Daar is het wel voor bedoeld, zie de OP en TT, als je dit al niet snapt moet ik niet verder gaan met uitleggen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[quote]Wat een krankzinnig debiele redenering van je. Je zou graag willen dat dit prutstopic volledig aan jou gewijd werd.
Nee klopt, maar het is wel de bedoeling dat je "oldschool" OT blijft. Dus over mij.quote:Helaas moet ik je maar even wakker schudden, want dat is lang niet zo. Zelfs in kuttopics als deze is niet alle aandacht voor jou weggelegd.
Ja. Dus. Ik zal kijkenquote:Je zou in mijn PoHi kunnen kijken waar ik post, dan zou je nog wat van je virtuele aids voor je kunnen houden.
Dat zie je mij ook nergens typen, indien ja. Bewijs?quote:Je ziet me ook NERGENS typen dat ALLE hotmail usertjes kut zijn (jij wel, dat heb je prachtig bewezen), maar een leeuwendeel wel.
In KLB wat ervoor bedoeld is? Of snap je dit niet? Moet ik je handje vast houden om je er naartoe te brengen?quote:En dat is zeker wel klachtwaardig. En waar beter dan in een dergelijk topic?
Moeten schelden met ziekte, of daaruit voortvloeiende dingen:quote:Gezwelletjes die zichzelf helemaal het mannetje vinden
Participeren betekend mee doen, niet tegen doen, anders hadden ze het zo wel in het woordenboek gezet. Anders leer je eerst even je woordjes voordat je ze gebruikt?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Even een toevoeding aan mijn laatste post: die topics zijn dus kut omdat je typisch kliekjesvorming krijgt.
Een topic moet gewoon leuk voor iedereen zijn waaraan iedereen kanparticiperen.
Sorry, maar inderdaad je mag je eigen mening hebben. Maar doe dat dan op de plaats waar het hoort en verneuk er dan geen ander topic mee?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Klootzak.![]()
Verder mag iedereen natuurlijk lekker zijn eigen mening hebben. Een discussie voeren op internet is net zo kansloos als op iemands beeldje gaan trappen omdat je er net voor hebt betaald.
Klopt. Of nou ja, soms kan een topic wel heel leuk uitpakken als het een beetje offtopic gaatquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Sorry, maar inderdaad je mag je eigen mening hebben. Maar doe dat dan op de plaats waar het hoort en verneuk er dan geen ander topic mee?
Wispelturig als een wijf dus, eerst tegen iets zijn en dan niet. Zoiets als beeldje kapot gooien maar dan toch aan elkaar lijmen??? Hoe moet ik dit zien?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zulke dingen zet ik alleen in mijn fobo omdat het me leuk leek om bij te houden.
Niet meer, wel gedaan, nu vind je het sad, dus jezelf.. wat is dar moeilijk aan te snappen?quote:Als je wat beter uit die jampotten van je kijkt zie je dat ik het niet meer bij hou, ofwel niet meer belangrijk vind.
Blij doen over mijquote:Trieste adoratietopics waar mensen een beetje blij gaan lopen doen gaan nergens over.
Oh.. hij geeft opquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wauw, ik ben met stomheid geslagenHier valt gewoon niet op in te gaan. Wat een hoop bagger bij elkaar
___!
Zit er een G in ?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:01 schreef BBQSausage het volgende:
Oh dit is zo'n naamtopic waarin de genoemde dan de kans krijgt om op alle maar dan ook echt alle posts een reactie te geven.
Dat had toch een naam? Iets met b ofzo, ba, nee, ik kom er even niet op.
baggerquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:01 schreef BBQSausage het volgende:
Oh dit is zo'n naamtopic waarin de genoemde dan de kans krijgt om op alle maar dan ook echt alle posts een reactie te geven.
baas?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:01 schreef BBQSausage het volgende:
Bakker.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:01 schreef BBQSausage het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt. Of nou ja, soms kan een topic wel heel leuk uitpakken als het een beetje offtopic gaat
Je voorbarigheid is te groot om nog wat zinnigs tegenin te brengen. Ik hou de eer aan mezelf. Da laat ik je je liever voelen als een mongooltje die de paralympics wint, dan zelf krampachtig volhouden om m'n gelijk te krijgenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Wispelturig als een wijf dus, eerst tegen iets zijn en dan niet. Zoiets als beeldje kapot gooien maar dan toch aan elkaar lijmen??? Hoe moet ik dit zien?
[..]
Niet meer, wel gedaan, nu vind je het sad, dus jezelf.. wat is dar moeilijk aan te snappen?
[..]
Blij doen over mijdus niet nergens.
Oh... ik zie net dat hij het opgeeft... VICOTRY IS MINE! [edit: Oke dit is sad...]
[..]
Oh.. hij geeft op
Hee bakker, ik heb je moeder geneuk!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bakker.
Ik ken trouwens nog een leuke (matige) grap over een bakker.
Hee, zowaar een leuke opmerking gepost vanaf je account. Het kan dus toch!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hee bakker, ik heb je moeder geneuk!
Rot op pa ik ben aan het werk
Koop je bij de bakker een brood, ga je er keihard op stampen, die bakker zo "WAT DOE JE? MIJN BROOD?", zeg jij zo van "maar ik heb er toch voor betaald" hahahahaha!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hee bakker, ik heb je moeder geneuk!
Rot op pa ik ben aan het werk
Krampachtig, whot? nee serieus.. je kan er gewoon niets tegen in te brengen, if so: TRY ME BIATCHHHHHHHHHHH!!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je voorbarigheid is te groot om nog wat zinnigs tegenin te brengen. Ik hou de eer aan mezelf. Dat laat ik je je liever voelen als een mongooltje die de paralympics wint, dan zelf krampachtig volhouden om m'n gelijk te krijgen
Hee, zowaar nog meer onzin meuk die uit je toetsenbord komt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hee, zowaar een leuke opmerking gepost vanaf je account. Het kan dus toch!
Ingaan op zulke "uitdagingen"quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Krampachtig, whot? nee serieus.. je kan er gewoon niets tegen in te brengen, if so: TRY ME BIATCHHHHHHHHHHH!!!
Oh en, nog een klein feestje voor je:
Ga los: LompeHork
Have a butchers!
Oh, dus je vindt het zelf niet zo'n leuke grap? Aangezien je het onzin vindt wat ik daar zei.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:09 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hee, zowaar nog meer onzin meuk die uit je toetsenbord komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2011 21:13:42 ]
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:13 schreef Snuwerd het volgende:
godjesus, wat ik al dacht, wat een faaltopic gast
je kunt hier wel lekker goed trollen, dat wel![]()
Je opmerking was onzin, snap je nou echt nietsquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ingaan op zulke "uitdagingen"Ben je 14 ofzo?
Btw, goed topic heb je daar geopend. Het gaat tenminste wel over een fatsoenlijke user. Jammer dat de TS van dit topic daarin te kort schoot. Maar dat is hem vergeven.
[..]
Oh, dus je vindt het zelf niet zo'n leuke grap? Aangezien je het onzin vindt wat ik daar zei.
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt.
Ik moet zeggen dat dit topic eindelijk loopt zoals het zou moeten, mijn respect.
Je komt hier wel vaker random binnenwandelen en schreeuwt maar iets he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |