Ga je dit nou werkelijk in elk tong topic posten? Besteed je tijd ergens anders aan man.quote:
Niet elk tong80 topic, alleen de topics met een misleidende TT of een bullshit OP.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:37 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ga je dit nou werkelijk in elk tong topic posten? Besteed je tijd ergens anders aan man.
Mag ik je wat vragen ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:43 schreef Zandman030 het volgende:
[..]
Niet elk tong80 topic, alleen de topics met een misleidende TT of een bullshit OP.
Dit topic dus bijvoorbeeld.
Wil je al mijn topics even nalezen en er je briljante gestolen plaatje in posten ? Het zijn er maar 15000.quote:
Is het ook goed als ik alleen diegene doe die echt nergens op slaan? Je hebt soms echt wel degelijk wat te melden, maar verneukt dat met je reputatiequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wil je al mijn topics even nalezen en er je briljante gestolen plaatje in posten ? Het zijn er maar 15000.
Ja doe maar de topics die nergens op slaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:04 schreef Zandman030 het volgende:
[..]
Is het ook goed als ik alleen diegene doe die echt nergens op slaan? Je hebt soms echt wel degelijk wat te melden, maar verneukt dat met je reputatie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |