abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103712827
Hmmm ik vind Grimm niet zoveel aan, beetje hoog Twilight gehalte.
  zondag 30 oktober 2011 @ 00:26:30 #277
6941 APK
Factual, I think.
pi_103726461
Vijf minuten Grimm gekeken maar dat gaat het niet worden voor mij met die plastic acteurs enzo :P
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 30 oktober 2011 @ 00:27:51 #278
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_103726515
Boss vind ik toch een beetje tegenvallen, nu maar Homeland proberen
  zondag 30 oktober 2011 @ 00:31:00 #279
3185 Adelante
To let it go now
pi_103726610
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 00:27 schreef Quisho het volgende:
Boss vind ik toch een beetje tegenvallen, nu maar Homeland proberen
Homeland is boss!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 30 oktober 2011 @ 02:11:23 #280
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_103729815
Homeland it is. Person of interest viel tegen..
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  zondag 30 oktober 2011 @ 06:36:38 #281
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_103732882
Homeland begint mij nu al te langdradig te worden.
Person of interest heb ik nog niet gezien. Alle episodes staan nog te wachten op de pc.
pi_103733517
Ik heb gisteren aflevering 3 en 4 van Homeland gekeken (liep wat achter) en die konden mij niet echt boeien. Maar ik ben té nieuwsgierig naar wat er gaat komen, dus ik houd vol.
  zondag 30 oktober 2011 @ 09:48:43 #283
3185 Adelante
To let it go now
pi_103733976
[USA] Grimm #1 - Evil Sprookjes voor de Winteravonden

Voor diegenen die episode 1 de moeite waard vonden :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_103735041
Even in algemeen over series:

De nachtelijke kijkers kunnen komende week een uur eerder alles downloaden. In Amerika gaat de klok pas 7 november uur terug dus we hebben nu uur minder tijdsverschil :)
  zondag 30 oktober 2011 @ 11:13:44 #285
323189 Pollore
Hell ain't far
pi_103735767
Ik lijk wel een van de weinige die person of interest toch wel boeiend vind. Overal het algemeen zijn de ratings in amerika nou ook niet zo slecht.

Verder vind ik Boss echt niks aan en homeland kan me ook weinig boeien omdat er gewoon niks gebeurd...
pi_103735979
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 11:13 schreef Pollore het volgende:
Ik lijk wel een van de weinige die person of interest toch wel boeiend vind. Overal het algemeen zijn de ratings in amerika nou ook niet zo slecht.
Nee hoor. Ik vind het ook een leuke serie :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 30 oktober 2011 @ 11:23:48 #287
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_103736050
quote:

Verder vind ik Boss echt niks aan en homeland kan me ook weinig boeien omdat er gewoon niks gebeurd...
Ik kijk het ook, maar ben niet ontzettend te spreken over het acteertalen van onze hoofdpersoon. Verder wel leuk met geinige gadgets. Ik vond The Human Target wel vele malen leuker dan Human Interest...
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_103736180
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 10:45 schreef VacaLoca het volgende:

De nachtelijke kijkers kunnen komende week een uur eerder alles downloaden. In Amerika gaat de klok pas 7 november uur terug dus we hebben nu uur minder tijdsverschil :)
Je bent niet de enige. Vind de eindscène met die verkrachter toch echt een van de beste eindscène die ik in een serie ben tegengekomen.
pi_103736181
quote:
[] homeland kan me ook weinig boeien omdat er gewoon niks gebeurd...
Veel series hebben gewoon een bepaald format met vanaf de 1e aflevering elke week dezelfde formule. Series als House, Person of Interest, Chuck, Burn Notice en in iets mindere mate bv Dexter. Een 'case of the week' show die elke aflevering een zelfde soort structuur heeft.

Homeland heeft een opbouw en is een verhalende serie. Iets waar veel mensen juist over klagen dat het ontbreekt bij series, zoals nu bij Person of Interest.

Maar men heeft het geduld niet meer ofzo. Had Homeland dan meteen in 1e aflevering hem een terrorist oid moeten maken en dat ie elke week iets anders in beweging zet voor een terroristische daad en zij dan elke keer net op tijd zijn om sommige dingen te stoppen en af en toe net te laat zijn en hij wel elke keer ontsnapt?

Homeland is net begonnen en ik vind de opbouw tot nu toe iig sterk en boeiend. Het maakt je nieuwsgierig. Acteren is vrij goed en het zijn redelijk realistische karakters. Welkome afwisseling zo'n serie... beter dan een Prison Break achtige serie met de meest neppe gebeurtenissen en elke aflevering een plot-twist.

De mensen achter Homeland zeggen ook dat er nog veel in petto is voor de kijkers en dat ze nog maar net begonnen zijn. Ik blijf dus graag kijken.
  zondag 30 oktober 2011 @ 12:03:05 #290
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_103737217
Eens met VacaLoca, ik vind de opbouw zelfs bepalend voor een serie. Bij Brody begin je inmiddels al te twijfelen of er uberhaupt foute gedachtes bij hem zijn ingeprent of dat ie gewoon houvast in een religie heeft gevonden omdat ie andere gewoon GEK wordt. Dat back and forth, maakt het juist voor mij boeiend.
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_103737695
Precies. Is het gewoon een soldaat met een post-traumatische disorder na de 8(!) jaar dat ie daar heeft gezeten of komt er meer bij kijken? Met in begin een soort van 'big brother' view op hem en zijn familie zoek je daar een beetje naar. En ik vind het goed geacteerd door Damian Lewis (Brody).

Nogmaals, vind het juist goed dat ze het een realistische pace geven en niet allemaal shortcuts nemen.
  maandag 31 oktober 2011 @ 01:18:50 #292
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_103772933
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 10:45 schreef VacaLoca het volgende:

Ik kan live amerikaanse tv kijken dus hoef ik minder lang op te blijven :D

Zit nu Once upon a time te kijken op ABC, vindt ik toch niet zo'n goede serie. Maar Homeland was wel erg goed zeg, mijn nieuwe favoriete serie.
  maandag 31 oktober 2011 @ 09:11:19 #293
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_103775735
Grimm is echt een topper!
Lekker spannend.

Tevens speel Haywire (de psycho) van Prison Break erin.
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  maandag 31 oktober 2011 @ 09:55:55 #294
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_103776639
Ik raad iedereen, die hier komt kijken om serie te gaan volgen, onderstaande aan;

-Breaking Bad
-Dexter
-Game of Thrones
-Battlestar Galactica
-Homeland
-The Walking Dead (al vind ik s2 tot nu toe iets minder)
-The Wire

Bovenstaande series zijn mijn persoonlijke toppers, dus als er eentje bijstaat die je niet hebt gezien, raad ik je die van harte aan.

Grimm ep1 ook gezien, best leuk maar ik denk niet dat ik dit ga volgen, of ik moet alles wat leuker is, al gezien hebben.

Once Upon a Time, viel mij erg tegen, ik trek dat soort fantasy slecht.

Terra Nova, viel mij ook erg tegen, teveel afzonderlijke afleveringen met te voorspelbare karakters
En dat kan zomaar.....?
pi_103776835
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:55 schreef Lienzz het volgende:
Ik raad iedereen, die hier komt kijken om serie te gaan volgen, onderstaande aan;

-Breaking Bad
-Dexter
-Game of Thrones
-Battlestar Galactica
-Homeland
-The Walking Dead (al vind ik s2 tot nu toe iets minder)
-The Wire

Bovenstaande series zijn mijn persoonlijke toppers, dus als er eentje bijstaat die je niet hebt gezien, raad ik je die van harte aan.

Grimm ep1 ook gezien, best leuk maar ik denk niet dat ik dit ga volgen, of ik moet alles wat leuker is, al gezien hebben.

Once Upon a Time, viel mij erg tegen, ik trek dat soort fantasy slecht.

Terra Nova, viel mij ook erg tegen, teveel afzonderlijke afleveringen met te voorspelbare karakters
Zegt wel wat over smaak van mensen, ik volg nu nog ongeveer 20 series, maar niet 1 uit jouw lijstje. Wel geprobeerd hoor, maar gewoon niks voor mij.

Mijn toppers zijn:

- Community
- Entourage
- Californication
- Suits
- Revenge
- How to make it in America
- Eastbound & Down

Runners up:

- Raising Hope
- Whitney
- Burn Notice
- Chuck
- American Horror Story
- Workaholics
- Happy Endings
- Blue Mountain State

Verder:

- 2 Broke Girls
- Two and a half Men
- Family Guy
- Once upon a Time (nog afwachten)
- New Girl
- Suburgatory
- Up all night
- Big Bang Theory
- Breaking in
- Breakout Kings

- Homeland gaat me te sloom, maar geef het vandaag nog 1 kans (ep5)
- Walking Dead seizoen 1 gevolgd, was leuk, 2 is crap, meteen mee gekapt.
- Grimm is echt niets voor mij
pi_103776918
En zo kijk ik weer elke serie uit het rijtje van Lienzz op Battlestar en The Wire na en kijk ik Burn Notice, Suits, Chuck, Once Upon a Time, Two and a Half Men en Entourage ook graag. Hoewel die laatste 2 tot vorig seizoen dan, Entourage omdat het afgelopen is en 2.5Men kijk ik nog wel maar is zonder Charlie stuk minder.

Dus het een sluit het ander niet uit ;)
  maandag 31 oktober 2011 @ 10:17:51 #297
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_103777156
Once upon a time vind ik erg tof. Leuk verhaal. Grimm vind ik wat minder. Meer case of the week. Maar ik ga aflevering twee ook nog wel kijken.
pi_103777502
Ik vind Grimm leuker en beter dan Once Upon a Time, ik vind OUAT een beetje lievig :P

Maar ik blijf beide series gewoon volgen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2011 10:32:28 ]
pi_103792589
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 10:04 schreef JDx het volgende:

[..]

Zegt wel wat over smaak van mensen, ik volg nu nog ongeveer 20 series, maar niet 1 uit jouw lijstje. Wel geprobeerd hoor, maar gewoon niks voor mij.

Mijn toppers zijn:

- Community
- Entourage
- Californication
- Suits
- Revenge
- How to make it in America
- Eastbound & Down

Runners up:

- Raising Hope
- Whitney
- Burn Notice
- Chuck
- American Horror Story
- Workaholics
- Happy Endings
- Blue Mountain State

Verder:

- 2 Broke Girls
- Two and a half Men
- Family Guy
- Once upon a Time (nog afwachten)
- New Girl
- Suburgatory
- Up all night
- Big Bang Theory
- Breaking in
- Breakout Kings

- Homeland gaat me te sloom, maar geef het vandaag nog 1 kans (ep5)
- Walking Dead seizoen 1 gevolgd, was leuk, 2 is crap, meteen mee gekapt.
- Grimm is echt niets voor mij
Jij hebt smaak, lijstje met toppers is bij mij precíes hetzelfde ;)
Alleen ik vind Homeland dan wèl weer erg tof!
pi_103803091
Een hoop bekende gezichten uit andere series bij Once Upon A time (Pam van True Blood, Gus van Breaking Bad), maar het kan me niet echt boeien..Niet mijn ding.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')