Misschien komt het door Miles dat hij meer een showman aan het worden is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:15 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]![]()
Ja, je moet toch wat doen met die gitaar in je handen..
Ook z'n 'show' voor 'Dancefloor' wordt steeds uitgebreider. Het begint langzamerhand een echte showman te worden...
Stink Fransozen.quote:Arctic Monkeys are pleased to announce they will be playing the following French shows in February 2012.
Wed 1st Feb Lille Zenith
Mon 6th Feb Toulouse Zenith
Tue 7th Feb Caen Zenith
Wed 8th Feb Metz Les Arenas
Tickets go on sale on Monday 17th October at 10am(CET) from http://www.fnacspectacles.com
wat was die eerste dan? CS had ik ook nog wel geraden jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:13 schreef Aisumasen het volgende:
...maar geen 'instant cash' voor Alex!
Ik had ze beide geweten
Zie comments.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
wat was die eerste dan? CS had ik ook nog wel geraden ja
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
wat was die eerste dan? CS had ik ook nog wel geraden ja
ah. Ken ook lang niet alles van Beck, maar deze is nice jaquote:
Nu nog She's Thunderstorms eruit en Reckless Serenade in haar plaats,quote:
"Odelay", een klassieker, fucking meesterwerk, mijlpaal in de sample-muziekquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ah. Ken ook lang niet alles van Beck, maar deze is nice ja
Yes. Al ben ik het niet helemaal eens met het gedeelte 'nu nog' in je zinquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:59 schreef MilanILF het volgende:
[..]
Nu nog She's Thunderstorms eruit en Reckless Serenade in haar plaats,
Sea Change is eigenlijk het enige album van Beck waar ik echt verslingerd aan ben geraakt. Maar misschien geef ik Odelay nog een kans de komende dagen, Where It's at vind ik namelijk wel een topnummerquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:49 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
"Odelay", een klassieker, fucking meesterwerk, mijlpaal in de sample-muziek.
Ach, ach... Don't get me started about buitenlandse ticketverkoop.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:04 schreef MilanILF het volgende:
Betaal je fucking 14,30 aan verzendkosten en dan ontvang je een envelop met een rekeningoverzicht, maar zonder tickets
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:04 schreef MilanILF het volgende:
Betaal je fucking 14,30 aan verzendkosten en dan ontvang je een envelop met een rekeningoverzicht, maar zonder tickets
Amper. Nederland in februari. Geen vervolg op de Don Valley-teaser. Laatste wat ik heb gehoord is dat het productieteam ook nog geen idee had wat Domino wil doen met de fragmenten die ze hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:19 schreef Piles het volgende:
Nog iets gemist hier? Nog geen optredens in de buurt gepland (nee, Parijs is te ver)? Nog nieuws over Don Valley-dvd?
Toch nieuws voor mij, en op zich goed nieuwsquote:
Das dan wel weer minderquote:Geen vervolg op de Don Valley-teaser. Laatste wat ik heb gehoord is dat het productieteam ook nog geen idee had wat Domino wil doen met de fragmenten die ze hebben.
Van het Don Valley materiaal is toch een beetje in de clip van Hellcat terecht gekomen? Je kan op een zeker punt zien dat hij een Don Valley shirt aan heeft met het gemeente logo van Sheffield eropquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:19 schreef Piles het volgende:
Nog iets gemist hier? Nog geen optredens in de buurt gepland (nee, Parijs is te ver)? Nog nieuws over Don Valley-dvd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |