quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
damn, ik zou mijn dampende liefdeskroket wel tussen die kadetjes willen proppen![]()
Dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heeft een naam hoog te houden jochie
niet spotten met gehandicapten! ik loop zelf ook heel moeilijk!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gaat dan vast nog wel even duren. De lift in het 3FM-pand doet er nogal lang over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Mwaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, deze Peppers is iig beter dan die smaakversterkerplaat.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet spotten met gehandicapten! ik loop zelf ook heel moeilijk!
Spot er maar mee, lul!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Een kniesoor die daar over valtquote:
Jij vraagt ook om een draai om de orenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een kniesoor die daar over valt
die vergelijking loopt nogal mank...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een kniesoor die daar over valt
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die vergelijking loopt nogal mank...
dat was tegen het zere been?quote:
Wou je een schop in je kloten? Ik weet niet of ik hard kan schoppen, maar wil het best eens proberen...quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die vergelijking loopt nogal mank...
jij bent wel snel op je teentjes getrapt he?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Wou je een schop in je kloten? Ik weet niet of ik hard kan schoppen, maar wil het best eens proberen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
ow ja. weinig meer van gehoord de laatste tijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |