Dit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:31 schreef RemcoDelft het volgende:
Aan wie?! Nouja, 't is al beter dan die prijs te geven aan ex-terrorist Jakkes Arrafat en hij-had-nog-niets-gedaan-Obama en Al-niet-ik-maar-anderen-moeten-besparen-Gore...
Dat is ook nog nooit eerder voorgekomen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:38 schreef eight het volgende:
Vrouwen die nobelprijzen ontvangen, het moet echt niet gekker worden
Pffff... 3 lullen tegelijk, DAT is pas moedig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:48 schreef tong80 het volgende:
Ik volg het al een uur op CNN en het zijn echt drie moedige vrouwen.
neem nog een neutquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:19 schreef BASBRO het volgende:
[..]
Pffff... 3 lullen tegelijk, DAT is pas moedig.
Nee je kunt hem niet postuum ontvangen, uitzondering is wanneer iemand overlijd nadat iemand al door jury als winnaar is bestempeld, was dit jaar het geval bij de prijs voor de geneeskunde.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:28 schreef ValHallen het volgende:
Heeft Rosa Parks eigenlijk een Nobelprijs voor de vrede gewonnen? Kun je zo'n prijs postuum ontvangen?
Klopt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee je kunt hem niet postuum ontvangen, uitzondering is wanneer iemand overlijd nadat iemand al door jury als winnaar is bestempeld, was dit jaar het geval bij de prijs voor de geneeskunde.
Ik lees trouwens net dat de winnaars van te voren al bericht krijgen, heeft die Harry jarenlang voor niks aan de telefoon gehangen met de pers erbijquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt.
Wel sneu voor Hugo Claus en Harry Mülich.
Hemmingway hing gelukkig nadien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik lees trouwens net dat de winnaars van te voren al bericht krijgen, heeft die Harry jarenlang voor niks aan de telefoon gehangen met de pers erbij
Helaas kan dit niet, hierdoor hebben meerdere mensen die er een verdienden er geen gekregen doordat zij voor hun nominatie overleden. Rosalind Franklin (quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:28 schreef ValHallen het volgende:
Heeft Rosa Parks eigenlijk een Nobelprijs voor de vrede gewonnen? Kun je zo'n prijs postuum ontvangen?
Mulisch. Die heeft trouwens nooit een Nobelprijs verdiend.quote:
Of wellicht dat Bono hem nu eens echt krijgt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
Volgend jaar zal Oprah Winfrey de prijs wel krijgen.
Goede keuze, deze drie vrouwen.
Oh, dat kan ook zomaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Of wellicht dat Bono hem nu eens echt krijgt.
Dat zou het einde zijn van het bestaansrecht van de Nobelprijs voor de vredequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bob Dylan stond op de lijst dit jaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |