is al goed..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oja. die bullshit was tegen peu overigens, sorry m1st1g
Dan lijkt het mij eerder een softwarefout in je foonquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
het internet valt namelijk elke dag wel een stuk of 4x uit, en herstelt zich als ik mn telefoon opnieuw opstart..
Er stond ook in het vorige topic: "werkende singles hebben BIJNA weekend"quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:47 schreef exile79 het volgende:
Deze single zit thuis omdat hij nog géén weekend heeft. BOEHOEEEEE.
Dus.
ligt het niet aan je toestel.. bij mijn touch pro2 heb ik er nl ook last van maar op mijn bb nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
het internet valt namelijk elke dag wel een stuk of 4x uit, en herstelt zich als ik mn telefoon opnieuw opstart..
nee, want vriendin heeft dezelfde telefoon, maar tmobile en dus geen last ervan. En meer mensen met vodafone die ik ken lopen te zeiken dat internet elke keer wegvaltquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij eerder een softwarefout in je foon
Ah, kwam het topic nu pas tegen. Ben dus te laat met huilen. Verdorie ook!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er stond ook in het vorige topic: "werkende singles hebben BIJNA weekend"
Niet elke foon is hetzelfde... kan dus best dat jij een softwarefout hebt en zij nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, want vriendin heeft dezelfde telefoon, maar tmobile en dus geen last ervan. En meer mensen met vodafone die ik ken lopen te zeiken dat internet elke keer wegvalt
in dat geval begin ik dit toestel wel te haten zo onderhandquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet elke foon is hetzelfde... kan dus best dat jij een softwarefout hebt en zij niet
als je het hebt over een appeltje kan ik het zomaar begrijpen....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in dat geval begin ik dit toestel wel te haten zo onderhand
HTC Desire Zquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
als je het hebt over een appeltje kan ik het zomaar begrijpen....
dat is al beterquote:
het had lullquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
overigens iemand de Spits gezien vandaag?
Op de in memoriam pagina voor Steve Jobs: reclame voor BlackBerry
hoezo lullig?
ik ga niks leegmakenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat is al beter![]()
ff een x leegmaken en fabrieksinstellingen terug zetten werkt meestal wel op htc's.
daarna natuurlijk wel ff je custom rom erop zetten...
een BB is nog erger... die gaan max een maand mee bij mij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga niks leegmaken
wat een gek zeg, dat is een maand of anderhalf terug ofzo nog gebeurd toen ik m terug heb gestuurd omdat mn beeldschermkabeltje naar de kut was
BB zijn lelijk. En lelijk. En ohja, LELIJK. kuttelefoonsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
een BB is nog erger... die gaan max een maand mee bij mij.
ben ik helemaal met je eens... helaas vind mijn werkgever het wel handige krengen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
BB zijn lelijk. En lelijk. En ohja, LELIJK. kuttelefoons
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
overigens iemand de Spits gezien vandaag?
Op de in memoriam pagina voor Steve Jobs: reclame voor BlackBerry
hoezo lullig?
gewoon weigerenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ben ik helemaal met je eens... helaas vind mijn werkgever het wel handige krengen...
Nou, Apple, BlackBerry (appel, zwarte bes).. best een steekjequote:
ach zolang het kreng belt en ik de rekening niet hoef te betalen is het mij best...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon weigeren![]()
en een fatsoenlijke foon eisen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ach zolang het kreng belt en ik de rekening niet hoef te betalen is het mij best...
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
eigenlijk best wel, heb er dit jaar al 3 versleten en al 4 x dat kreng laten repareren
Werknemers zoeken die voorzichtiger omgaan met hun spullen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]en dan gaat de baas niet nadenken?
waarschijnlijk ( ik weet wel zeker ) heeft ie een goed contract afgesloten met kpn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]en dan gaat de baas niet nadenken?
Dat, of betere telefoonsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Werknemers zoeken die voorzichtiger omgaan met hun spullen?
nou, in dat geval: betere telefoonsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
hou het maar op betere telefoons. heb hiervoor 2 jaar gedaan met een htc 710 pro
erg snel slecht geluid bij telefoongesprekken.. ik ben er niet zo fan van..quote:
quote:
we moeten toch iets hequote:
Ja maar... foons?quote:
tetten ben je ook zo over uitgesprokenquote:
BB's zijn ook in trek, dat wil niet zeggen dat ze goed zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:57 schreef exile79 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/gadgets/2635083/smartphones-samsung-in-trek.html
Dat je het even weet he
Dat is waar. Vooral als je ze hebt hequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tetten ben je ook zo over uitgesproken
over tetten praat ik niet... daar wil ik alleen maar mee spelenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
over tetten praat ik niet... daar wil ik alleen maar mee spelen
Eensquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
BB's zijn ook in trek, dat wil niet zeggen dat ze goed zijn
Niet mee eensquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh jaquote:
Inderdaad. Vet, (ongeactiveerde) melkklieren en wat huid en aders. Klaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is waar. Vooral als je ze hebt he
quote:
ik heb geen zin om me om te laten bouwen...quote:
Ik? Tof.quote:
Ik ben er zo slecht in dat ik het niet leuk vindquote:
Dat is niet nodig hoor, ze zijn prima. Take my word for it.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik heb geen zin om me om te laten bouwen...
maar ik wil wel eens een vergelijkend warenonderzoek doen bij jou missB
ik geloof je nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is niet nodig hoor, ze zijn prima. Take my word for it.
Dat leest toch kut op je foon?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
maar ik heb nu e-reader op mn telefoon, dus gratis boeken downloaden en lezen doe ik momenteel wel
Jij mag wel eens voelen dan. Maar alleen jij.quote:
ik ben door schade en schande wijs geworden en geloof niemand meer op zijn / haar woord....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Over een paar potjes stripscrabble kan ik het met eigen ogen zien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nee, werkt prima eigenlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat leest toch kut op je foon?![]()
Ik ben nu WWZ aan het lezen op mijn reader, elke avond in bed
Ik mag voelenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij mag wel eens voelen dan. Maar alleen jij.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over een paar potjes stripscrabble kan ik het met eigen ogen zien.
You should be!quote:
*prikt in missb's boobs*quote:
Ik ga er vanuit dat ze qua mooiheid in het niet vallen bij jouw borsten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]jij met je veel te mooie woorden.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*prikt in missb's boobs*
Ja, je hebt gelijk. Prima spul.
Omdat het kan.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze qua mooiheid in het niet vallen bij jouw borsten.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*prikt in missb's boobs*
Ja, je hebt gelijk. Prima spul.
Steviger dan die van mij wel.quote:
Ja dat viel te verwachten hequote:
ja, dat dan weer wel. ondanks het leeftijdsverschilquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat viel te verwachten he
Oh en mijn rug is zo mooi geheeld!
Kun je nagaan welke mooie woorden ik ga gebruiken als het moment eenmaal daar is.quote:
Godvertyfusfucking veel, alsof mijn rug werd afgestroopt. Ik dacht soms dat ik in een van mijn nachtmerries zatquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat dan weer wel. ondanks het leeftijdsverschil![]()
Ik zag je foto, ik ben jaloers![]()
hoeveel pijn doet je rug bij het zetten? (in voorbereiding voor als ik ooit het geld voor mn ukelele heb)
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je nagaan welke mooie woorden ik ga gebruiken als het moment eenmaal daar is.
fuck, ik wil m tussen mn schouderbladenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godvertyfusfucking veel, alsof mijn rug werd afgestroopt. Ik dacht soms dat ik in een van mijn nachtmerries zat![]()
Ik heb een bottig rugje heRibben, ruggenwervel. Auw.
Ruggengraat vond ik het ergst. Hoewel je hele rug ribben is (en ik er bijna geen vet heb), dus alles deed pijn. Vooral na 3 uurquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fuck, ik wil m tussen mn schouderbladen
Nja, eerst mn heup, daar zitten wel een beetje vetjes op, dat is wel fijn
Al vermoed ik dat je dan mijn dekentje wil lenen om ze te bedekken.quote:
Ja uiteraard. En de restquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al vermoed ik dat je dan mijn dekentje wil lenen om ze te bedekken.
Ik heb nu al medelijden met mezelfquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ruggengraat vond ik het ergst. Hoewel je hele rug ribben is (en ik er bijna geen vet heb), dus alles deed pijn. Vooral na 3 uur
Ja ik ook met mijquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met mezelf
Ik kan niet zeggen dat ik veel vetjes op mn bovenrug heb
onder wat meer, maar voelde die naald dan ook wel als ie bij mn heupbot was
Shit, ik heb in december een afspraak, en die is om drie uur. Dat gaat dus zeer doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ruggengraat vond ik het ergst. Hoewel je hele rug ribben is (en ik er bijna geen vet heb), dus alles deed pijn. Vooral na 3 uur
Mjah, weet niet wat je gaat doen, maar reken er maar wel op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:15 schreef exile79 het volgende:
[..]
Shit, ik heb in december een afspraak, en die is om drie uur. Dat gaat dus zeer doen.
Het is een heel klein dekentje hoor. Je moet een keus maken.quote:
Mij vonden ze ook stoerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook met mijMaar het hielp wel dat ze me stoer vonden
Gewoon op m'n arm, maar misschien kan ik hem nog verzettten naar twee uurquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, weet niet wat je gaat doen, maar reken er maar wel op.
Ik zat vooral erg in mijn zen te wezen, voor zover mogelijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mij vonden ze ook stoer
ik liep lekker te ouwehoeren ondertussen, meisje naast me ging bijna neer..
dus die vent, Ah, jij bent wel een stoere meid hoor, dat je gewoon lekker zit te kletsen en lachen en ouwehoeren.. Dus ik.. euhm.. vorige keer zat ik er ook zo bij![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:17 schreef exile79 het volgende:
[..]
Gewoon op m'n arm, maar misschien kan ik hem nog verzettten naar twee uur
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:17 schreef exile79 het volgende:
[..]
Gewoon op m'n arm, maar misschien kan ik hem nog verzettten naar twee uur
Ik heb geen zenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zat vooral erg in mijn zen te wezen, voor zover mogelijk.
Dan toch maar over de punaniquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een heel klein dekentje hoor. Je moet een keus maken.
Op je bank zitten met je rug erg gekromd.. dan moet je ze allebei kunnen bedekkenquote:
Goede keus, minst interessant om naar te staren.quote:
Kut. Vagina. Konijn. Pruim. Perzik. Grot. Wat jij wilquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goede keus, minst interessant om naar te staren.
Of: Kruispunt. Doosje. Mossel. Poes. Preut. Schede. Snee. Spleet. Vulva.quote:
Geen konijn, of pruimquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kut. Vagina. Konijn. Pruim. Perzik. Grot. Wat jij wil
Konijn??quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kut. Vagina. Konijn. Pruim. Perzik. Grot. Wat jij wil
Zo noemt mijn tante hetquote:
kruispunt is ok als het een acroniem is voor een triootje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Of: Kruispunt. Doosje. Mossel. Poes. Preut. Schede. Snee. Spleet. Vulva.
Ach, het is haast een Hazenlip, dus waarom niet?quote:
Pantoffel vind ik toch veel erger klinkenquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, het is haast een Hazenlip, dus waarom niet?
Iehlquote:
Tenzij je hem (haar?) een beetje open houdt, maar gezien je houding tot nu toe, hoort dat vast óók niet TOT de mogelijkheden.quote:
is ze frigide Air?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tenzij je hem (haar?) een beetje open houdt, maar gezien je houding tot nu toe, hoort dat vast óók niet TOT de mogelijkheden.
mja.. visuals hequote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tenzij je hem (haar?) een beetje open houdt, maar gezien je houding tot nu toe, hoort dat vast óók niet TOT de mogelijkheden.
Dan wel.quote:
Beter dan konijntjequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:26 schreef -Engel- het volgende:
je hoeha heb ik ook al een keer gehoord...
je Foef dan?quote:
Dat ligt meer aan jouw soort vrouwen dan denk ikquote:
Dat effect heb ik op vrouwen.quote:
quote:
Dat klinkt ook engquote:
he ik zeg niet dat ik die ervaring ermee heb...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan jouw soort vrouwen dan denk ik
quote:
Alleen bij Air ja? Zo koud als een koelkastquote:
quote:
Wacht even, dan sla ik wat spijkers in mn knuppelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
alleen als je het echt meent... dan mag je je gang gaan...
Hier staat ie gewoon aan. Maar aangezien biggel het luikje uit het kattenluik heeft gebeukt, voor de 3e keer, tocht hetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik vind het fucking koud trouwens, maar ik ben te gierig om de verwarming aan te zetten
huh? memootje gemist??quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:30 schreef missbehavin het volgende:
Air is ook getrouwd he, dus dat is sowieso no-go
Ik heb m hier in dit huis nog niet aangehad, dus ik denk dat mn verwarmingen eerst ontlucht moeten worden.. En eengezinswoning, dus ben bang dat ik anders enorm voor niks stookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier staat ie gewoon aan. Maar aangezien biggel het luikje uit het kattenluik heeft gebeukt, voor de 3e keer, tocht het
Nou bij dezen: ik neuk geen getrouwde mannenquote:
Troostkusjes, hoe vernederend.quote:
nee, dat is ie al eeuwenquote:
spijkers zijn niet nodig... je slaat maar een paar x vakerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wacht even, dan sla ik wat spijkers in mn knuppel
Wie zegt dat ik minder vaak sla met spijkers?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
spijkers zijn niet nodig... je slaat maar een paar x vaker
ik ben niet getrouwdquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou bij dezen: ik neuk geen getrouwde mannen
Je kent me hequote:
Ow, dat detail van getrouwd zijn wist ik dan weer nietquote:
met spijkers duurt het genietren net ff wat minder lang...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik minder vaak sla met spijkers?
Wij werden door zn vrouw geïnformeerd dat we m moesten negeren. Hij is namelijk altijd zo vervelend.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik ben niet getrouwd
[..]
Je kent me he
[..]
Ow, dat detail van getrouwd zijn wist ik dan weer niet
Daarom is ze met hem getrouwd natuurlijk...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wij werden door zn vrouw geïnformeerd dat we m moesten negeren. Hij is namelijk altijd zo vervelend.
Genieten? Dude, ik geniet er volop van dan hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
met spijkers duurt het genietren net ff wat minder lang...
Dan ben je er nog niet hoorquote:
Uiteraard. Om m in de gaten te houden. En onder de duim.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daarom is ze met hem getrouwd natuurlijk...
nee je zoekt een vent die die peuken bij je komt brengenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hmm,... ga ik heel ver lopen (10 minuten) voor een pakje sigaretten zodat ik straks een jointje kan draaien?
ja, wordt lastig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nee je zoekt een vent die die peuken bij je komt brengen
Ik ben ook geen 50quote:
quote:
oude buurvrouwquote:
dan ga je maar snel verhuizen. en zorg er dan voor dat je meerdere mannen naast je hebt wonen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oude buurvrouw![]()
helaas, want mijn vorige buurman had ik daar prima voor lastig kunnen vallen
geef me maar een woning en wat geld voor de verf en vloer. Komt goed dan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dan ga je maar snel verhuizen. en zorg er dan voor dat je meerdere mannen naast je hebt wonen.
ik moet eerst nog 2 kamers met dozen uitzoeken.... anders zou het geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geef me maar een woning en wat geld voor de verf en vloer. Komt goed dan.
alvast succes bij je gesprekjequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oeh, en morgen ga ik solliciteren bij een coffeeshop in de stad
Oh dat komt helemaal goed, mark my words!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oeh, en morgen ga ik solliciteren bij een coffeeshop in de stad
gesprekje? langsgaan en eisen dat ze me een baan geven natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:42 schreef dawg het volgende:
vanavond eens zuipen. komt door dit nummer. waarom dan opzetten? geen idee.
buenas noches
Is wel sportief GvEquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hmm,... ga ik heel ver lopen (10 minuten) voor een pakje sigaretten zodat ik straks een jointje kan draaien?
Rennen zal jequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ja, toch ff lopen, anders krijg ik spijt
GvE zullen we die arme jongen eens helpen met opruimenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik moet eerst nog 2 kamers met dozen uitzoeken.... anders zou het geen probleem zijn.
laat het me zelf maar doen... er zit nog wel IETS bruikbaars tussen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
GvE zullen we die arme jongen eens helpen met opruimen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
laat het me zelf maar doen... er zit nog wel IETS bruikbaars tussen.
Geld?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
laat het me zelf maar doen... er zit nog wel IETS bruikbaars tussen.
hooguit oud zeer,,, de helft kan zonder problemen weg...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]dat weet ik toch ook wel.... en daarbij de NOSTALGIE
oud zeer....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
hooguit oud zeer,,, de helft kan zonder problemen weg...
Ik heb er gewoon nog niet de moeite voor genomen. het staat er inmiddels al 6 maanden en zolang het niet in de weg staat, staat het er me bestquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oud zeer....dan moet je het juist door een ander of samen met anderen opruimen....
Ik vond het erg verdrietig om met mijn vader nog een keer door Oma's huis te lopen, maar ik vond het wel goed om alles een plaats te geven en daarnaast mocht ik van mijn pa een aantal dingen meenemen als herinnering aan haar...
BTW hoe eerder je opruimt hoe sneller er ruimte is voor nieuwe indrukken en frisheid enzo
Ook weer waarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon nog niet de moeite voor genomen. het staat er inmiddels al 6 maanden en zolang het niet in de weg staat, staat het er me best
I did itquote:
Ik liep/hinktequote:
bril nodig of zat er water in je oog ????quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
I did it
wel door mn slechte knie gezakt doordat ik een stoeprandje niet zag
ik ben daar niet zo goed in, je zou mijn huis eens moeten zien, mijn boeken en heel veel spullen staan zelfs nog bij mn oma omdat ik geen zin heb om ze op te halen en in de kast te zettenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
GvE zullen we die arme jongen eens helpen met opruimen
bril nodigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
bril nodig of zat er water in je oog ????
Ik koop altijd bij n andere shop, en dat gaat ook echt niet veranderenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat komt helemaal goed, mark my words!
waar heb je dat ding dan besteld ??? als ik een nieuwe bril nodig heb is dat hooguit 2 dagen wachten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bril nodig
die ik al een hele tijd terug besteld heb, maar de eerste keer belde ik of ie al klaar was (na 10 dagen) en toen was het linkerglas gebroken, van de week werd ik gebeld dat ie klaar was maar dat op allebei de glazen onverklaarbare (sure) krassen zaten, en dat het dus nog een week ging duren.. Maar ze zetten er wel spoed achter hoor
heel goed, nooit je eigen waar gebruiken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik koop altijd bij n andere shop, en dat gaat ook echt niet veranderen
Pearlequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
waar heb je dat ding dan besteld ??? als ik een nieuwe bril nodig heb is dat hooguit 2 dagen wachten.
sowieso, Kronkel verkoopt stukken betere wiet. En ik hou niet van voorverpakte zakjes, dan vertrouw ik het nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
heel goed, nooit je eigen waar gebruiken.
Je had me vanmorgen moeten zien hardlopen...4 uur geslapen, een halve kater van het bier en toch rennenquote:
Ik ren nooitquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je had me vanmorgen moeten zien hardlopen...4 uur geslapen, een halve kater van het bier en toch rennen
ook pearle heeft max 48 uur nodig om lenzen te bestellen bij de fabrikant en ze in een montuur in te bouwen.quote:
Ja, ze zei: het duurt een paar dagen voor de glazen er zijn, en dan slijpen we die als eerste! Dus duurt een klein weekje..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ook pearle heeft max 48 uur nodig om lenzen te bestellen bij de fabrikant en ze in een montuur in te bouwen.
quote:
Nr5 Out of Ten Crack Commandmentsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
heel goed, nooit je eigen waar gebruiken.
Snuit!quote:
glazen zijn al geslepen in de fabriek, het enige wat ze moeten doen is de vorm uitsnijden ...en dat is 15 minuten werk per glas., daarna misschien nog ff polijsten aan de snijranden maar dat duurt ook 10 minuten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ze zei: het duurt een paar dagen voor de glazen er zijn, en dan slijpen we die als eerste! Dus duurt een klein weekje..
Euhm.. slijpen we die als eerste.. Duurt dat 4 dagen dan?
Ado! Het is een pareltje.. Lig nu op de grond midden in de woonkamer met de regen die tegen het raam tikt en.... ik ben tevredenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Snuit!
Hoe bevalt je nieuwe huisje?
Ja daarom.. een volgende keer dat ik een bril ga bestellen wordt het zeker niet meer pearle.. of specsavers.. en het huis vind ik te duur, dus dan maar Hans Andersquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
glazen zijn al geslepen in de fabriek, het enige wat ze moeten doen is de vorm uitsnijden ...en dat is 15 minuten werk per glas., daarna misschien nog ff polijsten aan de snijranden maar dat duurt ook 10 minuten.
SUPER vrouw... dan heb je je jointje nu wel verdiendquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
I did it
wel door mn slechte knie gezakt doordat ik een stoeprandje niet zag
Ja, nu alleen de kracht verzamelen om m te draaienquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
SUPER vrouw... dan heb je je jointje nu wel verdiend
heb je niet zo'n tsjaktsjak ding.... hoe noem je het ook alweer?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, nu alleen de kracht verzamelen om m te draaien
wss wel...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Varken is helemaal geinteresseerd in mn vijl. De hele tijd heel voorzichtig met dr pootje ertegenaan tikkenZou ze zich herinneren dat ik eerst altijd dr nageltjes deed vijlen?
Dat werkt niet met jointjes..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
heb je niet zo'n tsjaktsjak ding.... hoe noem je het ook alweer?
specsavers heb ik juist goede ervaringen mee. enige waar ze moeite mee hebben is de glazen voor mijn zonnebril. die zijn altijd afwijkend...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja daarom.. een volgende keer dat ik een bril ga bestellen wordt het zeker niet meer pearle.. of specsavers.. en het huis vind ik te duur, dus dan maar Hans Anders
toen ze nog altijd lief op schoot kwam liggen, nu komt ze zelden meer beneden, ze is helemaal fan van dr kamertje : Pquote:
Regen? Zo ver zit je niet hier vandaan toch? Hier is het droog..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ado! Het is een pareltje.. Lig nu op de grond midden in de woonkamer met de regen die tegen het raam tikt en.... ik ben tevredenHij is leuk!
Helemaal gesetteld en alsof het altijd al zo is geweestquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
En hoe is het daar Ado? Alles nog goed?
ze hebben mij al een aantal keer slecht opgemeten.. dus ik heb er niks meer meequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
specsavers heb ik juist goede ervaringen mee. enige waar ze moeite mee hebben is de glazen voor mijn zonnebril. die zijn altijd afwijkend...
weet niet wat voor afwijking je hebt... maar ik heb mijn nieuwe bril bij eyes+more gehaald... tot nu toe blij mee en ik kon die van mij dezelfde dag nog op halen.... op mijn zonnebril wacht ik nog... verwacht die binnen 1,5 week te hebbenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja daarom.. een volgende keer dat ik een bril ga bestellen wordt het zeker niet meer pearle.. of specsavers.. en het huis vind ik te duur, dus dan maar Hans Anders
opmeten moet je ook laten doen in het ziekenhuis... enige waar die brillenboeren goed voor zijn is het leveren van je bril.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze hebben mij al een aantal keer slecht opgemeten.. dus ik heb er niks meer mee
ik weet het zelf ook nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
weet niet wat voor afwijking je hebt... maar ik heb mijn nieuwe bril bij eyes+more gehaald... tot nu toe blij mee en ik kon die van mij dezelfde dag nog op halen.... op mijn zonnebril wacht ik nog... verwacht die binnen 1,5 week te hebben
Hehe af is een groot woord.. Ik moet nog ergens gordijnen vandaan zien te halen, lampen ophangen en plinten leggen, dan is het helemaal af. Maar niets wat echt dringend nodig is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Regen? Zo ver zit je niet hier vandaan toch? Hier is het droog..
Wel tof dat het goed bevalt. Alles klaar en ingericht nu? Je topic heeft volgens mij geen updates meer gehad.
[..]
Helemaal gesetteld en alsof het altijd al zo is geweest
met een sjekkie werkt het anders super... en ook die met vulling >>> ken een aantal lui die er gewoon sigaretten mee draaienquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat werkt niet met jointjes..
ik heb wel een rollerding gezien bij de large, maar ik vraag me af of zoiets wel werkt..
hehehequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
toen ze nog altijd lief op schoot kwam liggen, nu komt ze zelden meer beneden, ze is helemaal fan van dr kamertje : P
ja, maar ik vind een jointje met filters niet lekker, een tipje dat wil ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
met een sjekkie werkt het anders super... en ook die met vulling >>> ken een aantal lui die er gewoon sigaretten mee draaien
Plinten...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe af is een groot woord.. Ik moet nog ergens gordijnen vandaan zien te halen, lampen ophangen en plinten leggen, dan is het helemaal af. Maar niets wat echt dringend nodig is.
Wil je mij er wel bij hebben dan?quote:Ik kom binnenkort ff buurten daar!
Nou, bij de pearle hebben ze wel goed opgemeten hoor, ze lieten me het verschil zien en toen had ik al zoiets van damn.. ik ben blind manquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
opmeten moet je ook laten doen in het ziekenhuis... enige waar die brillenboeren goed voor zijn is het leveren van je bril.
ja ken dat wel.... een collega had het over een computerbril, maar daar moet je over de 45 of zo voor zijn >>> ik heb tenslotte geen leesbril nodig... maar het zou beter voor mijn ogen zijn als ik mijn lenzen vaker zou dragen (quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet het zelf ook niet
weet alleen dat cilinder links 1 is en rechts 0,25 .. dus dat is wel een beetje een groot verschil waardoor ik hele moeie ogen krijg zeg maar
Hehe, ik heb ze klaar liggen voor het geval ik mn appartement te koop ga zetten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Plinten...Zorg ervoor dat je ze eraan hebt zitten als je je app. ooit te kop gaat zetten, want de opmerking van de makelaar is vaak de trigger dat ze er nog steeds aan moeten
[..]
Wil je mij er wel bij hebben dan?
ik ben nog geen 45 maar heb dus idd ook een bril apart voor achter de pc....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja ken dat wel.... een collega had het over een computerbril, maar daar moet je over de 45 of zo voor zijn >>> ik heb tenslotte geen leesbril nodig... maar het zou beter voor mijn ogen zijn als ik mijn lenzen vaker zou dragen ()
ik draag al 3 jaar geen bril meerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja ken dat wel.... een collega had het over een computerbril, maar daar moet je over de 45 of zo voor zijn >>> ik heb tenslotte geen leesbril nodig... maar het zou beter voor mijn ogen zijn als ik mijn lenzen vaker zou dragen ()
Het is wel bepalend voor een goedkeuring hequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, ik heb ze klaar liggen voor het geval ik mn appartement te koop ga zetten.
En of ik jou erbij wil hebben.. Dat is een lastige vraagNiets mis mee lijkt me.
hmm..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik ben nog geen 45 maar heb dus idd ook een bril apart voor achter de pc....
de droge lucht is idd 1 van de redenen waarom ik geen lenzen heb.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik draag al 3 jaar geen bril meer
had lenzen bij het huis gehaald (de enige die echt met cilinders werkt bij lenzen volgens Hans Anders) maar door lang naar een computer te staren krijg ik droge ogen en gaan ze irriteren en als ik in het ziekenhuis moet werken kan ik ze niet in omdat ik ze eruit knipper omdat de lucht daar veel te droog is
een typegoedkeuring regel ik wel bij de RDW.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het is wel bepalend voor een goedkeuring he
ik knipperde mijn harde lenzen er ook uit.... toen kreeg ik scleralenzen >>> hard zoals harde en groot zoals zachte lenzenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik draag al 3 jaar geen bril meer
had lenzen bij het huis gehaald (de enige die echt met cilinders werkt bij lenzen volgens Hans Anders) maar door lang naar een computer te staren krijg ik droge ogen en gaan ze irriteren en als ik in het ziekenhuis moet werken kan ik ze niet in omdat ik ze eruit knipper omdat de lucht daar veel te droog is
ja, en die kleine monturen irriteren mij, door de randjes, dus ik heb nu een keigrote bril besteldquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
de droge lucht is idd 1 van de redenen waarom ik geen lenzen heb.
Ja, ik moet maar gewoon een brilletje op. Dan lijk ik ook slimmerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik knipperde mijn harde lenzen er ook uit.... toen kreeg ik scleralenzen >>> hard zoals harde en groot zoals zachte lenzen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik moet maar gewoon een brilletje op. Dan lijk ik ook slimmer
je hoeft niet slimmer te lijken... volgens mij ben je slim genoegquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik moet maar gewoon een brilletje op. Dan lijk ik ook slimmer
de mijne:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
ja skatjevooral met supermontuur
ff kijken of ik nog een plaatje kan vinden van de nieuwe bril
Nou, mijn keuzes in mijn leven gezien valt dat vies tegenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
je hoeft niet slimmer te lijken... volgens mij ben je slim genoeg
van je fouten moet je leren... en waarschijnlijk heb je dat ook wel gedaan....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, mijn keuzes in mijn leven gezien valt dat vies tegen
Oe I do like that onequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de mijne:
[ link | afbeelding ]
Ik kan niet zeggen dat ze allemaal verkeerd waren, maar slim was andersquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
van je fouten moet je leren... en waarschijnlijk heb je dat ook wel gedaan....
je geeft zelf al aan dat je verkeerde keuzes hebt gemaakt dus nu weet je wat goed is....
Beschouw mij maar als de RDMquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
een typegoedkeuring regel ik wel bij de RDW.
Ja, en hij is van plastic, zonder die vervelende neusdopjesquote:
ja ik heb nu ook een kunststof montuurquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, en hij is van plastic, zonder die vervelende neusdopjes
Ik moest denken aan Suicide Girlsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de mijne:
[ link | afbeelding ]
hahhahahaa je kan m 'passen' onlinequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja ik heb nu ook een kunststof montuur
staat je goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hahhahahaa je kan m 'passen' online![]()
[ link | afbeelding ]
thanks, maar ik vind zonder toch leukerquote:
Dat is beter dan mn zus.. die moest aanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Suicide Girls
Als het goed is, heeft mams afgelopen zondag een aantal foto's van mij met nieuwe brilquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
thanks, maar ik vind zonder toch leuker
regelen danquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als het goed is, heeft mams afgelopen zondag een aantal foto's van mij met nieuwe bril
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is beter dan mn zus.. die moest aan
[ afbeelding ] denken
Ja, ik geloof dat mijn gezicht ook zo eruit zag op dat momentquote:
stukken beter alquote:
Goodnightquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:05 schreef m1st1g het volgende:
pfffffffff oogjes worden moe... truste allemaal![]()
ja, valt vies tegen he?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:30 schreef Adolecens het volgende:
goh.. dus dit is die wilde singles chat?
Trustenquote:
Niks wilds aan.. achter je geraniums gaan zitten is interessanter!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:30 schreef Adolecens het volgende:
goh.. dus dit is die wilde singles chat?
verdomme, die heb ik nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Niks wilds aan.. achter je geraniums gaan zitten is interessanter!
ze overleven het bij mij niet zo langquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:52 schreef Evie het volgende:
[..]
http://www.onlinetuincent(...)oen&soort=5&letter=o
Ik heb hier nog niet echt gehosseld zien wordenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:54 schreef Adolecens het volgende:
Dus het hosselen is hier wel voorbij?
newbie?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb hier nog niet echt gehosseld zien worden
Nou, neequote:
naief?quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze overleven het bij mij niet zo lang![]()
ik wil een Rose of Jericho
quote:
Ook niet helemaalquote:
Ja, die blijft levenquote:
Frigide?quote:
Alles behalvequote:
Neuken dan?quote:
*denkt na* Nee.quote:
You're bad..quote:
*doet dansje*quote:
*ziet de regenwolken samenkomen!*quote:
met onweer?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
*ziet de regenwolken samenkomen!*
Waren ze allemaal maar zo simpel en makkelijk te begrijpen he?quote:
inderdaad, geen enkele moeite doenquote:
Hallo...!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
inderdaad, geen enkele moeite doen
GvsEquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hallo...!
Er gaat echt wel wat gezelligheid en socialiteit aan vooraf hoor. Anders weet ik niet welke naam ik moet roepen
Good vs. Evil?quote:
Evil mag ook wel hoorquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben bang dat je er nooit achter zal komen hoe goed dat bekt
Evil is wel gelijk een compliment op zo'n moment.. Ik hoop dat dat moment het waar kan maken.quote:
Nee, ik denk het nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Evil is wel gelijk een compliment op zo'n moment.. Ik hoop dat dat moment het waar kan maken.
Vandaar dat je hier postquote:
Op een vrijdagavondquote:
hoe duidelijk moet het zijnquote:
maar ik ben niet alleen hier, dus het ligt ook aan jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |