twitter:ZegertvdLinde twitterde op vrijdag 07-10-2011 om 00:38:55Dus. Er belt een luisteraar met vraag of hij in de wacht mag hangen. Dan kan hij uitzending horen, want hij heeft geen radio. #huh? reageer retweet
Whehe hou toch op. Gekheid juhquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:40 schreef alors het volgende:
[..]
Daar moet je iets mee doen, met die gave
Goed zo!! Ik ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ga geen vlaggetjes ophangen voor fucking Telstar. Ik ga wel kijken, maar da's omdat er veel jongens van ons 2e meedoen met ons 1e.
O, en gefeliciteerd Allrounder! Ik heb alvast zonder het te weten een paar biertjes genomen op je verjaardag![]()
gelukkig maarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:42 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Whehe hou toch op. Gekheid juh.
Om precies te zijn:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Heemskerk vs Velsen Zuid ofwel
Ado '20 - Telstar.
Wel herkenbaar, al haal ik vaak een nachtje door voor een deadlinequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:53 schreef alors het volgende:
Nou ik vind het mooi geweest, morgenvroeg maar weer verderwaarom doe ik dit mezelf altijd weer aan?
weltrusten iedereen!![]()
Succes morgen. Dan draai ik me nog een keer omquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:53 schreef alors het volgende:
Nou ik vind het mooi geweest, morgenvroeg maar weer verderwaarom doe ik dit mezelf altijd weer aan?
weltrusten iedereen!![]()
Heul af en toe draait ze het wel, idd jammer genoeg niet zo vaak als Corton. Miranda draait ook wel eens hard, maar volgens mij mag ik dat hier niet zeggen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:57 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb geen problemen met Roos, maar ik mis de metal uitbarstingen van Corton wel. Daar is nu bij mijn weten geen platform meer voor en da's jammer.
Miranda zit toch van zondag op maandag? Dan slaap ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Heul af en toe draait ze het wel, idd jammer genoeg niet zo vaak als Corton. Miranda draait ook wel eens hard, maar volgens mij mag ik dat hier niet zeggen...
Klopt. TDK's aanschaffen en opnemenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Miranda zit toch van zondag op maandag? Dan slaap ik.
Ik heb nog zeker 4 SA90's liggen in het plastic.quote:
inclusief stickers.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb nog zeker 4 SA90's liggen in het plastic.
Oldskool tapenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb nog zeker 4 SA90's liggen in het plastic.
Dat was vooral tijdens de 90's week heel duidelijk te horen. Met Corton was er heel andere muziek te horen geweest denk ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:57 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb geen problemen met Roos, maar ik mis de metal uitbarstingen van Corton wel. Daar is nu bij mijn weten geen platform meer voor en da's jammer.
Absoluut. Eric had waarschijnlijk halve Dynamo's voorbij laten komen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat was vooral tijdens de 90's week heel duidelijk te horen. Met Corton was er heel andere muziek te horen geweest denk ik.
Dynamoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Absoluut. Eric had waarschijnlijk halve Dynamo's voorbij laten komen.
better let as netquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 04:32 schreef Pino112 het volgende:
Allrounder, je bent toch jarig op de 6e? Iedereen feliciteert je dan volgens mij te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |