Dan helpt alles achter elkaar kijken wel. Ditzelfde heb ik ook gedaan met Breaking Bad. Verschrikkelijk saai om elke week een beetje mee te krijgen, maar veel beter als je meerdere afleveringen achter elkaar kijkt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:35 schreef JDx het volgende:
Yup, aflevering 4 gebeurde er nog steeds geen drol en ik volg al 22 series, ben aan het schaven en series die me niet boeien na zoveel afleveringen kap ik mee.
Mocht het toch een topper worden kijk ik straks alles achter elkaar. Homeland is net als een film, daar moet je echt voor gaan zitten, dat lukt me tussendoor niet.
Moet zeggen dat ik aan het einde van elke aflevering wel weer zin had in die erna, maar duurde me steeds te lang voordat ik er weer in zit.
Hoe kom je bij die mix?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:19 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Homeland is vet!, lekker traag, goed uitgewerkt, goed sfeertje, geloofwaardige cast. Wat een verademing na pogingen om Terra Nova en Falling Skies te volgen.
Mix van Dexter, 24, BSG en Nikita.
Dexter: Dubbellevenquote:
Ja als je die 2 series volgt dan is Homeland al gauw goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:19 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Homeland is vet!, lekker traag, goed uitgewerkt, goed sfeertje, geloofwaardige cast. Wat een verademing na pogingen om Terra Nova en Falling Skies te volgen.
Mix van Dexter, 24, BSG en Nikita.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:56 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja als je die 2 series volgt dan is Homeland al gauw goed
Wat is BSG?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]tot op heden vond ik dus alleen Suits echt de moeite waard, Nu dus ook Homeland, suggesties welkom....Beter dan BSG wordt het waarschijnlijk toch nooit meer
Lol, ik moet niet denken aan die Science Fiction shit dus ik blijf het grappig vinden dat mensen hier hun mening als zaligmakend verkopenquote:
Waar je dat dan ook gelezen hebt? Ik hou van SF, BSG is maatgevend in het genre maar ook daarbuiten voor mij. Waarom ik niet van meerder genres zou kunnen genieten ontgaat me ook volledig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:37 schreef APK het volgende:
[..]
Lol, ik moet niet denken aan die Science Fiction shit dus ik blijf het grappig vinden dat mensen hier hun mening als zaligmakend verkopen
Ik zie ook totaal geen overeenkomst met Suits en Homeland
Het woord "pogingen" heb je kennelijk ook niet gelezen toen ik Terra Nova en Falling Skies noemde.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:58 schreef JDx het volgende:
Suits is dan wel weer meesterlijk
Net als Shameless (US) begin dit seizoen.
Fair enough, dikke fout van mij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:06 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Waar je dat dan ook gelezen hebt? Ik hou van SF, BSG is maatgevend in het genre maar ook daarbuiten voor mij. Waarom ik niet van meerder genres zou kunnen genieten ontgaat me ook volledig.
Ergo: vaag geraaskal van jou kant
En in de eerste ep van het seizoen 5 van 30 Rock die ik net keekquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:11 schreef JDx het volgende:
Wat is er met Top Gun trouwens? Komt nu al in 3 series voor deze week, Community, Workaholics en Happy Endings?
ZZ Top Gun uit Happy Endings was denk ik mijn favoriete grap van de week.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:11 schreef JDx het volgende:
Wat is er met Top Gun trouwens? Komt nu al in 3 series voor deze week, Community, Workaholics en Happy Endings?
Dit is echt my kind of showquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:46 schreef Adelante het volgende:
Grimm gisteravond pilot uitgezonden, ga eens kijken of 't wat is.
Geniaaaaaal hahaha, sowieso is Happy Endings een beetje underrated, je hoort er weinig over.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:48 schreef Orbis het volgende:
[..]
ZZ Top Gun uit Happy Endings was denk ik mijn favoriete grap van de week.
Zal er toch iets zijn met Top Gun deze week ofzo...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En in de eerste ep van het seizoen 5 van 30 Rock die ik net keek.
Ik zag idd reclame voor Grimm toen ik vanmorgen Chuck keek!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:07 schreef tass het volgende:
[..]
Dit is echt my kind of show![]()
Superleuk, spannend en ook nog eens goeie special effects.
Ben benieuwd wat anderen er van vinden, maar voor mij is dit nu al een blijvertje!
Ik hou van sprookjes en ik hou van horror, dus wat wil ik nog meer in een serie?!
Danger zone!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:32 schreef Seam het volgende:
Top Gun is sowieso baas, iedere goede serie weet daar een aantal prachtige referenties naar te maken. Archer bijvoorbeeld ook in seizoen 1.
Ik vond het ook tof: echt zo'n winteravond fantasy horror serie. Genoeg schrikeffecten en interessant verhaal naar de sprookjes van Grimmquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:07 schreef tass het volgende:
[..]
Dit is echt my kind of show![]()
Superleuk, spannend en ook nog eens goeie special effects.
Ben benieuwd wat anderen er van vinden, maar voor mij is dit nu al een blijvertje!
Ik hou van sprookjes en ik hou van horror, dus wat wil ik nog meer in een serie?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |