als je niet zo goed engels spreekt dan moet je er ook maar niet aan beginnen om het te proberen te begrijpen. vind ik. persoonlijk. imho.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
Kidding, klinkt dat niet, in het engels, als kinder misbruiken?![]()
I'm kidding!
Are you joking or touching young kids?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
Kidding, klinkt dat niet, in het engels, als kinder misbruiken?![]()
I'm kidding!
Are you joking or touching young kids?
Ik spreek dagelijks engels, mijn engels, spreken, is beter dan NL. Mijn baan is met collega's van over heel de wereld dus 75 procent is engels net hetgeen tegen mijn plaatselijke collega's is NL. Wat is er dan niet zo goed aan mijn engels?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je niet zo goed engels spreekt dan moet je er ook maar niet aan beginnen om het te proberen te begrijpen. vind ik. persoonlijk. imho.
fixed, kthnxbyequote:Op maandag 10 oktober 2011 22:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, gewoon ja, ik vind het een verb voor kindermisbruik. Die moeten ze invoeren
Meeste wel, daarom dat ik ook zeg, spreektaal niet "leer uit het boekje taal". Geloof me, engels praten met iemand uit Tokio of uit Sjanghai of uit Buenos airs je lacht je eigen steendoodquote:
Spannendquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Meeste wel, daarom dat ik ook zeg, spreektaal niet "leer uit het boekje taal". Geloof me, engels praten met iemand uit Tokio of uit Sjanghai of uit Buenos airs je lacht je eigen steendood
Klopt, ervaring mee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Meeste wel, daarom dat ik ook zeg, spreektaal niet "leer uit het boekje taal". Geloof me, engels praten met iemand uit Tokio of uit Sjanghai of uit Buenos airs je lacht je eigen steendood
Ik vind het daarom ook heel erg goed dat mijn directe collega's in UK zitten. Die verbeteren ons dan ook hier en daar. Thuis let ik er niet opquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, ervaring mee.
Maar Amerikaans-Engels vind ik persoonlijk meer dan walgelijk.
Best leuk inderdaad.quote:
Daar moet je inderdaad bij zijn denk ik jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:16 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Best leuk inderdaad.![]()
Wij maken ook wel beetje grapjes met die gasten hoor, als hij z'n telefoon niet op neemt vragen we later of hij z'n middageten aan het vangen was (hont). Dat soort grappen. Geniaal.
Edit: Moet je bij zijn waarschijnlijk.![]()
\____________________/quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daar moet je inderdaad bij zijn denk ik ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |