abonnement Unibet Coolblue
pi_103531775
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 22:12 schreef CafeRoker het volgende:
Ik weet niet of het verstandig is dat je zo de toon hebt gezet, ....
...Aan de andere kant, zo is TS blijkbaar, dus hij geeft daarmee een getrouw beeld van zichzelf. Beetje ongeduldig, verwacht 'afspraak is afspraak' en kan een beetje kort door de bocht overkomen. ;)
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:19:57 #52
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_103532139
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 07:48 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

...Aan de andere kant, zo is TS blijkbaar, dus hij geeft daarmee een getrouw beeld van zichzelf. Beetje ongeduldig, verwacht 'afspraak is afspraak' en kan een beetje kort door de bocht overkomen. ;)
Ik bedacht me net dat ik dat genoemd had als slechte minder goede eigenschap genoemd had op mijn eerste gesprek :D In dat geval ben ik dus wel consequent.

Ik weet het zeker, dit is een test :+
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:36:30 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103533248
Ik zou ook even contact opgenomen hebben, maar dan niet per mail. De secretaresse bellen is vaak beter.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_103536035
Zelf loop ik nu al voor de tweede keer stage in Duitsland. Daarvoor heb ik natuurlijk ook een sollicitatie moeten doen.

Naast een pak en aanspreken met Sie, houden de Duitsers ook zeker van goede voorbereiding. Neem dus een mooi, net CV mee en notitieblokje om eventueel iets te schrijven.
pi_103536092
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 11:31 schreef daynnight het volgende:
Zelf loop ik nu al voor de tweede keer stage in Duitsland. Daarvoor heb ik natuurlijk ook een sollicitatie moeten doen.

Naast een pak en aanspreken met Sie, houden de Duitsers ook zeker van goede voorbereiding. Neem dus een mooi, net CV mee en notitieblokje om eventueel iets te schrijven.
Haha, oke sorry spuit 11 wederom.
Hoop dat je gauw wat van ze hoort!
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:34:51 #56
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_103536145
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:35 schreef lezzer het volgende:

[..]

Whatever.
Als jij denkt dat je voor een functie waar je in een spijkerbroek kunt verschijnen moet komen solliciteren op het Europese hoofdkantoor in Duitsland, dan moet je dat zelf weten.

Ik werk internationaal, zit op het moment in Duitsland en heb mijn sollicitatiegesprek niet in pak gedaan maar in een spijkerbroek met overhemd.
de 'wijsheden' van het solliciteren, allemaal flauwekul. Ook Duitsers leven niet meer in de 19e eeuw hoor.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_103537045
quote:
13s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 11:34 schreef kingmob het volgende:
...de 'wijsheden' van het solliciteren, allemaal flauwekul. Ook Duitsers leven niet meer in de 19e eeuw hoor.
Ja, precies. Dus mocht je moeten solliciteren bij bijv. een accountantskantoor in Duitsland, gewoon in spijkerbroek met een hawai shirt, onzin die dresscodes :')
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')