ik zie wel dat je jezelf goed aan het adverteren bent. volgens mij werkt het hier alleen niet zo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:27 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]Nice save.
[..]
Baas.
Ik ben 9,9/10 keer ontopic. Ik help graag nieuwe users zonder ze uit te schijten, ben in voor een lolletje maar ook een serieusje, en ga graag discussies aan met droeftoeters. Daarbij geef ik altijd iemand een kans, tot ze die verprutsen, dan krijgen ze nog een kans, zoals jou, in dit topic. En daarna nog 1 denk ik, geheugen is slecht![]()
Dankje ik ben vereerdquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ben me wederom aan het verlagen door de discussie voort te zetten, moet ik me afleren
Prof_Hoax ouwe, je wint mangefeliciteerd
Hier, voor jou!
[ afbeelding ]
kunnen we niet gewoon vragen of je mod wordt aan iemand die erover gaat? wie gaat erover? danny?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dankje ik ben vereerd![]()
Al is het dat je niets meer weet te zeggen. Maakt niet uit. Goed geprobeerd, blij dat je zo goed tegen je verlies kan.![]()
Tot de volgende
Wait, whot? nee, ik geef reactie, weet je wel, het beleefde als iemand je iets vraagt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zie wel dat je jezelf goed aan het adverteren bent. volgens mij werkt het hier alleen niet zo.
wat je moet doen is met een andere user afspreken dat die steeds zegt, wow wat goed van jou dat je dat zo verwoord! jij zou mod moeten worden! en dan komt er vanzelf een dag dat je het bent.
Ironie, het is hard en het komt in je gezicht!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:29 schreef Rezania het volgende:
Lompe H, leg nou eens uit waarom wij Prof_Hoax zouden moeten adoreren.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:33 schreef Rezania het volgende:
Prof_Hoax.Check zijn sig voor mijn mening.
Awww shit man, nu dis je me weerquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dankje ik ben vereerd![]()
Al is het dat je niets meer weet te zeggen. Maakt niet uit. Goed geprobeerd, blij dat je zo goed tegen je verlies kan.![]()
Tot de volgende
Alle 6 in dit topic? Erg zegquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je wordt al niet gemogen door 50% van de users hier. ik zou zeggen, een goede start!
quote:
Ik trek haters aanquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou ja, het zegt iets over jou denk ik.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Awww shit man, nu dis je me weerwat vervelend nou
wil je mod worden als het je gevraagd wordt?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]![]()
Zoals ik al eerder posste ik wil alleen zo'n mooi fel groen tagje, omdat leuk.
Maar omdat ik niet loop te trollen wil ik mod worden?Goede redenatie wel.
waar blijkt dat uitquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:35 schreef Snuwerd het volgende:
hij is in ieder geval goed opgevoed door zijn moeder
Ja natuurlijk!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wil je mod worden als het je gevraagd wordt?
ik ben undercover danny, ik ben je informeel aan het polsen!
Kut verkeerde account.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!Dan kijkt iedereen tegen me op!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wil je mod worden als het je gevraagd wordt?
ik ben undercover danny, ik ben je informeel aan het polsen!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!Dan kijkt iedereen tegen me op!
ow zo. het braafste jongetje van de klas syndroom.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:38 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
dat hij altijd antwoord geeft
zei ik goed?
ik bedoelde netjes
Dank. Heb inderdaad manieren gekregen en probeer zo goed mogelijk te antwoorden. Leuk dat je dat opvalt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:38 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
dat hij altijd antwoord geeft
zei ik goed?
ik bedoelde netjes
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dank. Heb inderdaad manieren gekregen en probeer zo goed mogelijk te antwoorden. Leuk dat je dat opvalt.(indien sarcastisch:
)
Ik geloof trouwens (ik zie net klas staan) dat iemand me vroeg of ik VWO deed?
Nee, heb HAVO--> VMBO --> MBO --> Goede baan.
quote:
dat was dan weer eens niet sarcastischquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dank. Heb inderdaad manieren gekregen en probeer zo goed mogelijk te antwoorden. Leuk dat je dat opvalt.(indien sarcastisch:
)
Ik geloof trouwens (ik zie net klas staan) dat iemand me vroeg of ik VWO deed?
Nee, heb HAVO--> VMBO --> MBO --> Goede baan.
Dan het eerste deel, ging er van uit dat het niet sarcastisch was.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:42 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
dat was dan weer eens niet sarcastisch
quote:
ja goede ninja allesquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:43 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dan het eerste deel, ging er van uit dat het niet sarcastisch was.
[..]hater, ik was wel snel. Like a ninja!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ur my kind of girl! te droog________!
huh? wtfquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:50 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
probeer je hem te aaien
gaat ie bijten
tsk
Geeft niets ik snap hem ook de helft van de tijd niet, gewoon lachen ja knikken en af en toe koekje geven. Istie braaf!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |