abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102945855
Revenge en Homeland hoor ik toch het meeste nu, Person of Interest zakt alweer wat merk ik...
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:00:13 #52
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_102946200
3e PoInterest was ook weer best wel voorspelbaar en jezus tegen de rest... Met bovendien wat plotholes...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_102946579
Ja ik heb ze nog niet gekeken, kwam al niet door aflevering 2.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:33:27 #54
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_102946885
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:00 schreef One_conundrum het volgende:
3e PoInterest was ook weer best wel voorspelbaar en jezus tegen de rest... Met bovendien wat plotholes...
Grootste probleem dat ik met die serie heb is dat er in de pilot werd verteld dat degene wiens nummer werd 'getrokken', in principe, binnen vijf minuten, vijf uur, vijf dagen of vijf maanden dood kon gaan. Vervolgens gaat Reese, zo op het oog, op zijn dooie gemak op onderzoek uit. Vind dat een beetje onwerkelijk.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_102947376
Homeland is mijne favoriet van de nieuwe series. Tweede aflevering was ook weer goed :)
pi_102949768
Homeland idd :)

Point of Interest is OK maar idd nu al voorspelbaar en weinig diepgang
pi_102986831
Ik kan het gemist hebben hebben maar zijn er hier mensen die Suburgatory gezien hebben? Is dat wat?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 08:27:43 #58
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_102987766
ok, Homeland it is then
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_102987901
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 02:30 schreef Seam het volgende:
Ik kan het gemist hebben hebben maar zijn er hier mensen die Suburgatory gezien hebben? Is dat wat?
Yup, het is leuk. Tamelijk scherp geschreven, een tikje cynisch..
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_102989810
Geen ep van New Girl?
pi_102990008
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:20 schreef JDx het volgende:
Geen ep van New Girl?
1 november pas weer volgens mij. Ze gingen meer van X Factor uitzenden.
pi_102991956
Bah, ook al geen ep van Raising Hope, beginnen zeker weer van die sport events.
pi_102992206
College baseball dacht ik toch? Echt een stuk minder series deze weken.
pi_102992429
Nja, mooi de tijd om Last Man Standing te proberen.
pi_102992452
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:40 schreef JDx het volgende:
Bah, ook al geen ep van Raising Hope, beginnen zeker weer van die sport events.
Zal wel voor het honkballen zijn (zit bij FOX)
Get it and Bet it
pi_102992781
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 08:40 schreef Orbis het volgende:

[..]

Net de pilot gezien, maar het is inderdaad erg leuk. Heb op verschillende momenten echt in een deuk gelegen. Leukste nieuwe comedy imo.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 12:26:47 #67
64792 Mryc
play me one more song
pi_102993382
Enlightened had ook geen beste start volgens mij: 0,2 miljoen viewers volgens wiki
pi_102994873
Vanavond dan maar 2 afleveringen van Suburgatory ipv Raising Hope en New Girl!!
pi_103028114
quote:
The CW is on a full-season pickup tear today.

On the heels of Ringer‘s back-nine order, the network has greenlit full seasons of fellow rookie dramas Hart of Dixie and The Secret Circle.

In a statement, CW president Mark Pedowitz focused on quality over ratings (none of the shows have emerged as breakout hits for the network).

“We believe in the creative strength of these dramas, and by giving them back nine orders we can give our audience the chance to enjoy complete seasons of all three of them,” said Pedowitz. “With compelling storylines, engaging characters and tremendous buzz, we firmly believe that Hart of Dixie, Ringer and The Secret Circle can become signature series for The CW, the kind of top-notch shows that are synonymous with our brand.” (As opposed to, say, reality dud H8R, which was whacked after only a handful of airings.)

For those keeping track at home, Dixie, Secret Circle and Ringer join Fox’s New Girl, NBC’s Up All Night and Whitney, and CBS’ 2 Broke Girls in this fall’s full-season club.
Cheers @ Secret Circle & Hart of Dixie
pi_103028899
Gisteravond Suburgatory gekeken, tjah, tis wel grappig, maar echt veel stelt het niet voor, beetje niveau Awkward. MTV achtige teen serie.

Last Man Standing begint wel leuk, maar meer ook niet, wel leuk... jammer altijd dat ze voormalige comedy sterren (Tim Allen) nooit meer zo leuk weten neer te zetten in series waardoor je altijd te hoge verwachtingen hebt. En die vrouw mag ik ook niet, die kids zijn wel lache, al mis ik een irritant grappig zoontje.

Alleen die vrouw van Al Bundy wisten ze weer mooi neer te zetten in 8 Simple Rules bijvoorbeeld.

Wat ik trouwens ook mis in veel nieuwe series zijn leuke bijrollen en plekken, zoals bij Becker die blinde enzo in het cafe, bij Home Improvement die buurman over de heg, bij Friends naast de woningen ook Central Perk, etc...
pi_103032615
Net de 2e ep van Homeland gekeken en met afstand de (enige echt) beste nieuwe serie. Erg spannend en goed geacteerd. Ook leuk dat de afleveringen vijftig minuten duren!
pi_103033223
Vind het alleen erg jammer dat je precies weet waar het naartoe gaat, het doel is natuurlijk om hem te pakken en ze pakken hem pas in de laatste aflevering. Tenzij er een 2e seizoen komt, dan ontsnapt ie op het laatste moment weer ofzo...

Daarom ben ik ooit Prison Break niet gaan volgen, je weet dat de bedoeling is om te ontsnappen, en daar het hele seizoen op moet gaan wachten... niet 100% zeker natuurlijk, maar waarschijnlijk wel.

Person of Interest haak ik van af denk ik. Terra Nova ook.

Qua nieuwkomers is dan Homeland idd erg goed, American Horror Story belooft wel wat, Revenge is natuurlijk ook erg leuk en qua comedy's vind ik vooral Whitney erg leuk. En Up All Night ook wel, al is het alleen maar om die kerel uit Arrested Development.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:18:39 #73
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_103034613
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 08:40 schreef Orbis het volgende:

[..]

een tikje?

Ze maken het volk uit de Suburbs keihard belachelijk.

Wel erg geestige serie trouwens. Die hoofdrolspeelster zit trouwens ook in Shameless. bijzondere ervaring.
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:19:46 #74
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_103034635
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:23 schreef JDx het volgende:
Vind het alleen erg jammer dat je precies weet waar het naartoe gaat, het doel is natuurlijk om hem te pakken en ze pakken hem pas in de laatste aflevering. Tenzij er een 2e seizoen komt, dan ontsnapt ie op het laatste moment weer ofzo...

Daarom ben ik ooit Prison Break niet gaan volgen, je weet dat de bedoeling is om te ontsnappen, en daar het hele seizoen op moet gaan wachten... niet 100% zeker natuurlijk, maar waarschijnlijk wel.

Person of Interest haak ik van af denk ik. Terra Nova ook.

Qua nieuwkomers is dan Homeland idd erg goed, American Horror Story belooft wel wat, Revenge is natuurlijk ook erg leuk en qua comedy's vind ik vooral Whitney erg leuk. En Up All Night ook wel, al is het alleen maar om die kerel uit Arrested Development.
Het gaat niet zozeer om de verrassing dat het gaat gebeuren, eerder hoe het gaat gebeuren.

Als je op jouw manier redeneert kun je de meeste series wel afschrijven...
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:20:35 #75
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_103034659
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 09:01 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Cheers @ Secret Circle & Hart of Dixie
Secret Circle was voor mij te fake. Ik ben niet zo van dat heksengedoe en al direct de Pilot deed me bijna in slaap vallen van de flauwheid.
pi_103034749
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:18 schreef dabadbass het volgende:

[..]

een tikje?

Wel erg geestige serie trouwens. Die hoofdrolspeelster zit trouwens ook in Shameless. bijzondere ervaring.
Ja ik zag het pas toen ik op imdb keek, maar ze kwam me wel bekend voor. Totaal andere stijl en rol, maar ze doet beiden wel erg goed. Zeker als je bekend dat het pas haar tweede echte rol is. Ook een van de weinige series waarin tvbekenden eindelijk leuk uit de verf rol (Arie's assistant van Entourage, Ana van SNL, Adam van Firefly etc)
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:35:17 #77
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_103035129
quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:23 schreef Seam het volgende:

[..]

Ja ik zag het pas toen ik op imdb keek, maar ze kwam me wel bekend voor. Totaal andere stijl en rol, maar ze doet beiden wel erg goed. Zeker als je bekend dat het pas haar tweede echte rol is. Ook een van de weinige series waarin tvbekenden eindelijk leuk uit de verf rol (Arie's assistant van Entourage, Ana van SNL, Adam van Firefly etc)
Adam Baldwin zit toch in Chuck? Ook in Shameless? Ben net pas begonnen (met US) en bij e06
pi_103035261
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:35 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Adam Baldwin zit toch in Chuck? Ook in Shameless? Ben net pas begonnen (met US) en bij e06
Sorry ik bedoelde Alan Tudyk van Firefly.
pi_103035645
Shameless (US) _O_ Emmy Rossum _O_ en alle anderen eigenlijk, behalve Sheila, viesterd :P

Beste nieuwe serie van begin dit jaar.

Free Agents, per direct cancelled volgens mij, staat al niet meer tussen de DL's... dan maar Suburgatory, en American Horror Story is er ook al bijgekomen dus had toch genoeg voor op de donderdag.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:56:26 #80
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_103035851
Weet iemand wat er met Raising Hope is? Waarom zo weinig afleveringen?
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:58:07 #81
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_103035899
quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:38 schreef Seam het volgende:

[..]

Sorry ik bedoelde Alan Tudyk van Firefly.
Aha, onze zwartgeblakerde vriend met extreem gebleekte tanden :D
  donderdag 13 oktober 2011 @ 14:07:43 #82
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_103036205
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:50 schreef JDx het volgende:
Shameless (US) _O_ Emmy Rossum _O_ en alle anderen eigenlijk, behalve Sheila, viesterd :P

Beste nieuwe serie van begin dit jaar.

Free Agents, per direct cancelled volgens mij, staat al niet meer tussen de DL's... dan maar Suburgatory, en American Horror Story is er ook al bijgekomen dus had toch genoeg voor op de donderdag.
Ik vond Free Agents ook echt niets aan, die pilot was niet doorheen te komen.

Ik raad je The Ringer nog aan.
pi_103036284
Eerste twee afleveringen van Homeland waren wel onderhoudend. De serie kan voor mijn gevoel nog twee kanten op, hopelijk wordt het iets.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_103036569
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:18 schreef dabadbass het volgende:

[..]

een tikje?

In Shameless? Dan moet je me even helpen, want ook de naam van haar karakter op IMDb zegt me weinig.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 14:20:44 #85
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_103036631
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 14:18 schreef Orbis het volgende:

[..]

In Shameless? Dan moet je me even helpen, want ook de naam van haar karakter op IMDb zegt me weinig.
Ze doet alsof ze het vriendinnetje is van dat homofiele knaapje. De 2e in de rij van de zoons
pi_103037596
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:56 schreef dabadbass het volgende:
Raising Hope krijgt gewoon 22 eps dit seizoen, net als vorig seizoen.
pi_103042618
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 14:20 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Ze doet alsof ze het vriendinnetje is van dat homofiele knaapje. De 2e in de rij van de zoons
Serieus? Ik had haar daar in ieder geval niet van herkend, totaal ander personage inderdaad.
pi_103043970
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:56 schreef dabadbass het volgende:
vorige week waren er 2, daarom slaan ze nu denk ik een week over. Of andersom, dat ze vorige een tweede eraan plakte omdat ze deze week niet konden uitzenden
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_103043992
Ik vind suburgatory echt briljant!
De details zijn zo tof! Die waterkoeler op school met schijfjes sinasappel er in :P En hoe die ene mama er uit ziet als een van de williams sisters als ze gaan tennissen :P
Allemaal zo leuk over nagedacht!

Last man standing vond ik niet zo leuk
ik heb een hekel aan lachband comedy's en ik vind het allemaal zo voorspelbaar en al ooit gedaan etc
te standaard en juist weer te weinig over nagedacht
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_103044016
Meer liefhebbers van Suburgatory *O*
pi_103044112
* Tim86 zet Suburgatory in de download
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_103053791
Suburgatory is een soort poor mans Awkward.. Het is wel ok, maar Awkward. is 93843 keer leuker :).
pi_103059176
quote:
ABC is plotting more Revenge and putting down roots in Suburgatory.

The network has picked up both freshman series for full, 22-episode seasons, TVLine has learned. Additionally, sophomore sitcom Happy Endings has received an order for six additional scripts.

Both shows have been solid ratings performers, not to mention critical faves. This week, Revenge surged 13 percent and took the 18-49 demo crown at 10 pm for the first time. Suburgatory, meanwhile, has proven to be the perfect companion to The Middle.

There’s no word on the fate of ABC’s other rookie series, although Charlie’s Angeles seems destined to become fall’s fourth casualty after The Playboy Club, Free Agents and H8R. The plunging Pan Am needs to stabilize fast before it earns a pickup, while potential breakout hit Last Man Standing is probably a week away from a back-nine order.

For those keeping track at home, Revenge and Suburgatory join The CW’s Hart of Dixie, Secret Circle and Ringer, Fox’s New Girl, NBC’s Up All Night and Whitney, and CBS’ 2 Broke Girls in this fall’s full-season club.
Zeer goed nieuws! Al komt het niet bepaald onverwachts na de ratings die ze afgelopen nacht haalden :)
pi_103060216
Wow, 22 afleveringen van Revenge? Damn, das nice, allemaal +/- 40 minuten.

Aflevering was ook weer fijn.
pi_103060234
Had graag iets meer vertrouwen in Happy Endings gezien.

Edit: Nou ja, het worden dus 19 eppa's in totaal, maar wat is dat nou voor een getal.
pi_103060307
Die heeft allang een seizoen 2, gewoon leuk toch, blijft nog wel een seizoen denk ik.
pi_103060742
Ik vind Homeland juist tegenvallen, het neemt zichzelf te serieus. Person of Interest vind ik wel verfrissend, met wat humor.
pi_103061422
Daar hebben we al genoeg shows van. Ben juist blij dat het wat serieuzer is, alleen wel bang dat het straks steeds meer op zichzelf staande episodes worden met van die 'humor' momentjes erbij.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_103064308
Serieus zijn en jezelf te serieus nemen zijn twee verschillende dingen en ik zie Homeland gewoon als een serieuze serie wat daarin goed is so far.

Ben alleen wel bang dat het doorlopende verhaal plaats gaat maken idd voor op zichzelf staande episodes want dat is nou eenmaal al een tijd de trend in tv-land. Het moet simpel volgbaar te zijn voor het grote publiek en dus ook voor mensen die af en toe een episode skippen of begin niet gezien hebben.
pi_103064341
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 03:15 schreef VacaLoca het volgende:
Serieus zijn en jezelf te serieus nemen zijn twee verschillende dingen en ik zie Homeland gewoon als een serieuze serie wat daarin goed is so far.

Ben alleen wel bang dat het doorlopende verhaal plaats gaat maken idd voor op zichzelf staande episodes want dat is nou eenmaal al een tijd de trend in tv-land. Het moet simpel volgbaar te zijn voor het grote publiek en dus ook voor mensen die af en toe een episode skippen of begin niet gezien hebben.
Onzin, dat verschilt enorm per zender. Dit moet je de hbo rukkers hier maar eens vertellen en dan zullen ze trippen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')