Homeland is boss!quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:27 schreef Quisho het volgende:
Boss vind ik toch een beetje tegenvallen, nu maar Homeland proberen
Nee hoor. Ik vind het ook een leuke seriequote:Op zondag 30 oktober 2011 11:13 schreef Pollore het volgende:
Ik lijk wel een van de weinige die person of interest toch wel boeiend vind. Overal het algemeen zijn de ratings in amerika nou ook niet zo slecht.
Ik kijk het ook, maar ben niet ontzettend te spreken over het acteertalen van onze hoofdpersoon. Verder wel leuk met geinige gadgets. Ik vond The Human Target wel vele malen leuker dan Human Interest...quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:13 schreef Pollore het volgende:
Ik lijk wel een van de weinige die person of interest toch wel boeiend vind. Overal het algemeen zijn de ratings in amerika nou ook niet zo slecht.
Verder vind ik Boss echt niks aan en homeland kan me ook weinig boeien omdat er gewoon niks gebeurd...
Je bent niet de enige. Vind de eindscène met die verkrachter toch echt een van de beste eindscène die ik in een serie ben tegengekomen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:45 schreef VacaLoca het volgende:
Even in algemeen over series:
De nachtelijke kijkers kunnen komende week een uur eerder alles downloaden. In Amerika gaat de klok pas 7 november uur terug dus we hebben nu uur minder tijdsverschil
Veel series hebben gewoon een bepaald format met vanaf de 1e aflevering elke week dezelfde formule. Series als House, Person of Interest, Chuck, Burn Notice en in iets mindere mate bv Dexter. Een 'case of the week' show die elke aflevering een zelfde soort structuur heeft.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:13 schreef Pollore het volgende:
[] homeland kan me ook weinig boeien omdat er gewoon niks gebeurd...
Ik kan live amerikaanse tv kijken dus hoef ik minder lang op te blijvenquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:45 schreef VacaLoca het volgende:
Even in algemeen over series:
De nachtelijke kijkers kunnen komende week een uur eerder alles downloaden. In Amerika gaat de klok pas 7 november uur terug dus we hebben nu uur minder tijdsverschil
Zegt wel wat over smaak van mensen, ik volg nu nog ongeveer 20 series, maar niet 1 uit jouw lijstje. Wel geprobeerd hoor, maar gewoon niks voor mij.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:55 schreef Lienzz het volgende:
Ik raad iedereen, die hier komt kijken om serie te gaan volgen, onderstaande aan;
-Breaking Bad
-Dexter
-Game of Thrones
-Battlestar Galactica
-Homeland
-The Walking Dead (al vind ik s2 tot nu toe iets minder)
-The Wire
Bovenstaande series zijn mijn persoonlijke toppers, dus als er eentje bijstaat die je niet hebt gezien, raad ik je die van harte aan.
Grimm ep1 ook gezien, best leuk maar ik denk niet dat ik dit ga volgen, of ik moet alles wat leuker is, al gezien hebben.
Once Upon a Time, viel mij erg tegen, ik trek dat soort fantasy slecht.
Terra Nova, viel mij ook erg tegen, teveel afzonderlijke afleveringen met te voorspelbare karakters
Jij hebt smaak, lijstje met toppers is bij mij precíes hetzelfdequote:Op maandag 31 oktober 2011 10:04 schreef JDx het volgende:
[..]
Zegt wel wat over smaak van mensen, ik volg nu nog ongeveer 20 series, maar niet 1 uit jouw lijstje. Wel geprobeerd hoor, maar gewoon niks voor mij.
Mijn toppers zijn:
- Community
- Entourage
- Californication
- Suits
- Revenge
- How to make it in America
- Eastbound & Down
Runners up:
- Raising Hope
- Whitney
- Burn Notice
- Chuck
- American Horror Story
- Workaholics
- Happy Endings
- Blue Mountain State
Verder:
- 2 Broke Girls
- Two and a half Men
- Family Guy
- Once upon a Time (nog afwachten)
- New Girl
- Suburgatory
- Up all night
- Big Bang Theory
- Breaking in
- Breakout Kings
- Homeland gaat me te sloom, maar geef het vandaag nog 1 kans (ep5)
- Walking Dead seizoen 1 gevolgd, was leuk, 2 is crap, meteen mee gekapt.
- Grimm is echt niets voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |