Ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:49 schreef oh-oh het volgende:
Ben ik de enige die bij Claudia wel echt geniet van al dat heerlijke geouwehoer?
Laten we dat zo houden Rihanna hoort thuis op 538 en Slam FM niet op 3FMquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh die van Rihanna hoor ik dan weer veel te weinig op 3FM, ik heb denk ik echt wansmaak
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:53 schreef themauster het volgende:
Ik luister naar Q-music maar daar hoor je veel te vaak dat Rambambam nummer van Rihanna,kan hem echt niet meer aanhoren
Ik luister al de hele week van 11 tot 2 naar BBC radio 1.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:53 schreef themauster het volgende:
Ik luister naar Q-music maar daar hoor je veel te vaak dat Rambambam nummer van Rihanna,kan hem echt niet meer aanhoren
3fm is een popzender, dus daar hoort ook een Rihanna.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Laten we dat zo houden Rihanna hoort thuis op 538 en Slam FM niet op 3FM
Amen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:01 schreef themauster het volgende:
Ditquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:53 schreef Paul-89 het volgende:
Het is me te schreeuwerig, de onderwerpen boeien me vrijwel nooit, ze komt nooit met een nieuw nummer wat me kan boeien, en verder is het maar rommelig.
Dus jij zou het ook niet erg vinden dat Nick&Simon,Jeroen van de Boom of Cascada wordt gedraaid op 3FM? want dat is immers ook popmuziek.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
3fm is een popzender, dus daar hoort ook een Rihanna.
Het is niet mijn smaak maar ik zou het wel snappen als ze het soms zouden draaien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Dus jij zou het ook niet erg vinden dat Nick&Simon,Jeroen van de Boom of Cascada wordt gedraaid op 3FM? want dat is immers ook popmuziek.
ik ook hoor, maar ik heb nu vrijdags altijd college dus geen tijd voor Claudia verheerlijkende postsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:49 schreef oh-oh het volgende:
Ben ik de enige die bij Claudia wel echt geniet van al dat heerlijke geouwehoer?
quote:
Totale onzin. Niet de naam moet uitmaken, maar het nummer zelf. En Man Down is een meer dan geschikt nummer voor 3FM. Want net wat anders dan de rest.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Vind ik jammer, ik durf nu niet meer zo goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:25 schreef alors het volgende:
[..]
ik ook hoor, maar ik heb nu vrijdags altijd college dus geen tijd voor Claudia verheerlijkende posts
dan ook geen Katy Perry, Lady Gaga, Ducksauce en aanverwanten, Gavin DeGraw etc, etc.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan kan je inderdaad wel de halve playlist schrappen. Dus ook buiten de top40-pop om.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:35 schreef alors het volgende:
[..]
dan ook geen Katy Perry, Lady Gaga, Ducksauce en aanverwanten, Gavin DeGraw etc, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |