In mijn opmerking zei ik dat jouw grap leuk was als jij dat bestempelt als onzin, dan weet ik toch genoeg? Wie is hier nou het dommertjequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:13 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Je opmerking was onzin, snap je nou echt niets![]()
![]()
.
en Nee ik ben niet 14, ik ben 12 wat is dit?, ik vermaak me dood om jou, hoe zielig je bent. Eigenlijk is dat fout van mijLeedvermaak mag niet.
Foei Prof_Hoaxdie jongen weet niet beter. Nu laat je hem met rust. Oke. Prima.
Vriendjes?
truequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
In mijn opmerking zei ik dat jouw grap leuk was' als jij dat bestempeld als onzin, dan weet ik toch genoeg? Wie is hier nou het dommertje
En dan roepen dat ik niet beter weet? Je leest de lettertjes niet goed arme jongenje probeert maar krampachtig en voorbarig te zijn in de hoop daarmee zieltjes te winnen voor dit topic, maar je beseft je steeds meer dat het niet goed lukt. Das duidelijk af te lezen aan je manier van posten (die nogal drastisch verandert naarmate je deze discussie blijkbaar per se wilt winnen
)
Vriendjes? Ik wist niet dat we vijanden waren
Ik vroeg nu al twee keer waarom ik een wannebe mod zoals jij zou moeten adoreren, ik heb nog steeds geen antwoord gekregen. Slechte service hier.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:14 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Je komt hier wel vaker random binnenwandelen en schreeuwt maar iets he?Kostelijk vermaak wel.
Ok ik zie in deze post wel wat tekenen die duiden op zwaar autisme. Wat is je ervaring hiermee?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Waarom zou ik me aangesproken voelen? Het is een topic, wacht ik zal het uitleggen voor je, De TT staat mijn naam in, zo goed als alles in dit topic gaat over/tegen mij. Eigenlijk zoals beschreven in zowel TT als OP... hoe zou ik er toch bij komen dat het over mij gaat![]()
malle jongen!!!!
.
Of post je altijd zo ergens in DIG over hoe mooi je bank is? Wie is er dan de pauperuser?Posten in een random topic om je beklag te doen. Daar is KLB voor idioot.
![]()
En inderdaad, je hebt gelijk, er zijn kut-users, zeg het tegen hen die het ook echt verpauperen niet degene die er nog iets van proberen te maken met topics van meer dan 3 lettergrepen lang.
-
Ja want omgaan met jongens/meiden hier is niet zielig? Ik probeer gewoon wat lol te hebben met [insert random user die dan actief is] ik zoek hier geen virtuele vriendjes.
Pauper jong, dus hou je mond als je niets zinnigs tegen mij of over mij te melden hebt.![]()
Bah wat erger ik me toch aan types zoals jou. Negative fossielen gebabbel over "vroeger was alles beter" doe er dan wat aan dan verpauperd en verbitterd vanachter je geranium toetsenbord je gal te spugen op een topic, en het daardoor te verneuken. Lamzwans.
On topic:
Prof_Hoax!, ik ga eens een lekker badje vol laten lopen voor deze heerlijke geweldige user!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:15 schreef Snuwerd het volgende:
Kan iemand dit reeksen? Dit gaat een goed topic worden.
Omdat baas. Al meerdere malen gezegdquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vroeg nu al twee keer waarom ik een wannebe mod zoals jij zou moeten adoreren, ik heb nog steeds geen antwoord gekregen. Slechte service hier.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ok ik zie in deze post wel wat tekenen die duiden op zwaar autisme. Wat is je ervaring hiermee?
Ik vind die teef tof. DIE moet mod worden. Jij toch niet. Jij bent goed zoals je bent!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:19 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Omdat baas. Al meerdere malen gezegd
Hoezo baas, voer eens een paar argumenten aan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:19 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Omdat baas. Al meerdere malen gezegd
kan niet echt een geschikte user op dit moment noemenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja die ja. of geen van beiden. 1 van die 2.
ok, dat vind ik ook een prima meningquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:22 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
kan niet echt een geschikte user op dit moment noemen
hooguit gasten die wel kunnen, maar niet willen
quote:
Oh, en het droop ook niet van sarcasme? Althans zo kwam het daadwerkelijk over, vandaar het gebruik van onzin. Indien niet, dank u ik vind het zelf ook een leuken(matige) grap.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
In mijn opmerking zei ik dat jouw grap leuk was als jij dat bestempelt als onzin, dan weet ik toch genoeg? Wie is hier nou het dommertje
En dan roepen dat ik niet beter weet? Je leest de lettertjes niet goed arme jongenje probeert maar krampachtig en voorbarig te zijn in de hoop daarmee zieltjes te winnen voor dit topic, maar je beseft je steeds meer dat het niet goed lukt. Das duidelijk af te lezen aan je manier van posten (die nogal drastisch verandert naarmate je deze discussie blijkbaar per se wilt winnen
)
Vriendjes? Ik wist niet dat we vijanden waren
Daar wil ik het ook mee doen, maar ik wil zo graag dat felgroene tagje met Mod's Aprentis waar ik al zo lang (2 dagen) om vraagquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik vind die teef tof. DIE moet mod worden. Jij toch niet. Jij bent goed zoals je bent!
Fixed!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Daar wil ik het ook mee doen, maar ik wil zo graag dat felgroene tagje met Mod's Aprentis waar ik al zo lang (2 dagen maanden) om vraag
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:24 schreef Snuwerd het volgende:
dit topic is autistischer dan het rolluikspotter forum
heerlijk. ik voed me op autistenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:25 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]![]()
En jullie zitten hier, backfire _____!
sorry manquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Oh, en het droop ook niet van sarcasme? Althans zo kwam het daadwerkelijk over, vandaar het gebruik van onzin. Indien niet, dank u ik vind het zelf ook een leuken(matige) grap.
Zieltjes winnen? ik doe dit louter en alleen voor eigen(vermaak) en om jou in te laten zien dat je net zo'n achterlijk blaatschaap ben als de users die jij als "bagger(o.i.d.)" omschrijft.
Ik vind dat het prima lukt. Jij wilt alleen je fouten niet inzien. Dat is best zielig.Ik heb al meermaals toegegeven (als je het ook daadwerkelijk had) dat je gelijk had.
Ik heb zelfs nog ergens om bewijs gevraagd, ik wacht nog steeds.
Ik geloof dat het niet meer dan natuurlijk is dat je feller wordt naar mate je verder en dus ook heviger in discussie komt. Hoewel ik er nog heel wat luchtige posts tussendoor maak dus weet niet goed waar je dit op baseert.
[..]
Daar wil ik het ook mee doen, maar ik wil zo graag dat felgroene tagje met Mod's Aprentis waar ik al zo lang (2 dagen) om vraag
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
heerlijk. ik voed me op autisten
Baas.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo baas, voer eens een paar argumenten aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2011 21:28:52 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |