quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:06 schreef beefcake het volgende:
Bar, als jij gaat en ik kan, dan kom ik ook! We hebben het er al zo lang over om weer eens te meeten. En er komen vast ook andere OUDjes die ik ken van back in the day
dat dus!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:58 schreef flugeltje het volgende:
Hier hetzelfde als keshet, als de datum vaststaat ga ik kijken of ik aan kan sluiten. Lijkt me wel tof om iedereen (weer) even te zien...
+1quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:58 schreef flugeltje het volgende:
Hier hetzelfde als keshet, als de datum vaststaat ga ik kijken of ik aan kan sluiten. Lijkt me wel tof om iedereen (weer) even te zien...
+1quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:58 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:58 schreef flugeltje het volgende:
Hier hetzelfde als keshet, als de datum vaststaat ga ik kijken of ik aan kan sluiten. Lijkt me wel tof om iedereen (weer) even voor het eerst te zien...
Datquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:49 schreef _Bar_ het volgende:
jammer dat het te ver voor mij is, had jullie daar graag mee willen helpen als het maar enigzins kon.
Kan wel beloven dat als het op een data is dat ik kan dat ik daar wel wil helpen om het netjes enzo te houden.
Ow wat mis ik dat taaltje soms, heerlijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:51 schreef Ssserpente het volgende:
Kieken of a me seamen kunne rieje, Bar?
Echt? Waar heb je gewoond, dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:52 schreef danic het volgende:
[..]
Ow wat mis ik dat taaltje soms, heerlijk
das prima voor mijquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:51 schreef Ssserpente het volgende:
Kieken of a me seamen kunne rieje, Bar?
Ik ben opgegroeid in middelburg. Heb daar 19 jaar gewoond tot ik voor mijn studie naar rotterdam verhuisde en daar in de buurt ben blijven plakken met een leuke jongenquote:
Ik wil best vragen of hij het oke vind, maar indien niet, dan wil ik eigenlijk niet op mijn nek nemen. Zou ik jouw mobiele nummer dan mogen As en je echte naam (al heb ik een idee wat dat moet zijnquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:07 schreef As1981 het volgende:
Nogmaals Ireth als hij het oke vind om woensdag met jou de details te regelen en ik kan het op de dag zelf doen is het voor mij geen probleem. Moet jij dat echter ook zien zitten. Aangezien jij daar vaker komt en ik me kan voorstellen dat je ook niet nagekeken wilt worden.
Niet dat ik dat van plan bent, maar jij kent mij natuurlijk ook niet...
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:13 schreef As1981 het volgende:
Ik ben morgen vrij, dus ga wel even informeren. Gooi ik de info wel hier in het topic en kunnen we altijd kijken wat we willen.
Bedankt Danic, ik wordt er bijna verlegen van.....bijna
quote:
Zeker met een familycardquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:56 schreef Leandra het volgende:
Wat een prijzen, dan kunnen we nog beter het restaurant van Ikea nemen voor een indoor meet, dan kapen we daar gewoon een deel van
Dan is de koffie iig ook lekker goedkoop
Dit is het meest actuele lijstje. Als ik aanwezig mag/moet zijn. Zijn de opties eigenlijk 22/29 oktober en 5 november.quote:Op zondag 9 oktober 2011 07:41 schreef becky27 het volgende:
15 oktober: BE, Lijnloos (misschien), Barbabientje,Poppejans, Pvoesss, miss_sly (misschien), Octo, Danic, becky
22 oktober: Lijnloos,Poppejans, Pvoesss, miss_sly, As1981, Octo, Danic,Bar, becky
29 oktober: Fannetje,Poppejans, Pvoesss, miss_sly, As1981, Octo, Danic,Bar, becky
05 november: BE, Fannetje Pvoesss, miss_sly, As1981, Octo, Bar, becky
12 november (intocht sint?): BE, Barbabientje, Pvoesss, miss)sly (misschien), Octo,Bar, becky
19 november: Lijnloos, Fannetje, Octo, Danic
26 november: BE, Fannetje, Barbabientje,Poppejans, miss_sly, As1981 (o.v.b.), Octo, Danic,Bar, becky
Kijk, ik kan er dus niet eens bij zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:46 schreef As1981 het volgende:
[..]
Dit is het meest actuele lijstje. Als ik aanwezig mag/moet zijn. Zijn de opties eigenlijk 22/29 oktober en 5 november.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |