Het klinkt mij eerder in de oren als het perfect excuus om nog even de puntjes op de i te zetten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:19 schreef Klonk het volgende:
is het erg als ik nu maar 1 ding wil zeggen en dat is dat het vervelend is dat jobs dood is maar dat dit net een beetje te ver gaat
Ik ga niet rooten, ik ga alleen updaten naar android 2.3 i.p.v. de 2.2 die ik nu heb.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Eerst rooten als je dat nog niet gedaan hebt, dan https://market.android.co(...)eature=search_result installeren, en daarna de rom.
Je bedoelt op de officiële manier? Waarom zou je dan uberhaubt backuppen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik ga niet rooten, ik ga alleen updaten naar android 2.3 i.p.v. de 2.2 die ik nu heb.
Nouja er is een manier via de HTC site maar je bent je garantie kwijt volgens mij en een shitload apps die er standaard wel in zaten zoals teeter.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:59 schreef Dibble het volgende:
Is er al een officiele 2.3 update uit dan voor de Desire? Dacht dat het slechts een gerucht was.
Klein noobvraagje tussendoor btw, heb de desire sinds kort ( eerste android phone). Hoe kun je alle applicaties automatisch laten opslaan op je SD? Hij doet op dit moment namelijk alleen maar op de telefoon die dus snel volraakt zo.
Heb nergens een optie of instelling kunnen vinden daarover.
Helemaal niet, je moet ze gewoon handmatig naar je sd zetten. Zo moeilijk is dat toch niet? Bij je instellingen-apps is er zelfs een speciale pagina voor, alle apps zonder vinkjes KUN je naar SD zetten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:06 schreef Dibble het volgende:
Wow, dat is wel een krom systeem dan. Zijn er honderden apps beschikbaar maar kun je d'r maar een paar downloaden omdat je telefoon geheugen snel vol zit lol.
komop man, is m'n eerste smartphonequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Helemaal niet, je moet ze gewoon handmatig naar je sd zetten. Zo moeilijk is dat toch niet? Bij je instellingen-apps is er zelfs een speciale pagina voor, alle apps zonder vinkjes KUN je naar SD zetten.
En nogmaals: Mensen die niet rooten wtf wist niet dat dat nog bestaat
Wat voor telefoon heb je? Dan geef ik je een makkelijke link.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:10 schreef Dibble het volgende:
[..]
komop man, is m'n eerste smartphone. Als je een makkelijke link hebt met uitleg wat rooten is zou het wel handig zijn
Wut? Als je naar die pagina gaat en je klikt een app aan zonder vinkje, dan kan je hem overzetten naar sd. Als je dan vervolgens de SD er uit haalt doet de app het niet meer, als je dat bedoelt. Linkje komt eraan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:14 schreef Dibble het volgende:
Desire met Android 2.2. Maar die pagina met vinkjes bij applicaties voor het selecteren en overzetten staat dan ook op mijn telefoon?
De eerste keer is het heul spannend idd, maar ik heb het nu 6x gedaan ofzo en t is eigenlijk heel simpel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:22 schreef Dibble het volgende:
thnx, ziet er wel ingewikkeld uit allemaal lol
Omdat dat sterk aangeraden wordt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je bedoelt op de officiële manier? Waarom zou je dan uberhaubt backuppen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:56 schreef delano.888 het volgende:
Oh en sowieso: mensen die niet rooten
Meeste mensen zijn tevreden met wat ze af fabriek krijgen of hoeven niet perse een Evo 3D, sommige mensen willen net iets meer (zoals ik) en sommige mensen willen alles. Dus niks geenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:08 schreef delano.888 het volgende:
En nogmaals: Mensen die niet rooten wtf wist niet dat dat nog bestaat
Bij rooten vervalt je garantie ook. En een shitload aan apps? Alleen facebook en een zaklampje o.i.d. Allebei weer te downloaden in de market.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:01 schreef delano.888 het volgende:
Nouja er is een manier via de HTC site maar je bent je garantie kwijt volgens mij en een shitload apps die er standaard wel in zaten zoals teeter.
En dat kan niet, wel als je root.
Rooten kan je ongedaan maken waarna je weer garantie hebt, zelfs als je toestel stuk is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Omdat dat sterk aangeraden wordt.
[..]
[..]
Meeste mensen zijn tevreden met wat ze af fabriek krijgen, sommige mensen willen net iets meer en sommige mensen willen alles. Dus niks geen
[..]
Bij rooten vervalt je garantie ook. En een shitload aan apps? Alleen facebook en een zaklampje o.i.d. Allebei weer te downloaden in de market.
@ hieronder: nee.
Nee, maar wel het snelste toestel met de beste camera (op de n8 na) en het scherpste scherm.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:01 schreef DeMessias het volgende:
Is de iPhone 4S het toestel dat eind van de maand de indrukwekkendste specs heeft?
Ben het wel met hem eens, dat ding heeft echt goede looksquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:03 schreef delano.888 het volgende:
WTF waarom hebben wij dit uber ding niet?:
Ga eens snel terug jijquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, maar wel het snelste toestel met de beste camera (op de n8 na) en het scherpste scherm.
Wat klopt er niet aan dan? Het was gewoon een antwoord op de vraag. Ik zeg nergens dat andere toestellen slechter zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |