Vind ik zelf dus ook denk dat dit misschien wel eens de succesvolste disneyweken kunnen worden tot nu toe. Omdat heel veel oudere misschien ook wel meer met donald duck hebben. Ik vind het i.i.g. een leuk thema om n rond te lopen de komende weken :-)quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:40 schreef zakpatat90 het volgende:
Ik vind de Disneyweken echt super leuk! Ik ben benieuwd hoe populair die poppetjes gaan worden.... Zelf vind ik Donald Duck veel leuker dan sneeuwwitje bijvoorbeeld.
Ik hoop dat het aankomende maand erbij zitquote:Op zondag 6 november 2011 14:10 schreef jennie-pen het volgende:
iemand deze maand al de personeelskorting binnen gehad?
Ik scan 'm erg weinig ook, misschien gewoon niet lekker?quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:10 schreef donald_dick het volgende:
Waarom gaat de AH cola eruit? Geen vraag meer naar of leveringsproblemen?
Vind hem eerlijk gezegd een beetje te lang voor in de OP :p Alles staat op AH Plaza of is terug te vinden in de CAO. Maar bij deze:quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:15 schreef Etsu het volgende:
Misschien ook een salaristabel voor Senior Medeverkopers, teamleiders en Caissières B?
We krijgen een frisdrank ombouw binnenkort. Misschien dat ze een nieuwe verpakking of NASA nummer krijgen..quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:10 schreef donald_dick het volgende:
Waarom gaat de AH cola eruit? Geen vraag meer naar of leveringsproblemen?
Dit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:35 schreef UncleSam het volgende:
[..]
We krijgen een frisdrank ombouw binnenkort. Misschien dat ze een nieuwe verpakking of NASA nummer krijgen..
Ahold? Albert Heijn?quote:Op woensdag 9 november 2011 16:43 schreef Kadooosh het volgende:
Ik wil lid worden van FNV vakbond maar weet iemand welke werkgever ik dan moet invullen, mijn eigen filiaal staat er niet bij maar volgens mij zitten alleen franchise erbij.
Echt? Bij mij reageerde vrijwel iedereen heel enthousiast. Veel mensen vroegen er zelfs om en waren heel fanatiek om aan de 15,- of 30,- te komenquote:Op woensdag 9 november 2011 20:20 schreef .ZilveR. het volgende:
Mensen kijken me aan als een botsauto als ik vraag of ze de Disneypunten sparen.
1234567[2 letters] werkt, dan kan je gewoon alleen die letters veranderen steedsquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:08 schreef JazzJackrabbit het volgende:
Wat een onmogelijke regels zeg waaraan je wachtwoord op Plaza moet voldoen
Het is makkelijker om bij de bank je pincode op te vragen of een tweede pas te regelen dan een geschikt wachtwoord voor ah plaza te vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |