te rijden
Met drie man in die cabine vind ik niet prettig. Ik wil ook gewoon wat spullen bij me hebben, zoals mijn tas en mijn laptop, met drie man wordt het gewoon te krap. En dan kan mijn bassbox niet mee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:34 schreef MissVanity het volgende:
Jammer dat er maar 1 iemand mee kanAnders had ik er zeker gebruik van gemaakt
Ja, eigenlijk wil ik iedere maand gaan, ligt wel aan de hoeveelheid opdrachten. Ik weet het altijd wel ruim van tevoren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:44 schreef fleischwolf het volgende:
maar je gaat er vake rheen toch?dusht hoeft niet perse volgende maand?
Ik stem VVD, wat heeft dit überhaupt met je kijk richting op? Dit is avontuurlijk, heeft geen ene reed te maken met hoe je de wereld bekijkt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:00 schreef PierreBetfair het volgende:
Je kan begin december mee. Kost je twee keer 45 euro voor een hotel in Frankrijk en eten en drinken. Plus wat overnachtingen in Spanje. Je moet wel rekenen op 200 euro als je een beetje relaxed wil leven.quote:Op maandag 24 oktober 2011 05:49 schreef Bartcoah het volgende:
Haha wij hebben elkaar 4 maanden geleden gesproken, ik heb jouw msn nog.
Ik denk dat ik zeker wel een keer zin heb om mee te gaan.
Even weg uit dit koude klote land!
Wat ben ik ongeveer kwijt in die week, en ga je uit daar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |