abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102941784
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 00:04 schreef drbarisart het volgende:

[..]

Heel sick inderdaad, iemand die een dode herdenkt. Dat dat zomaar kan tegenwoordig, schande :r
:')

Heb je ook gehuild?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_102941848
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 00:00 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee, het past in deze tijd. Steve Jobs is te vergelijken met Henry Ford. En toen die overleed legden ze ook bloemen op auto's denk ik. Want het waren allebei pioniers die iets dat eerder aan een elite was voorbehouden beschikbaar maakten voor het grote publiek.
Apple is pas sinds de iPod echt groot geworden hoor. Ze hebben geen elite-spullen aan het grote publiek beschikbaar gemaakt.
En dan nog.

Betwijfel of meneer Ford zo verheiligd werd.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 00:14:19 #228
104871 remlof
Europees federalist
pi_102942136
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 00:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Apple is pas sinds de iPod echt groot geworden hoor. Ze hebben geen elite-spullen aan het grote publiek beschikbaar gemaakt.
En dan nog.

Betwijfel of meneer Ford zo verheiligd werd.
Jawel hoor, jij kan ook een mac en een iphone kopen.

En de tijd van Henry Ford was een andere dan deze, bovendien heeft Jobs meegewerkt aan het overal beschikbaar maken van informatie terwijl Ford alleen maar zorgde dat de gewone man grotere afstanden eenvoudig kon afleggen.

Ik vind die tributes niet meer dan terecht, vooral niet als ze gepast zijn, zoals met zijn portret op zijn iPad met daarbij een kaars op zijn iPhone.
pi_102942785
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 00:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

:')

Heb je ook gehuild?
Sorry hoor, maar klagen over hoe iemand stilstaat bij de dood van een ander vind ik behoorlijk triest en smakeloos.
pi_102943095
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 00:14 schreef remlof het volgende:

[..]

Jawel hoor, jij kan ook een mac en een iphone kopen.

En de tijd van Henry Ford was een andere dan deze, bovendien heeft Jobs meegewerkt aan het overal beschikbaar maken van informatie terwijl Ford alleen maar zorgde dat de gewone man grotere afstanden eenvoudig kon afleggen.

Ik vind die tributes niet meer dan terecht, vooral niet als ze gepast zijn, zoals met zijn portret op zijn iPad met daarbij een kaars op zijn iPhone.
ZIJN? Ik heb die shit gekocht, mijn eigendom, zijn idee.
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_102943337
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 00:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

En dan nog.

Jij weet echt niet meer dat je maar wat in de rondte lult he?
Je maakt je met de dag belachelijker. Btw, ben je bevriend met Henk Bres?
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_102943345
Iemand die zielig gaat doen om Steve Jobs is nog nooit iemand kwijt geraakt dichtbij hun, zitten op hun zolderkamertje en laten een traantje rollen voor iemand die als het er op aan komt nog geen gift aan een kind met kanker zou hebben gegeven. (met 8miljard op zijn bankrekening)

Oh ze zitten slecht over onze sekte leider te praten!! snel met ze allen in dat topic duiken en even de moraalridder uithangen.
Net doen alsof ze Steve hebben gekend, natuurlijk was hij nog "jong" maar zo gaan er heel wat meer hoor.

Zelfde generatie als iedereen vandaag die de hele dag "kk me ping is down" zaten te twitteren.
Als Steve Jobs de CEO van BlackBerry was geweest waren er veel meisjes gaan huilen op 5 oktober, en mooie twitter berichtjes hopend op aandacht.

En ja ik heb ook apple troep.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_102943415
Epische baardman, maak je niet druk. Mijn post was meer gericht aan die hofstadbende die maar wat in de rondte schopt. Ik zit ook achter een mac en weet ook dat Steve Jobs niet de makkelijkste was om mee te werken.
Bovendien stoor ik me vaak om het feit dat je altijd die eeuwige Mac/Microsoft discussies blijft houden, zelfs nu bij een overlijden wordt dat aangegrepen.

Tevens zit ik niet op een zolderkamertje, ben ik al wat naasten kwijtgeraakt, heb geen blackberry en snap ik sowieso niet waarom iedereen moet twitteren. Het gaat niemand ene reet aan wat ik morgen ga doen, helaas denken miljoenen anderen daar anders over.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_102943651
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 01:25 schreef epicbeardman het volgende:
Iemand die zielig gaat doen om Steve Jobs is nog nooit iemand kwijt geraakt dichtbij hun, zitten op hun zolderkamertje en laten een traantje rollen voor iemand die als het er op aan komt nog geen gift aan een kind met kanker zou hebben gegeven. (met 8miljard op zijn bankrekening)
Hoe weet jij dat?
pi_102943902
quote:
Apple is pas sinds de iPod echt groot in Nederland bekend geworden hoor.
Kleine correctie.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_102944056
Kom op man
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 00:37 schreef drbarisart het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar klagen over hoe iemand stilstaat bij de dood van een ander vind ik behoorlijk triest en smakeloos.
Man dit is verheiliging. Een altaar namaken zoals men vroeger deed voor heiligen. Of desnoods voor mensen die zeer dicht bij je stonden.

Niet voor een fucking gierige, tirannieke CEO van een eletronicaconcern.
pi_102944081
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 05:45 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Kleine correctie.
Wel: http://www.macobserver.co(...)/2004/20040318.shtml

http://news.cnet.com/iPod(...)-6127805.html?tag=nl

Voor de iPod was het een bedrijf dat al door Microsoft van het faillissement was gered, wiens computerverkoop slechts een zeer, zeer klein marktaandeel had en verdomd weinig opleverde.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 07:19:17 #238
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102944102
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 00:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Een virtueel kaarsje voor een digitale foto plaatsen zodat je een altaar maakt voor de overleden CEO van een miljardenbedrijf vindt je niet, hoe zal ik het zeggen, enigzins overdreven?
Dit is nog erger dan die Tokkies die gingen huilen bij de begrafenis van Fortuyn.
Het is een foto. Goede kans dat 2 seconden na de foto de iPhone gebruikt werd om te Whatsappen en Wordfeud aanging op de iPad.
2000 light years from home
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 07:21:44 #239
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_102944116
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 07:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Kom op man

[..]

Man dit is verheiliging. Een altaar namaken zoals men vroeger deed voor heiligen. Of desnoods voor mensen die zeer dicht bij je stonden.

Het lijkt mij persoonlijk meer een soort grap, juist omdat er een iPhone en iPad gebruikt worden.

Een altaar is een altaar omdat je dagenlang een kaarsje laat branden, ik denk niet dat hij deze opstelling dagenlang gehanteerd heeft. :') Als dat wel zo is: raar inderdaad. Maar dat weten wij niet, dus ik ga uit van het normale in de mens. :)
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_102945941
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 07:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Kom op man

[..]

Fucking gierig? Hoe weet je dat
pi_102946040
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:46 schreef drbarisart het volgende:

[..]

Fucking gierig? Hoe weet je dat
Waarschijnlijk een verwijzing naar Jobs onwil om geld te doneren aan goede doelen, itt bijv. Gates en Buffet.

Of dat betekent dat hij gierig was.. tsja.
pi_102946171
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:51 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een verwijzing naar Jobs onwil om geld te doneren aan goede doelen, itt bijv. Gates en Buffet.

Zijn onwil om geld te doneren? Waar is dat op gebaseerd? :)
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:05:46 #243
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_102946311
Ik heb het vermoeden dat hij het wel deed, maar er niet mee te koop liep.

Hij en Gates zijn goede vrienden he, denk niet dat een weldoener als Gates vrienden wil zijn met een miljardair die niet deelt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_102947287
quote:
Kom op man

[..]

Geweldig, jij bent een Editoor 2.0! Wat een held.
pi_102948985
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:51 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

bill gates wil afrikaantjes inenten zodat ze zich niet voort kunnen planten om het co2 probleem de wereld uit te helpen. zelf heeft hij minstens 1 vliegtuig, 1 heel groot huis, meerdere zwaar milieubelastende auto's, etc.. bill gates is pure evil.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:59:21 #246
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_102949018
:') Die man zit al op 35+ miljard dollar aan giften aan goede doelen, doe normaal man
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_102949035
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:59 schreef Catch22- het volgende:
:') Die man zit al op 35+ miljard dollar aan giften aan goede doelen, doe normaal man
omdat je veel geld uitgeeft kun je niet evil zijn? :')
pi_102951362
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:59 schreef Catch22- het volgende:
http://dealbook.nytimes.c(...)jobss-public-giving/

Oh ja? hij heeft ook het licht uitgevonden toch? dat hoorde ik ook laatst iemand zeggen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_102952021
Ik ben niet zo'n rabiate tegenstander van belastingen, en ik sta ook niet te juichen bij het verschijnsel multimiljardairs. Maar mogen mensen misschien zelf weten wat ze gaan doen met het geld wat ze zelf verdiend hebben?

Je behoort zelf ook tot de rijkste 10% van de wereldbevolking. Zal ik jou dan ook eens even gaan vertellen wie je met welk deel van je centen moet gaan helpen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_102952707
Waarom zou je als je geld hebt het perse moeten weggeven? Natuurlijk, geld geven aan wetenschappelijk onderzoek is meer dan goed, en ik las ook dat jobs geld heeft gedoneerd aan een kanker-fonds.

Maar geld geven aan unicef ofzo, dat helpt niet, dat weet iedereen. Als ik een miljard had zou ik het uitgeven aan mezelf en mijn naasten en de rest aan wetenschappers geven, afrika is dweilen met de kraan open.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')