Pijn, moet eerst afzakken... Vandaag weer teveel hooi op m'n vork genomenquote:
Ah nasty, heb je geen pijnstillers of iets?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Pijn, moet eerst afzakken... Vandaag weer teveel hooi op m'n vork genomen
Jawel, Diclofenac. Duurt echter ontzettend lang voordat het werkt en molletjes helpen niet echtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ah nasty, heb je geen pijnstillers of iets?
Goed bezig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ik moet nog een opdracht fixen, ik kan zo ontzettend plannen
Ohjee... Zie ik een belangrijke feestdag over het hoofd?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:20 schreef borisz het volgende:
Zal Sersjee de vlaggetjes voor dinsdag al klaarhebben?
Wat is er dinsdag?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:20 schreef borisz het volgende:
hmm balen zegquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Jawel, Diclofenac. Duurt echter ontzettend lang voordat het werkt en molletjes helpen niet echt
ah voor je blackcard, goldcard, etcquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:26 schreef Allrounder het volgende:
Deze vandaag ook nog kado gekregen, zeer content mee.
[ afbeelding ]
Ja, maar mijn eigen schuld. Ik wist van tevoren dat ik vandaag veel zou gaan doen en dat ik weer eens heerlijk over mijn grenzen heen zou tetterenquote:
Ah, logisch dat ik het niet wistquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Heemskerk vs Velsen Zuid ofwel
Ado '20 - Telstar.
haha lol ik zou het nog zeggenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:31 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ja jeweettogg! En m'n seizoenkaart van sc Heerenveen.
Ik ga geen vlaggetjes ophangen voor fucking Telstar. Ik ga wel kijken, maar da's omdat er veel jongens van ons 2e meedoen met ons 1e.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:20 schreef borisz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |