Das toch vaag, en nutteloos ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik weet het! Dat ribbel komt bij iedere keer dat je tijdens het gesprek jouw foon locked,.
Nee, als je dan ineens in een groepsgesprek een hoop berichten krijgt en je na een tijdje pas kijkt, kan je zien tot waar je voor het laatst gelezen had.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Das toch vaag, en nutteloos ook.
Oh zo. En waarom dan niet ook bij normale gesprekken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, als je dan ineens in een groepsgesprek een hoop berichten krijgt en je na een tijdje pas kijkt, kan je zien tot waar je voor het laatst gelezen had.
Ik heb eens daarna gezocht, maar daar word ik helemaal van overrompeld. Ik moet gewoon een pc zien te vinden waar ik de sd in kan stoppen om die eens te formatteren. Kijken of dat helpt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zoek even op 'amon ra desire' dat is een recovery die je kan installeren via 'terminal' op je telefoon.
Die gebruikte ik altijd op mijn Hero, en daar kan je partitie maken.. Of wellicht een andere recovery om dat te proberen.
Op google gekeken? Niet achter pc atm.
Of probeer op market 'rom manager'
kan je wel in market? via daar "rom manager" downloaden en dan SD partitioneren (ookal vind hij hem niet) of permissies fixen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb eens daarna gezocht, maar daar word ik helemaal van overrompeld. Ik moet gewoon een pc zien te vinden waar ik de sd in kan stoppen om die eens te formatteren. Kijken of dat helpt.
* Iemand91 zoekt naar een pc...
Overal geeft hij aan dat de SD 'mounted' moet wezen. Ook moet er 'clockworkmod' opstaan en bij permissies geeft hij de error bij het runnen van priviliged commands.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:12 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
kan je wel in market? via daar "rom manager" downloaden en dan SD partitioneren (ookal vind hij hem niet) of permissies fixen.
SGSII, in hun topic staat een voorbeeldfilmpje van 1080p.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:04 schreef Braddie het volgende:
Probleem..
Samsung Galaxy SII/HTC Sensation/LG Optimus 2x Speed...
Welke heeft het beste scherm/beste geluidsopname(Bij videocamera)?
Het staat voor 90 % vast dat het de SGS II word, maar dit stukje laat me twijfelen.
Als je met volume down de telefoon start, en daar naar recovery gaat wat laad dan precies?quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Overal geeft hij aan dat de SD 'mounted' moet wezen. Ook moet er 'clockworkmod' opstaan en bij permissies geeft hij de error bij het runnen van priviliged commands.
Dan laad hij CLockworkMod Recovery v.2.5.0.7.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als je met volume down de telefoon start, en daar naar recovery gaat wat laad dan precies?
Je kan daar proberen te partitioneren, maar zal wel weer een foutmelding geven helaas :Iquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dan laad hij CLockworkMod Recovery v.2.5.0.7.
Ik zie partitioneren ook nergens staan. Ik moet gewoon even op zoek naar een cardreader.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:09 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je kan daar proberen te partitioneren, maar zal wel weer een foutmelding geven helaas :I
Oh ja dat zou goed kunnen dat hij niet via daar kan partitioneren (Amon_RA recovery kan dat wel) maar wel vreemd dan dat je wel in clockwork komt en dat dan rom manager aangeeft dat hij niet installed is. :/quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik zie partitioneren ook nergens staan. Ik moet gewoon even op zoek naar een cardreader.
Advanced -> Partition SD Cardquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik zie partitioneren ook nergens staan. Ik moet gewoon even op zoek naar een cardreader.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
je hebt gelijkquote:
Ja. Wat is daar zo erg aan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi! Ik heb een vraagje over Whatsapp.
Na een jaar moet je er toch voor betalen?Kan dat echt alleen met paypal of google checkout?
En je hebt het al langer dan een jaar?quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:47 schreef Ireyon het volgende:
Overigens is dat 'na een jaar' ook een beetje onduidelijk.. 'k Heb er in ieder geval nog niks voor betaald, maar bij m'n Accountinformatie staat van wel en dat het 9 aug. 2012 pas verloopt.
Sinds dat het beschikbaar is, ergens in september 2010 geloof 'k (gesloten beta niet meegerekend). Waar 9 aug. vandaan komt is me een raadsel. Wat staat er bij jou dan als je bij Accountinformatie kijkt?quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En je hebt het al langer dan een jaar?
Accountstatus: Gratis proberenquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:57 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Sinds dat het beschikbaar is, ergens in september 2010 geloof 'k (gesloten beta niet meegerekend). Waar 9 aug. vandaan komt is me een raadsel. Wat staat er bij jou dan als je bij Accountinformatie kijkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |