Ik sla weekend over. Volgende week zaterdag,zondag en maandag. Vind ik wel even goed.quote:
geen idee, weet jij het?quote:
wat is er dan dat je zo vaak gaat volgende week?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:36 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik sla weekend over. Volgende week zaterdag,zondag en maandag. Vind ik wel even goed.
jah lkkr met me matties naa de partysquat xd lolquote:
Maandag? Wtf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:36 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik sla weekend over. Volgende week zaterdag,zondag en maandag. Vind ik wel even goed.
oh grappig vanmiddag lusiterde ik naar liedje van ze deze om precies te zijn:;quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:38 schreef yosander het volgende:
[..]
jah lkkr met me matties naa de partysquat xd lol
Ligt er maar net aan waar je heen gaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:40 schreef Splutje het volgende:
[..]
De dag laten bepalen of je uit gaat of niet
Een beetje student heeft altijd wel ergens een feestjequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je heen gaat.
Sinds wanneer is er op een maandag iets te doen dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:40 schreef Splutje het volgende:
[..]
De dag laten bepalen of je uit gaat of niet
optredensquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er op een maandag iets te doen dan?
Dat wel, maar dat wil niet zeggen dat je iedere week gaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:41 schreef Splutje het volgende:
[..]
Een beetje student heeft altijd wel ergens een feestje
Vriendin komt hier overnachten voor de rest filmpje kijken of zoquote:
lol leuk liedjenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh grappig vanmiddag lusiterde ik naar liedje van ze deze om precies te zijn:;deze vond ik leuk vroegar
![]()
![]()
![]()
![]()
Iedere week?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat wil niet zeggen dat je iedere week gaat.
gezelligquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:42 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Vriendin komt hier overnachten voor de rest filmpje kijken of zo
hihiquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:42 schreef yosander het volgende:
[..]
lol leuk liedjen
Maar ga met wat vrienden (en kuikentjes) naar een discotheek hier in de buurt, waar de Partysquad dus ook komt. Wordt lekker druk dus. Maar gaan wel met de auto, dus zijn al die buspaupers voor
Dat kan. Ik ga hoogstens een keer in de maand.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:43 schreef Splutje het volgende:
[..]
Iedere week?Ik ga zeker 3-4 keer per week
Dat kan ook. Ik niet alleenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat kan. Ik ga hoogstens een keer in de maand.
Maak het minder burgerlijk door te gaan zuipenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga lekker op de bank chillen met Mark, mijn beste vriendin en haar vriend, met een film en een lekker glas wijn. Hoe burgerlijk.
Dankjequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gezellig
[..]
hihi![]()
ohh okeee veel plezier alvast
Uhu, gelukkig wel.quote:
Mja, weenie, zie het nut er niet van in om mezelf 4 keer per week helemaal kachel te zuipen, maar goed.quote:
Wijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Maak het minder burgerlijk door te gaan zuipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |