is al goed..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oja. die bullshit was tegen peu overigens, sorry m1st1g
Dan lijkt het mij eerder een softwarefout in je foonquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
het internet valt namelijk elke dag wel een stuk of 4x uit, en herstelt zich als ik mn telefoon opnieuw opstart..
Er stond ook in het vorige topic: "werkende singles hebben BIJNA weekend"quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:47 schreef exile79 het volgende:
Deze single zit thuis omdat hij nog géén weekend heeft. BOEHOEEEEE.
Dus.
ligt het niet aan je toestel.. bij mijn touch pro2 heb ik er nl ook last van maar op mijn bb nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
het internet valt namelijk elke dag wel een stuk of 4x uit, en herstelt zich als ik mn telefoon opnieuw opstart..
nee, want vriendin heeft dezelfde telefoon, maar tmobile en dus geen last ervan. En meer mensen met vodafone die ik ken lopen te zeiken dat internet elke keer wegvaltquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij eerder een softwarefout in je foon
Ah, kwam het topic nu pas tegen. Ben dus te laat met huilen. Verdorie ook!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er stond ook in het vorige topic: "werkende singles hebben BIJNA weekend"
Niet elke foon is hetzelfde... kan dus best dat jij een softwarefout hebt en zij nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, want vriendin heeft dezelfde telefoon, maar tmobile en dus geen last ervan. En meer mensen met vodafone die ik ken lopen te zeiken dat internet elke keer wegvalt
in dat geval begin ik dit toestel wel te haten zo onderhandquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet elke foon is hetzelfde... kan dus best dat jij een softwarefout hebt en zij niet
als je het hebt over een appeltje kan ik het zomaar begrijpen....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in dat geval begin ik dit toestel wel te haten zo onderhand
HTC Desire Zquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
als je het hebt over een appeltje kan ik het zomaar begrijpen....
dat is al beterquote:
het had lullquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
overigens iemand de Spits gezien vandaag?
Op de in memoriam pagina voor Steve Jobs: reclame voor BlackBerry
hoezo lullig?
ik ga niks leegmakenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat is al beter![]()
ff een x leegmaken en fabrieksinstellingen terug zetten werkt meestal wel op htc's.
daarna natuurlijk wel ff je custom rom erop zetten...
een BB is nog erger... die gaan max een maand mee bij mij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga niks leegmaken
wat een gek zeg, dat is een maand of anderhalf terug ofzo nog gebeurd toen ik m terug heb gestuurd omdat mn beeldschermkabeltje naar de kut was
BB zijn lelijk. En lelijk. En ohja, LELIJK. kuttelefoonsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
een BB is nog erger... die gaan max een maand mee bij mij.
ben ik helemaal met je eens... helaas vind mijn werkgever het wel handige krengen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
BB zijn lelijk. En lelijk. En ohja, LELIJK. kuttelefoons
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
overigens iemand de Spits gezien vandaag?
Op de in memoriam pagina voor Steve Jobs: reclame voor BlackBerry
hoezo lullig?
gewoon weigerenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ben ik helemaal met je eens... helaas vind mijn werkgever het wel handige krengen...
Nou, Apple, BlackBerry (appel, zwarte bes).. best een steekjequote:
ach zolang het kreng belt en ik de rekening niet hoef te betalen is het mij best...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon weigeren![]()
en een fatsoenlijke foon eisen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ach zolang het kreng belt en ik de rekening niet hoef te betalen is het mij best...
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
eigenlijk best wel, heb er dit jaar al 3 versleten en al 4 x dat kreng laten repareren
Werknemers zoeken die voorzichtiger omgaan met hun spullen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]en dan gaat de baas niet nadenken?
waarschijnlijk ( ik weet wel zeker ) heeft ie een goed contract afgesloten met kpn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]en dan gaat de baas niet nadenken?
Dat, of betere telefoonsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Werknemers zoeken die voorzichtiger omgaan met hun spullen?
nou, in dat geval: betere telefoonsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
hou het maar op betere telefoons. heb hiervoor 2 jaar gedaan met een htc 710 pro
erg snel slecht geluid bij telefoongesprekken.. ik ben er niet zo fan van..quote:
quote:
we moeten toch iets hequote:
Ja maar... foons?quote:
tetten ben je ook zo over uitgesprokenquote:
BB's zijn ook in trek, dat wil niet zeggen dat ze goed zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:57 schreef exile79 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/gadgets/2635083/smartphones-samsung-in-trek.html
Dat je het even weet he
Dat is waar. Vooral als je ze hebt hequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tetten ben je ook zo over uitgesproken
over tetten praat ik niet... daar wil ik alleen maar mee spelenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
over tetten praat ik niet... daar wil ik alleen maar mee spelen
Eensquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
BB's zijn ook in trek, dat wil niet zeggen dat ze goed zijn
Niet mee eensquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh jaquote:
Inderdaad. Vet, (ongeactiveerde) melkklieren en wat huid en aders. Klaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is waar. Vooral als je ze hebt he
quote:
ik heb geen zin om me om te laten bouwen...quote:
Ik? Tof.quote:
Ik ben er zo slecht in dat ik het niet leuk vindquote:
Dat is niet nodig hoor, ze zijn prima. Take my word for it.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik heb geen zin om me om te laten bouwen...
maar ik wil wel eens een vergelijkend warenonderzoek doen bij jou missB
ik geloof je nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is niet nodig hoor, ze zijn prima. Take my word for it.
Dat leest toch kut op je foon?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
maar ik heb nu e-reader op mn telefoon, dus gratis boeken downloaden en lezen doe ik momenteel wel
Jij mag wel eens voelen dan. Maar alleen jij.quote:
ik ben door schade en schande wijs geworden en geloof niemand meer op zijn / haar woord....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Over een paar potjes stripscrabble kan ik het met eigen ogen zien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nee, werkt prima eigenlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat leest toch kut op je foon?![]()
Ik ben nu WWZ aan het lezen op mijn reader, elke avond in bed
Ik mag voelenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij mag wel eens voelen dan. Maar alleen jij.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over een paar potjes stripscrabble kan ik het met eigen ogen zien.
You should be!quote:
*prikt in missb's boobs*quote:
Ik ga er vanuit dat ze qua mooiheid in het niet vallen bij jouw borsten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]jij met je veel te mooie woorden.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*prikt in missb's boobs*
Ja, je hebt gelijk. Prima spul.
Omdat het kan.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze qua mooiheid in het niet vallen bij jouw borsten.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*prikt in missb's boobs*
Ja, je hebt gelijk. Prima spul.
Steviger dan die van mij wel.quote:
Ja dat viel te verwachten hequote:
ja, dat dan weer wel. ondanks het leeftijdsverschilquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat viel te verwachten he
Oh en mijn rug is zo mooi geheeld!
Kun je nagaan welke mooie woorden ik ga gebruiken als het moment eenmaal daar is.quote:
Godvertyfusfucking veel, alsof mijn rug werd afgestroopt. Ik dacht soms dat ik in een van mijn nachtmerries zatquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat dan weer wel. ondanks het leeftijdsverschil![]()
Ik zag je foto, ik ben jaloers![]()
hoeveel pijn doet je rug bij het zetten? (in voorbereiding voor als ik ooit het geld voor mn ukelele heb)
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je nagaan welke mooie woorden ik ga gebruiken als het moment eenmaal daar is.
fuck, ik wil m tussen mn schouderbladenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godvertyfusfucking veel, alsof mijn rug werd afgestroopt. Ik dacht soms dat ik in een van mijn nachtmerries zat![]()
Ik heb een bottig rugje heRibben, ruggenwervel. Auw.
Ruggengraat vond ik het ergst. Hoewel je hele rug ribben is (en ik er bijna geen vet heb), dus alles deed pijn. Vooral na 3 uurquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fuck, ik wil m tussen mn schouderbladen
Nja, eerst mn heup, daar zitten wel een beetje vetjes op, dat is wel fijn
Al vermoed ik dat je dan mijn dekentje wil lenen om ze te bedekken.quote:
Ja uiteraard. En de restquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al vermoed ik dat je dan mijn dekentje wil lenen om ze te bedekken.
Ik heb nu al medelijden met mezelfquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ruggengraat vond ik het ergst. Hoewel je hele rug ribben is (en ik er bijna geen vet heb), dus alles deed pijn. Vooral na 3 uur
Ja ik ook met mijquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met mezelf
Ik kan niet zeggen dat ik veel vetjes op mn bovenrug heb
onder wat meer, maar voelde die naald dan ook wel als ie bij mn heupbot was
Shit, ik heb in december een afspraak, en die is om drie uur. Dat gaat dus zeer doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ruggengraat vond ik het ergst. Hoewel je hele rug ribben is (en ik er bijna geen vet heb), dus alles deed pijn. Vooral na 3 uur
Mjah, weet niet wat je gaat doen, maar reken er maar wel op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:15 schreef exile79 het volgende:
[..]
Shit, ik heb in december een afspraak, en die is om drie uur. Dat gaat dus zeer doen.
Het is een heel klein dekentje hoor. Je moet een keus maken.quote:
Mij vonden ze ook stoerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook met mijMaar het hielp wel dat ze me stoer vonden
Gewoon op m'n arm, maar misschien kan ik hem nog verzettten naar twee uurquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, weet niet wat je gaat doen, maar reken er maar wel op.
Ik zat vooral erg in mijn zen te wezen, voor zover mogelijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mij vonden ze ook stoer
ik liep lekker te ouwehoeren ondertussen, meisje naast me ging bijna neer..
dus die vent, Ah, jij bent wel een stoere meid hoor, dat je gewoon lekker zit te kletsen en lachen en ouwehoeren.. Dus ik.. euhm.. vorige keer zat ik er ook zo bij![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:17 schreef exile79 het volgende:
[..]
Gewoon op m'n arm, maar misschien kan ik hem nog verzettten naar twee uur
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:17 schreef exile79 het volgende:
[..]
Gewoon op m'n arm, maar misschien kan ik hem nog verzettten naar twee uur
Ik heb geen zenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zat vooral erg in mijn zen te wezen, voor zover mogelijk.
Dan toch maar over de punaniquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een heel klein dekentje hoor. Je moet een keus maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |