Handig, kan je hem inzetten als tazer als een chick swaffeltquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:17 schreef Rodawa het volgende:
Beste mensen,
Ik heb een klein probleempje. Vanochtend zat ik op de fiets toen het onweerde, en ik ben helaas getroffen door een bliksemschicht. Gelukkig heb ik een bliksemafleider in mijn onderbroek, maar nu heb ik dus een geladen staaf. Weet iemand een oplossing?
Bij voorbaat dank.
Hee, da's wel een goeiequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Handig, kan je hem inzetten als tazer als een chick swaffelt
Toch niet die van TelSell he? Die bevallen me niet zo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:18 schreef MissVanity het volgende:
Je moet je staaf gewoon even ontladen
Hiervoor worden opblaasschapen verkocht.
Oh...quote:
skaters doen dat ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh...
ja mja wat moet ik nu dan dit ziet er niet uit joh ik moet nu grotere broeken kopne HELP!
Van de Expoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Toch niet die van TelSell he? Die bevallen me niet zo.
Krijg ik dan geen schok?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:21 schreef jeroen25 het volgende:
Gewoon je staaf even in de sloot houden zodat de lading kan wegstromen.
En tevens de oorzaak.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:22 schreef smegmanus het volgende:
Gewoon bier drinken.
Want bier is de oplossing voor alle problemen.
Briljant, dat ik daar nog niet aan gedacht had. Dit ga ik doen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:22 schreef smegmanus het volgende:
Gewoon bier drinken.
Want bier is de oplossing voor alle problemen.
Is dat 1 schok of meerdere? Hoeveel volt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:22 schreef jeroen25 het volgende:
Het kan zijn dat je even schokt wanneer de ladingsdragers uit je staaf vloeien maar dat duurt maar kort.
Oke bedankt, ik hoop dat het geen pijn doet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:26 schreef jeroen25 het volgende:
Meestal is het 1 schok maar als jeveel lading hebt opgeslagen dan kunnen het meerdere zijn.
Het voltage hangt af van hoeveel lading er in de staaf zit.
dan wordt je er eenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maar ik ben geen skater, ik heb alleen een geladen staaf door de onweer.
gewoon even meten met zo'n multimeterquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:26 schreef jeroen25 het volgende:
Meestal is het 1 schok maar als jeveel lading hebt opgeslagen dan kunnen het meerdere zijn.
Het voltage hangt af van hoeveel lading er in de staaf zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |