Ga je met Patje daten dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:39 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ow jeetje. Doe ik wel mijn paardenmasker op:@:@
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Ja, je moet toch wat als je jeuk hebt.
als jantje 2 vogels heeft, en y = 2(x,-x)(2*5), en x = 5*55, wat is y?quote:
Tsja, tis goed dat je inziet dat je nooit iemand zal krijgen en het zo oplost knulquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:38 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga even met mezelf trouwen, daarna ga ik mezelf betasten.
y = nerd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
als jantje 2 vogels heeft, en y = 2(x,-x)(2*5), en x = 5*55, wat is y?
NEE WAARSCHIJNLIJK M'N OUDERS DIE M'N KOPJE MOLLEN NU MOET IK DIE ANDER MAAR DAT IS GEEN MOOI SCHILDERIJ VAN VAN GOGH IK WIL DIE MOOIE DIE IS KAPOT GRRquote:
IK HAD GEWOON JEUK JA!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:40 schreef coban het volgende:
[..]
Tsja, tis goed dat je inziet dat je nooit iemand zal krijgen en het zo oplost knul
Dat is sowieso 18.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
als jantje 2 vogels heeft, en y = 2(x,-x)(2*5), en x = 5*55, wat is y?
Oui oui non je ne sais pasquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
NEE WAARSCHIJNLIJK M'N OUDERS DIE M'N KOPJE MOLLEN NU MOET IK DIE ANDER MAAR DAT IS GEEN MOOI SCHILDERIJ VAN VAN GOGH IK WIL DIE MOOIE DIE IS KAPOT GRR
[ afbeelding ] dezen kopje had ik grr
y ->quote:
geloofwaardigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
Ik moest zonet plassen maar had geen zin om naar de wc te lopen dus had ik het maar in me lege glas gedaan waar ik cola uit dronk, nu heb ik uit automatisme die glas opgepakt en me eigen zeik opgedronken
Gek genoeg smaakte het echt lekker
Nja ha eerlijk gezegd niet eens gekeken mr te lang deze stof niet gehadquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
y ->
formulen 1 = formule 2 x invullen en klaar
Ohh, ja, dat is wel spannend. In het bijzijn van jou aan m'n ballen krabben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:42 schreef coban het volgende:
[..]
Ja nja realiteit komt hard,
Wil je erover praten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |