Zo te horen aan buiten ga ik nat wordenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 07:32 schreef 3rdRock het volgende:
volgens mij gaat het zo weer lukken om redelijk droog op mn werk te komen. wat is het toch heerlijk om maar een krappe 10min te hoeven lopen
TMIquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 07:32 schreef CindieY het volgende:
TGIF! Nog eventjes en het is weekend.
[..]
Zo te horen aan buiten ga ik nat worden
dan heb je een erg "stimulerend" zadel....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 07:35 schreef CindieY het volgende:
[..]En ik hoef maar 5 minuten te fietsen
Gino Pietermaai lees ik op twitter maar wie dat is?quote:
Lana del Reyquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Typetje van Fresku. Ik dacht dat hij die niet meer deed omdat het racistisch is....
Zeg, dat liedje Videogames, van wie is dat?
Klopt. Jij was wel op tijd!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 04:32 schreef Pino112 het volgende:
Allrounder, je bent toch jarig op de 6e? Iedereen feliciteert je dan volgens mij te laat.
Ik begrijp niet dat hij en andere artiesten die hem voorgaan in zulke gewaagde covers niet goed luisteren naar het nummer voor ze het doen. Je kunt van Shary-An zeggen wat je wil, maar die kwam nog aardig in de buurt bij het origineel. Hamel werkt zo'n nummer af alsof het een balad is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |