Moeder die verwacht dat ik het huis opruim als ik een dag vrij hebquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:48 schreef Meloewa het volgende:
Klacht : De luiheid van de jeugd die overheerst tegenwoordig.
Omdat ik vrij had vandaag heb pyjama aan zij is naar school geweest en ziet er prima uit om even snel de deur uit te gaanquote:
lui.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Omdat ik vrij had vandaag heb pyjama aan zij is naar school geweest en ziet er prima uit om even snel de deur uit te gaan
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Omdat ik vrij had vandaag heb pyjama aan zij is naar school geweest en ziet er prima uit om even snel de deur uit te gaan
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:48 schreef Meloewa het volgende:
De luiheid van de jeugd die overheerst tegenwoordig.
Nondeju... de pot en de ketelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Gewoon in je pyjama gaan. Schijt aan de hele wereld hebben. Onzeker wicht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Lamme tak.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Het is 7 uur men, lig je nog in je nest te rottenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Heeft papa nog naar je tietjes gekeken terwijl je een pyama aan had?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:54 schreef Meloewa het volgende:
Wat is dit voor een wereld, waar zelf geld geen rol meer speelt
Waarom loopt ze dan niet wijdbeens naar de AH?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:56 schreef Flurry het volgende:
Ze heeft geleerd dat ze met haar benen wijd veel meer geld verdient
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moeder die verwacht dat ik het huis opruim als ik een dag vrij heb
Juist ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |