Inderdaad!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Die tanden/mond doen me denken aan dat FUUUUUUUUUUUUUUU plaatje
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Die tanden/mond doen me denken aan dat FUUUUUUUUUUUUUUU plaatje
Tsss gewoon papieren zak over z'n hoofd trekken en rammen maarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:47 schreef Lindytje het volgende:
Zo, en we hebben bij deze allemaal een seks-loos weekend...
Ik ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie de gelijkenissen
Ik gok dat laatste. Extragratisj nadruk, jeweets.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
hoe spreek je de achternaam trouwens uit?
Als bee-ka, bakka, baakaa, bah-KA?
Hrrrr...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:49 schreef Mss het volgende:
Stel je voor dat hij en Klau een kind zouden krijgen
Bagggrgrgrgggggrrrrrrrrrgorchel - Kaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Met een Engelse patiënt van me had ik ooit de volgende conversatie:
Hij "My hand hurts, I would do anything to get rid of that pain"
Ik "I know a solution" en pakte er vervolgens een big ass schaar bij en wat tissues.
Hij "I don't find it disturbing that you did that, I find it disturbing that you thought of that so fast"
Whehehehe, hij kon er wel om lachen, maar vond me toch een beetje te gestoord geloof ik
Maar hoe enorm zal de hamsterfactor dan wel niet worden!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
nou ik geef toe, het is geen lelijk mens.
Het is alleen het toppunt van de Gay Overlord...
Bwehehehe.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik "I know a solution" en pakte er vervolgens een big ass schaar bij en wat tissues.
Hij "I don't find it disturbing that you did that, I find it disturbing that you thought of that so fast"
Whehehehe, hij kon er wel om lachen, maar vond me toch een beetje te gestoord geloof ik
Of Maikol Bassaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:50 schreef BBQ-kip het volgende:
kap nahquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Deze post ik altijd graag, vanuit mijn collectie plaatjes
Moet ik altijd zo om lachen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Djeezquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Ok laatste plaatje, dan ga ik boterhammen smeren.
De laatste keer heb ik hier serieus 15 minuten om gelachen
[ afbeelding ]
Hahahquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Kofffieeeeeeeeeeeeeeeee !!! (over lachen gesproken: Vorige keer lag ik hier een half uur van platquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:59 schreef BBQ-kip het volgende:
oh kut, kom er nu achter dat ik een uur geleden koffie had gemaakt.
Dementie, it hits you fast.......
ohmyquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Ok laatste plaatje, dan ga ik boterhammen smeren.
De laatste keer heb ik hier serieus 15 minuten om gelachen
[ afbeelding ]
Caffeine apocalypsequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kofffieeeeeeeeeeeeeeeee !!! (over lachen gesproken: Vorige keer lag ik hier een half uur van platMelig I haz it.
)
Exactlyquote:
natuurlijk. kot ook vet vaak op de radioquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Kent iemand dit nummer, het BLIJFT echt in mijn hoofd zitten... al 2 weken!
Ik ga echt stukquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kofffieeeeeeeeeeeeeeeee !!! (over lachen gesproken: Vorige keer lag ik hier een half uur van platMelig I haz it.
)
Alleen 3FM toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
natuurlijk. kot ook vet vaak op de radio
Pas geleden toch wel hakkuhquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoor 'm voor het eerst.
(Maar ik luister totaal geen radio meer.)
Daar had ik 'm speciaal voor aangezet.quote:
aha heb eigenlijk altijd wel de radio aan staanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar had ik 'm speciaal voor aangezet.
Goed idee, jaar geleden ook wezen bowlen. Toen lag mijn duimnagel erg af.. was niet zo'n smakelijk gezicht. En een nog minder fijn gevoel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:17 schreef Lindytje het volgende:
Vanavond bowlen
Dus nu maar preventief mijn nagels kort vijlen
Lekker ding he?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Goed idee, jaar geleden ook wezen bowlen. Toen lag mijn duimnagel erg af.. was niet zo'n smakelijk gezicht. En een nog minder fijn gevoel.
Charmant figuur trouwens in de OP
Helemaal m'n typequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker ding he?
Ja... met gevaar van inscheuren in het vlees maar vast kort gemaakt...
quote:Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
Online kopen kopen kopen!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:36 schreef Sharana_LV het volgende:
yay ik heb weer eten voor 3 dagen dankzij een vriend van mij
dat wordt weer fijn binnen vermaken
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haaaa kat tegen lakrekjes!!!! Tof!
ik denk idd niet dat de ouders dat wistenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
mercedes is een franse naam, bestaat al eeuwen. Al betwijfel ik of deze ouders dat ook wisten
oooh een coonquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:14 schreef Loqi het volgende:
Een Maine coon![]()
Designkat
[..]die moeten nu dus naar de slaapkamer en dan wil lief er niet tegenaan hoeven kijken
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oooh een coon
zijn ze al geboren?
Fijne shop.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Wie had er hier nou ervaring met http://www.alicejohavesentials.nl ?
Of weten jullie andere (goedkope en betrouwbare) adressen voor Sleek spulletjes? Ik ga nog maar een paar paletjes kopen, ik gebruik mijn Oh So Special eigenlijk dagelijks, want die heeft echt mooie kleurtjes en goeie pigmentatie
Dus nu wil ik meer paletjes
Hmmm, tempting!quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hmmm, tempting!
We blijken gewoon nog geld over te hebben na de bruiloft, dus dan mag het wel he?
Top websitequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Wie had er hier nou ervaring met http://www.alicejohavesentials.nl ?
Of weten jullie andere (goedkope en betrouwbare) adressen voor Sleek spulletjes? Ik ga nog maar een paar paletjes kopen, ik gebruik mijn Oh So Special eigenlijk dagelijks, want die heeft echt mooie kleurtjes en goeie pigmentatie
Dus nu wil ik meer paletjes
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]Shoppen.
En lolwhut, ik zit een videoclipje te kijken van een herriebandje, maar een van de halfnaakte grietjes die erin rondhuppelt heeft serieus scheve tepels.Dat leidt af.
Jep. Maar serieus, ze zijn echt maf! (Op 3.22)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ja dan zie je alleen dat nog maar he?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Maar serieus, ze zijn echt maf! (Op 3.22)
Sorryquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Maar serieus, ze zijn echt maf! (Op 3.22)
Op de link eronder klikken, dan gaat 'ie wel door.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sorry
The creator of this video has not given you permission to embed it on this domain.
Ik mag niet kijken
Nope.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, ga je een dagje werken, lullen jullie 3 topics vol. Moeten jullie niet werken?
![]()
B-b-b-baaaaaby you ain't seen nothing yet!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, ga je een dagje werken, lullen jullie 3 topics vol. Moeten jullie niet werken?
![]()
Ik vind het antwoord daarop van Katinka Polderman wel weer fijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb net dat stuk van Ivo Niehe in Pauw & Witteman gekeken![]()
![]()
Ik zit nu Walking Dead te kijken, eerste aflevering (zombies, my fav!)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik vind het antwoord daarop van Katinka Polderman wel weer fijn
http://www.twitvid.com/UYJOJ
Jaaaa heel goed! Bijna 2e seizoenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zit nu Walking Dead te kijken, eerste aflevering (zombies, my fav!)
Ga het later wel kijken, ben benieuwd!
Wil je geen droger meer of komt het gewoon zo uit?quote:
Nouja, ik ben 20 en woon nog bij mams dus heb daar niet zoveel inbreng in. Maar de vorige ging kapot, en we wonen in een eensgezinswoning met z'n tweetjes dus kamers genoeg voor droogrekken. Dus toen heeft mijn moeder ervoor gekozen geen geld uit te geven aan een nieuwe, die we sowieso al eigenlijk alleen voor de handdoeken gebruikten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wil je geen droger meer of komt het gewoon zo uit?
Ik vind het altijd wel makkelijk als ik weer eens last minute kleding schoon moet krijgen
Dat heb ik dan wel weer over voor niet hoeven strijken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
netjes ophangen is mij al teveel gevraagd, whehehe
Dat lijkt me dan wel weer heel leuk!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb net een nieuwe droger, wat een zaligheid! De vorige was ik na jaren knoeien zķ zat dat ik hem met de heftruck heb gesloopt
Same here! Ik blijf ook maar vreten (en der moeten juist kilo's af)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan wel weer heel leuk!
Ghehe, ik ben zo heel erg ongesteld.Blijf maar chips en drinken pakken!
Ik moet niet perse afvallen, maar aankomen was toch ook niet de bedoeling (pakt nog een chipje).quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:53 schreef milka82 het volgende:
[..]
Same here! Ik blijf ook maar vreten (en der moeten juist kilo's af)
Komt naar de Effenaar!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Kent iemand dit nummer, het BLIJFT echt in mijn hoofd zitten... al 2 weken!
Merciquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het ligt wel een beetje aan de naam. Lindy of Mandy ofzo trek ik nog wel
Hoewel ik Samantha dan weer echt gruwelijk vind. Of Kelly.
Nice! Kostte dat duur? (ja ik weet dat dat grammaticaal niet kloptquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Komt naar de Effenaar!
Tickets I haz!
Ik vind Scandinavische namen wel leuk, nu ik inmiddels ook een Zweedse achternaam hebquote:[..]
Mercihaha
Stiekem wil ik wel mijn kind ook een Engelse naam geven![]()
En ohmy, ik even een avondje naar mijnin Eindhoven, kom ik terug moet ik drie topics doorlezen
Scandinavische namenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nice! Kostte dat duur? (ja ik weet dat dat grammaticaal niet klopt)
[..]
Ik vind Scandinavische namen wel leuk, nu ik inmiddels ook een Zweedse achternaam heb
Maar ja, het wordt waarschijnlijk een soort mix tussen Nederlands-Scandinavisch-whatever. In ieder geval niks Arabisch of Amerikaans-negers-achtigs
Maar dan wel weer met het criterium dat het makkelijk uit te leggen of te spellen is en dat "ons kind" niet voor lul looptquote:
Ik vind de uitspraak vooral leuk, met die langgerekte klemtoon.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar dan wel weer met het criterium dat het makkelijk uit te leggen of te spellen is en dat "ons kind" niet voor lul loopt
18 eruo ofzo, tis niks!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nice! Kostte dat duur? (ja ik weet dat dat grammaticaal niet klopt)
[..]
Ik vind Scandinavische namen wel leuk, nu ik inmiddels ook een Zweedse achternaam heb
Maar ja, het wordt waarschijnlijk een soort mix tussen Nederlands-Scandinavisch-whatever. In ieder geval niks Arabisch of Amerikaans-negers-achtigs
Ik was zwanger van mijn eerste op 20 (en bewustquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Eerst even een vriend, hahaha, mafkees! En even iets ouder worden hoor, wat 20 is echt veul te jong voor babbies (IMHO natuurlijk he...)
Als ik al genoeg geld enzo zou hebben dan zou ik nu ook wel kinderen willenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik was zwanger van mijn eerste op 20 (en bewust)
Dan gaat het dus meer om 'ben ik er klaar voor' dan om het feit dat je 20 veul te jong vindquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als ik al genoeg geld enzo zou hebben dan zou ik nu ook wel kinderen willenMaar vind niet dat lukt als we nog beiden studeren/part-time werken.
Ik ben dol op Noord Europa; de cultuur, de natuur, de geschiedenis en de kunst. Dus ik vind dat wel een mooie combi. En natuurlijk vind ik ook de uitspraak mooiquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind de uitspraak vooral leuk, met die langgerekte klemtoon.
Zijn er nog kaartjes? (nee zekerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
18 eruo ofzo, tis niks!![]()
Ja Scandinavië![]()
Heb nu een nieuw collegaatje: vader komt uit India maar is in Afrika geboren, moeder komt uit Ierland en ze komt zelf uit Antwerpen maar studeert nu dus in LimburgHaar voornaam is dus Iers en haar achternaam Indisch
Ik vraag me dan af, had je dan al allebei werk en een huis enzo? Beetje je leven op orde (zowel praktisch als mentaal). Want ik had dat echt niet met 20. Pas vanaf 24-25 was dat een beetje op orde en nu ik 28 ben kan ik wel zeggen dat ik er klaar voor ben. Daarom ben ik ook net getrouwd, wilde per se eerst trouwen voor we aan kids gaan beginnen, mocht dat überhaupt lukken enzo natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik was zwanger van mijn eerste op 20 (en bewust)
Laat me nou in die waan johquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:36 schreef Mss het volgende:
Zweeds is niet zo makkelijk te leren hoor. Ik ben er nu zelf mee bezig, maar het is best pittig hoor. Je hebt sowieso een aantal nieuwe letters, een andere zinsvolgorde en andere grammatica. Ook is de uitspraak heel anders. Er vallen letters weg, woorden worden samengevoegd en klemtonen worden heel extreem gelegd. Lezend is het inderdaad nog wel enigszins te volgen omdat het uit dezelfde taalgroep afkomstig is natuurlijk.
Jawel! Hierrrr Is vorige week in de voorverkoop gegaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zijn er nog kaartjes? (nee zeker)
Ik ga wel volgende maand naar de Wombats in het Paard van Troje, voor het eerst samen met mijn zus naar een optreden, ben wel benieuwd, coole band!![]()
Weirde combi-namen zijn leuk, leveren altijd zo'n heerlijke verwarring op. Net als mijn rijleraar. Er werd gebeld dat ik Evert kreeg als leraar en die kwam me ophalen. Dan heb je toch een beeld in je hoofd zitten he, automatisch, bleek het een dikke Hindostaan te zijn![]()
Wel een topvent, heb hem nog veel mensen aangeraden
Veel nut heeft het voor mij ook niet, maar als je dan toch een taal moet kiezenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Laat me nou in die waan joh
Ik ga het toch nooit doen, heb genoeg andere dingen nog op mijn lijst staan en Zweeds heeft nu geen enkele praktische functionaliteit in mijn leven hahaha
Ik heb onderstaande boek naast me liggen wat ik net in huis heb, dat moet eerst uit en dan nog een hele z[ afbeelding ]ooi andere dingen
quote:February 17, 2012 Effennaar, Eindhoven, Netherlands, Buy Tickets
February 19, 2012 Tivoli, Utrecht, Netherlands, Buy Tickets
February 20, 2012 Paradiso, Amsterdam, Netherlands, Buy Tickets
Skol!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:36 schreef Mss het volgende:
Zweeds is niet zo makkelijk te leren hoor. Ik ben er nu zelf mee bezig, maar het is best pittig hoor. Je hebt sowieso een aantal nieuwe letters, een andere zinsvolgorde en andere grammatica. Ook is de uitspraak heel anders. Er vallen letters weg, woorden worden samengevoegd en klemtonen worden heel extreem gelegd. Lezend is het inderdaad nog wel enigszins te volgen omdat het uit dezelfde taalgroep afkomstig is natuurlijk.
Is het een keuzevak bij je opleiding? Leuk!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Veel nut heeft het voor mij ook niet, maar als je dan toch een taal moet kiezen
Jep, ik heb een verplichte taalminor. Ik kan kiezen uit alle Europese talen en Arabisch. De meeste mensen kiezen Frans, Engels of Spaans, maar ik heb Zweeds gekozenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is het een keuzevak bij je opleiding? Leuk!
Heb even zitten kijken, maar Tivoli is uitverkocht en ik houd niet van Amsterdam.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:01 schreef megamandy het volgende:
Ik zie dit net op zijn site staan:
[..]
Leuk hoor! Wij hadden back in the days (ben nu 5 jaar klaarquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Jep, ik heb een verplichte taalminor. Ik kan kiezen uit alle Europese talen en Arabisch. De meeste mensen kiezen Frans, Engels of Spaans, maar ik heb Zweeds gekozen
Ligt ook aan de opleiding denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Leuk hoor! Wij hadden back in the days (ben nu 5 jaar klaar) alleen lame ass keuzevakken. Websites bouwen heb ik gedaan, ontspanningsoefeningen en masseren maar je kon ook dingen kiezen als "klein vaarbewijs" en "linoleum snijden" enzo... pretty kansloos!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:37 schreef princess-a het volgende:
De A-England lakjes kosten alleen dit weekend maar 7 pondIk ga falen
Gezelligquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:28 schreef Dwyn het volgende:
Volgens mij ben ik gister met de halve stationsbeveiliging op de foto geweest.![]()
En toen ging het ontruimingsalarm ook nog af.
NS Try-out festival ofzo. En alle collega's waren er bij want we hadden net medewerkersavond gehad. Alle ballen ontruimen!quote:
Sleek Oogschaduw-palet Me, Myself & Eyequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 03:19 schreef BBQ-kip het volgende:
HBO softe sector, dus daar passen lame ass keuzevakken wel bij
Welke Sleek dingen heb je gefaald?
Bohhhhh.... warme chocomel met slagroomquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Vergeet ik helemaal de bijpassende smiley te posten...
![]()
![]()
![]()
En nu nog chocolademelk en kruidnoten inslaan en dan kan de winter beginnen![]()
![]()
Ik had er nog nooit van gehoord... dus ik kan je helaas niet helpen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:09 schreef Magnificat het volgende:
Hoi dames!
Hier nog een lotgenoot.
Heeft iemand wel eens besteld bij Ilarowe?
Heb een mail gestuurd van de week, maar tnt nog geen reactie. Daar krijg ik dan direct een slecht gevoel bij.
Ah jammer, ze verkopen daar nl de collectie no olimpo van Hitsquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord... dus ik kan je helaas niet helpen...
Wat de link daarvan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:13 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Ah jammer, ze verkopen daar nl de collectie no olimpo van Hits![]()
Die wil toch iedereen......
http://shop.llarowe.com/quote:
mat is originelerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:53 schreef megamandy het volgende:
Vanavond heb ik Gala van de Nederlandse Dans. Heb een zwarte jurk dus even mijn nagels in een rode kleur lakken![]()
Twijfel alleen of ik er een matte topcoat opdoe ja of nee, mijn lippenstift is namelijk wel matrood
Thanks, dat geeft hoop. Idd vreemd dat ze dan niet antwoord.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
http://shop.llarowe.com/
Ik heb d'r ook op facebook, daar is ze wel actief. Dus snap niet helemaal dat ze je vraag niet heeft beantwoord Magnificat. Maar ik heb alleen nog maar positieve dingen gehoord en tot nu toe zijn lakjes gewoon netjes bezorgd. Dus ik ga er van uit dat het wel goedkomt als je daar bestelt.
Thanksquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
http://shop.llarowe.com/
Ik heb d'r ook op facebook, daar is ze wel actief. Dus snap niet helemaal dat ze je vraag niet heeft beantwoord Magnificat. Maar ik heb alleen nog maar positieve dingen gehoord en tot nu toe zijn lakjes gewoon netjes bezorgd. Dus ik ga er van uit dat het wel goedkomt als je daar bestelt.
Ik vind de top coat heel fijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb in mijn shopping spree o.a. een Essence Better Than Gel base coat en top coat meegenomen voor op mijn eigen nagels. Iemand ervaring mee?
Als het bagger is kostte het toch geen kont, dus da's ook het probleem nietWas nu 2e product halve prijs bij Kruidvat.
En welke heb jij besteldquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Thanksslecht voor mijn portemonnee dit
Ik heb ook die quick dry top coat van Essence gekocht, maar heb geloof ik wel een half uur voor het Essence schap gestaan, zoveel soorten man! Vanavond of morgen maar eens mee gaan priegelen, I suck als het gaat om nagels lakken. Make-uppen en muren verven kan ik prima, maar die nagelsquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind de top coat heel fijndroogt redelijk snel, en mijn nagels blijven chipfaster dan met een echte quickdry topcoat
.
Ik heb de top coat. Heb hem maar één keer geprobeerd maar werd er toen niet blij van. Had eerder chips dan met m'n normale topcoat. Maar veel mensen zijn er wel heel positief over! Heb hem nu in mijn tas, om chips bij te kunnen werken enzo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb in mijn shopping spree o.a. een Essence Better Than Gel base coat en top coat meegenomen voor op mijn eigen nagels. Iemand ervaring mee?
Als het bagger is kostte het toch geen kont, dus da's ook het probleem nietWas nu 2e product halve prijs bij Kruidvat.
Die vinnik dan weer niks, is toch niet quick dry zoals ik gewend benquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb ook die quick dry top coat van Essence gekocht, maar heb geloof ik wel een half uur voor het Essence schap gestaan, zoveel soorten man! Vanavond of morgen maar eens mee gaan priegelen, I suck als het gaat om nagels lakken. Make-uppen en muren verven kan ik prima, maar die nagels
Nouja, zorgen dat waar ik een chip zie ontstaan, de chip niet verder gaat. Dus doorzichtige nagellak erop smeren zodat het weer samensmelt enzo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Chips bijwerken met een topcoat? Ik weet dat ik een n00b ben, maar daar snap ik niks van
Lekkerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:02 schreef Debsterr het volgende:
Wij hebben vandaag een frietpan gekocht. Aardappelkroketjes.
Welke 2?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:19 schreef Debsterr het volgende:
Nog 2 a england pretties gefaald. Zijn nu maar 7 pond en free shipping!
Perceval en Galahadquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Welke 2?Ik wil lady of the lake nog, maar vind het zo zonde om maar 1 te bestellen en heb Tristam al.. Keuzes
Nicequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Perceval en Galahad. Metallic rood en teal/turquoise
.
Datquote:Op zondag 9 oktober 2011 08:03 schreef Incantrix het volgende:
Nog 1 dag de a-englandaanbieding weerstaan ja
Ik heb honger! En gisteren voor het eerst geen buikpijn, woo yay!
friteuses zijn viesssquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:02 schreef Debsterr het volgende:
Wij hebben vandaag een frietpan gekocht. Aardappelkroketjes.
Waarom?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
friteuses zijn viesss
zo, weer helemaal bijgelezen!
Ah okayquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een frituurlucht-trauma. Als ik een frietpan ruik begin ik al te kokken
Jah, tja, al teveel gekocht de afgelopen tijd.. En ik ga ook nog lush bestellen en dat moet nu nu nu want ik wil een flinke stash kerstzeep zodat ik er het jaar mee doorkom.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:53 schreef Debsterr het volgende:
Waarom weerstaan? Prachtige lakjes voor nu relatief weinig geld.
Ik heb 'm ook al aan gedaanquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
sodeju, het koelt echt af!
Binnenkort de verwarming maar eens prepareren
is dat die hysterische holo-collectie?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:05 schreef Magnificat het volgende:
Ik sta op het punt om te falen, kan de no olimpo collectie niet weerstaan.
Hebben jullie wel eens extra moeten betalen bij de douane, invoerrechten etc?
Of wordt er hier netjes aan de wettelijke 22 euries gehouden?
http://shop.llarowe.com/HITS-No-Olimpo-Collection_c7.htmquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is dat die hysterische holo-collectie?
waar koop je die?
Dat klopt, maar ze zijn zo mooi.quote:
Op zich niet zo erg, maar dan zit er ook nog maar eens 6 ml inquote:
srsly? Dat is dan echt sinds vandaag pasquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:35 schreef Magnificat het volgende:
Zie nu net dat nailetc geen opi meer verkoopt![]()
Was mijn favo opi shop!
dan nog krijg je ze nooit opquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Op zich niet zo erg, maar dan zit er ook nog maar eens 6 ml in
TD.com blijft dan nog over om het een beetje betaalbaar te houden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
srsly? Dat is dan echt sinds vandaag pas![]()
dan maar geen opi meer, als de enige optie is om 14 euro te gaan betalen onderhand...
td doet toch ook geen opi meer?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:41 schreef Magnificat het volgende:
[..]
TD.com blijft dan nog over om het een beetje betaalbaar te houden.
Flink balen
Staat er nu wel weer op.quote:
Een keer, maar dat was met een megadoos.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:49 schreef Magnificat het volgende:
Maare als er iemand zo nice wil zijn om even te reageren op mijn vraag;
Iemand wel eens invoerrechten betaald, of altijd aan 22 euro gehouden?
Soms wel soms niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:49 schreef Magnificat het volgende:
Tsja, dat risico loop je nou eenmaal. Maar je moet wel erg veel pech hebben wordt je er met zo'n pakje uitgepikt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:55 schreef Magnificat het volgende:
Ok, thanx.
Dan ga ik de gok maar wagen, zit 1,92 boven het toegestane![]()
Maar als ik er extra over moet betalen, wordt het wel een duur geintje hoor.
Ik weet het, meestal koop ik niet zulke dure lakjes in het buitenland. En kom daarmee ook niet over het bedrag heen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsja, dat risico loop je nou eenmaal. Maar je moet wel erg veel pech hebben wordt je er met zo'n pakje uitgepikt.
Oh ik zal je toevoegenquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:19 schreef Puckzzz het volgende:
Als er iemand nog Wordfeud wil spelen. Ik ben Puckzzz
True! Maar ik betaal liever veel voor een groot flesje, dan veel voor een klein flesje nagellakquote:
Dat jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
True! Maar ik betaal liever veel voor een groot flesje, dan veel voor een klein flesje nagellak
yeps ik welquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:49 schreef Magnificat het volgende:
Wil je koffie of thee? Ja graagquote:
Als je dood bent trekken je nagelriemen zich terug omdat je uitdroogt, er is dan meer nagel zichtbaar. Dus dan kun je mooi je nagels nog even mooi laten lakken met dat lakje, door je nabestaandenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goedesmorgens.
Ik ben op m'n nichtje aan het passen.
En ze slaapt, dus kan ik me nuttig maken op het internet.
BBQ, aan nagellak heb je ook niks meer als je dood bent
ik bedoelde dus wel invoerrechten moeten betalen op td pakketjesquote:
Heb je al ontdekt wat ze rekenen aan shipping kosten naar nederland?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:58 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Ik weet het, meestal koop ik niet zulke dure lakjes in het buitenland. En kom daarmee ook niet over het bedrag heen.
Maar deze moet ik gewoon hebben
Waar de hel is nieuwersluis?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
gisteren naar een antiek deurbeslag-winkeltje geweest, helemaal naar friggin nieuwersluis gereden, hebben ze niet wat we willen
Och gutquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:04 schreef Loqi het volgende:
Dit dropje komt in december naar ons toe![]()
[ afbeelding ]
![]()
Deze foto is met 16 dagen, hij is nu 4 weken
Cattery was erg tof, leuke mensen, prachtige poezels
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:04 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
It's so fluffy I'm gonna die!!!!!quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:04 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:04 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
is het de eerste keer?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:08 schreef milka82 het volgende:
aaaah Loqi, wat een schattige Poezel....
btw, mijn poes is nu sinds gisteren weg?! Ik vind het helemaal niets, met dit rotweer, ben zo bang dat ie ergens koud en alleen zit... Buurt al afgezocht en geroepen, niks Harley.
Echt té gaaf die bakbeesten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:26 schreef Loqi het volgende:
[..]dat had ik daar wel ja
Er liep een kater rond van 13(!) kilo, was net een leeuw
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:26 schreef Loqi het volgende:
[..]dat had ik daar wel ja
Er liep een kater rond van 13(!) kilo, was net een leeuw
En lief dat ze allemaal waren! En dan op schoot he... zo'n enorm beestquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]Briljant!!! Ik vind coons zo geweldig
Dat is toch geweldigquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:30 schreef Loqi het volgende:
[..]
En lief dat ze allemaal waren! En dan op schoot he... zo'n enorm beestdie leeuw kwam tot mijn knieën
Ja was echt superquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is toch geweldig
Grote beesters die op schoot willenNet als Sien die altijd op schoot wil
Hoop dat ze snel weer voor je deur staat omdat ze eten wilquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:38 schreef milka82 het volgende:
@ Sq, wel de eerste keer dat ze niet thuis komt. Ze is nu bijna een half jaar.
GMTAquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:50 schreef milka82 het volgende:
Wie staat er net koud en nat (en
hongerig) voor het raam? Pfieuw!
Gelukkigquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:50 schreef milka82 het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:50 schreef milka82 het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:50 schreef milka82 het volgende:
Wij hebben dan ook gewoon een Ikea Pax gekocht en maken niet de hele freaking kast zelfquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
kast afmaken, daar droom ik al anderhalf jaar van... Ach we hebben in elk geval de ladengeleiders er in gekregen vandaag
Heb je al bij Weijntjes gekeken op de website of in de winkel? Je kunt ze ook bellen of ze het hebben. Duur, maar daar hadden ze wel als enigen de trapleuninghouders die wij wildenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
gisteren naar een antiek deurbeslag-winkeltje geweest, helemaal naar friggin nieuwersluis gereden, hebben ze niet wat we willen
ja, hebben ook de catalogus, maar die prijzenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je al bij Weijntjes gekeken op de website of in de winkel? Je kunt ze ook bellen of ze het hebben. Duur, maar daar hadden ze wel als enigen de trapleuninghouders die wij wilden
paxxenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wij hebben dan ook gewoon een Ikea Pax gekocht en maken niet de hele freaking kast zelf
Maar goed, hij is af, morgen nog een 3 extra lades en 2 planken erbij kopen en monteren en dan kunnen we gaan vullen
Erg mooi geworden al zeg ik het zelf!
Ik heb wel net 2 kapsalons besteld, we hadden beide echt geen zin meer om te gaan koken
Ja, da's waar...maar goed, ik wil gewoon altijd per se wat ik in mijn hoofd heb, of het nou duur is of nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, hebben ook de catalogus, maar die prijzen
We hebben nu 2 meter gekocht, hebben ieder ook 2 inbouwkasten maar da's echt no way genoeg.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
paxxenwij hebben anderhalve meter pax per persoon
![]()
(en nog te weinig ruimte he
)
Ik hou gewoon echt niet van wassen, strijken, opruimen, al die huisvrouwendingen enzoquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:44 schreef Incantrix het volgende:
Wij hebben allebei 1 ladenkast voor onze kleding.. Hoef je tenminste je kleding niet op te vouwen
Is je vriend dan zo groot?quote:En Loqi, wat een cutie! Mogen we helpen met namen verzinnen?
Milka, fijn dt poezemauw terecht is
Ik ben op de één of andere manier uit mijn mondhoek gescheurdAu!
Wij ook niet, dus doen we dat ook lekker nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik hou gewoon echt niet van wassen, strijken, opruimen, al die huisvrouwendingen enzo![]()
Ik koop meestal kleding erbij, terwijl ik stiekem nog heel veel op zolder heb liggen, maar uit het oog is uit het hart, dus eer ik dat weer vind is het seizoen weer voorbij
Vooral sokken en ondergoed heb ik extreem veel.
[..]
Is je vriend dan zo groot?
Whehehe!quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wij ook niet, dus doen we dat ook lekker nietkleding wassen en dan in je lades gooien. Voor Stef hebben we bakken in zijn kast staan, zodat we ook voor hem niks op hoeven vouwen. Als ik een kledingstuk heb dat gestreken moet worden geef ik het weg, dan heb ik iets verkeerds gekocht
En mjah, klaarblijkelijkHoewel ik meestal mijn mondhoeken wel heel weet te houden
Klinkt ook bekend.. Er is een reden dt wij.. *telt*quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whehehe!
Zelfs in de kast gooien is teveel werk voor ons, kun je nagaan
Oh, ook zeer herkenbaar, heb er zelfs gister weer 2 bijgekochtquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Klinkt ook bekend.. Er is een reden dt wij.. *telt*
5 wasmanden hebbenOhja, en een berg schone was op de dekenkist..
Dat zit toch al in een bakje?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn vent zit nu te mekkeren dat ik zijn kapsalon niet goed op zijn bord heb gegooid![]()
![]()
![]()
Zeikstraal.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |