Aah joh, je hebt 900 euro dus sushi.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:56 schreef Cat22 het volgende:
Zo, ik moest eigenlijk maar eens gaan koken. Of zo. Of zal ik sushi halen?
Drie keer raden wat ik aan het doen ben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah joh, je hebt 900 euro dus sushi.
Ooh nee, wacht. Ik zou koken want die 900 ging naar mijn spaarrek
geen idee, schijf staat vooraan in bootsequence? Bootdelay oid ingesteld? Met w7moet je sowieso niet bij me aankomenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:57 schreef Qwea het volgende:
Hey Baaf? Hij draait weer, enige is dat het uitzetten tyfus traag gaat. Hij doet er best ff over om hem te booten of geheel uit te gooien. Tips? Ik heb sowieso het idee dat ik iets snelheidsverlies heb.
Jup, Nope en oohquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
geen idee, schijf staat vooraan in bootsequence? Bootdelay oid ingesteld? Met w7moet je sowieso niet bij me aankomen
Nope, nog niet gebeld.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik was een beetje flauw van die sla, dus ik dacht bak ff een hamburgertje, met een pitabroodje uit de broodrooster, en dan die salade.
Hmmmmmm was lekker, kwam er alleen meteen nadat ik de laatste hap doorslikte zo weer uit, met een grote boog, terug op het bord.
Dat lust ik nooit meer denk ik
Qut, had je nog naar de post gebeld????
Oeh vertelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou laat mij dan maar ff kotsen af en toe hoor!
Willen jullie lachen?
Zal ik vertellen wat Sjon allemaal uitspookte op onze meest recente wandeling?
Wat is er bah?quote:
Ja vertelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou laat mij dan maar ff kotsen af en toe hoor!
Willen jullie lachen?
Zal ik vertellen wat Sjon allemaal uitspookte op onze meest recente wandeling?
Een gekleurde of een witte gips?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja vertel![]()
We zijn vanmiddag weer naar het ziekenhuis geweest en ze hebben een mijn man een gipsspalk gegeven die hij moet dragen tot hij geopereerd wordt.
Oh dat is minderquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja vertel![]()
We zijn vanmiddag weer naar het ziekenhuis geweest en ze hebben een mijn man een gipsspalk gegeven die hij moet dragen tot hij geopereerd wordt.
Foei Sjon tochquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik ging daarnet een blokje om met het gezelschap.
Eerst sprong ie 3 keer de weg op, omdat ie dacht dat HIJ mocht kiezen waar we zouden oversteken. Vierde keer kreeg ie een tik ( normale correcties haalden duidelijk geen zak uit ) , gillen, brullen, krijsen, echt, alsof ie dood ging zowat![]()
Even later stond ie ineens weer te krijsen als een speenvarken, had ie op wonderbaarlijke wijze zn kuif helemaal vastgeknoopt aan Chico zn halsband. Hoe is me echt een volslagen raadsel![]()
Ik stond echt te kijken van wat is dit nou weer??????????
Toen zat de riem ff niet goed, achter zn pootje of zo, weer moord en brand schreeuwen.
En als toetje binnen zeiken natuurlijk.
Vuile rat![]()
Lang geleden trouwens, dat ie wat binnen gedaan heeft.
Meneer is duidelijk uit zn hum en overprikkeld of zo, vanwege gebrek aan kilometers.
Dat wordt nog lachen deze winter.
Een blauwe, hij wilde geen rose, flauw hequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
Een gekleurde of een witte gips?
Beterschap voor je man
Sjon moet op de loopbandquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik ging daarnet een blokje om met het gezelschap.
Eerst sprong ie 3 keer de weg op, omdat ie dacht dat HIJ mocht kiezen waar we zouden oversteken. Vierde keer kreeg ie een tik ( normale correcties haalden duidelijk geen zak uit ) , gillen, brullen, krijsen, echt, alsof ie dood ging zowat![]()
Even later stond ie ineens weer te krijsen als een speenvarken, had ie op wonderbaarlijke wijze zn kuif helemaal vastgeknoopt aan Chico zn halsband. Hoe is me echt een volslagen raadsel![]()
Ik stond echt te kijken van wat is dit nou weer??????????
Toen zat de riem ff niet goed, achter zn pootje of zo, weer moord en brand schreeuwen.
En als toetje binnen zeiken natuurlijk.
Vuile rat![]()
Lang geleden trouwens, dat ie wat binnen gedaan heeft.
Meneer is duidelijk uit zn hum en overprikkeld of zo, vanwege gebrek aan kilometers.
Dat wordt nog lachen deze winter.
Da's flauwquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Een blauwe, hij wilde geen rose, flauw he
Invasie van onze geliefde bloedzuigende springerige vriendjesquote:
En dat ook wel een beetje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:48 schreef sararaats het volgende:
Het is schijtweer
Daar gaat m'n dagtrip
Hij is al 2x eerder geopereerd aan die voet en heeft toen een bacteriele infectie erin gekregen, waardoor nu de botten niet meer aan elkaar groeien en de schroeven telkens afbreken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:58 schreef Maes het volgende:
[..]
Oh dat is minderIk heb gemist waarom hij geopereerd moet worden
Getver wat een narigheid. Ik hoop dat het wat wordt met de plaat. Hoe lang nog tot de operatie?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Hij is al 2x eerder geopereerd aan die voet en heeft toen een bacteriele infectie erin gekregen, waardoor nu de botten niet meer aan elkaar groeien en de schroeven telkens afbreken.
Nu gaan ze het nog 1 keer proberen met een plaat erin en als dat niets wordt is het einde oefening dan kunnen ze eigenlijk niets meer voor hem doen.
Hij loopt dus al heel lang met een gebroken voet en slikt daarom zware pijnstillers , wat eigenlijk niet goed voor zijn nieren is.
Ik denk een week of 6 tot 8, bij orthopedie hebben ze een wachtlijst en ze moeten een of ander botgroeispul uit Ierland bestellen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Getver wat een narigheid. Ik hoop dat het wat wordt met de plaat. Hoe lang nog tot de operatie?
Goodbyequote:
Oh, men, da's heftigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Hij is al 2x eerder geopereerd aan die voet en heeft toen een bacteriele infectie erin gekregen, waardoor nu de botten niet meer aan elkaar groeien en de schroeven telkens afbreken.
Nu gaan ze het nog 1 keer proberen met een plaat erin en als dat niets wordt is het einde oefening dan kunnen ze eigenlijk niets meer voor hem doen.
Hij loopt dus al heel lang met een gebroken voet en slikt daarom zware pijnstillers , wat eigenlijk niet goed voor zijn nieren is.
Maesje!quote:
Dat is nog best langquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik denk een week of 6 tot 8, bij orthopedie hebben ze een wachtlijst en ze moeten een of ander botgroeispul uit Ierland bestellen.
Neequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maesje!Ben je zonder man vanavond?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:15 schreef indaha het volgende:
Jahet geeft wat steun en hij beweegt vanzelf minder, maar aangezien hij ook net 4 dagen met roken is gestopt gaat het wat minder met zijn humeur
Handig hè, zo'n laptopquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:15 schreef Maes het volgende:
[..]
NeeIk heb de laptop weer eens van stal gehaald.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:17 schreef Maes het volgende:
[..]![]()
Wat een held en jij ook
![]()
Meneer Maes en ik zijn bijna 4 jaar geleden tegelijk gestopt, het is een wonder dat we nog bijelkaar zijn
Ik ben al 13 jaar gestopt na een flinke griep en mijn man heeft nu pleisters en het gaat best goed, hij eet wel gelijk meerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:17 schreef Maes het volgende:
[..]![]()
Wat een held en jij ook
![]()
Meneer Maes en ik zijn bijna 4 jaar geleden tegelijk gestopt, het is een wonder dat we nog bijelkaar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |