quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:04 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Heel sick inderdaad, iemand die een dode herdenkt. Dat dat zomaar kan tegenwoordig, schande
Apple is pas sinds de iPod echt groot geworden hoor. Ze hebben geen elite-spullen aan het grote publiek beschikbaar gemaakt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het past in deze tijd. Steve Jobs is te vergelijken met Henry Ford. En toen die overleed legden ze ook bloemen op auto's denk ik. Want het waren allebei pioniers die iets dat eerder aan een elite was voorbehouden beschikbaar maakten voor het grote publiek.
Jawel hoor, jij kan ook een mac en een iphone kopen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Apple is pas sinds de iPod echt groot geworden hoor. Ze hebben geen elite-spullen aan het grote publiek beschikbaar gemaakt.
En dan nog.
Betwijfel of meneer Ford zo verheiligd werd.
Sorry hoor, maar klagen over hoe iemand stilstaat bij de dood van een ander vind ik behoorlijk triest en smakeloos.quote:
ZIJN? Ik heb die shit gekocht, mijn eigendom, zijn idee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel hoor, jij kan ook een mac en een iphone kopen.
En de tijd van Henry Ford was een andere dan deze, bovendien heeft Jobs meegewerkt aan het overal beschikbaar maken van informatie terwijl Ford alleen maar zorgde dat de gewone man grotere afstanden eenvoudig kon afleggen.
Ik vind die tributes niet meer dan terecht, vooral niet als ze gepast zijn, zoals met zijn portret op zijn iPad met daarbij een kaars op zijn iPhone.
Jij weet echt niet meer dat je maar wat in de rondte lult he?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Apple is pas sinds de iPod echt groot geworden hoor. Ze hebben geen elite-spullen aan het grote publiek beschikbaar gemaakt.
En dan nog.
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 01:25 schreef epicbeardman het volgende:
Iemand die zielig gaat doen om Steve Jobs is nog nooit iemand kwijt geraakt dichtbij hun, zitten op hun zolderkamertje en laten een traantje rollen voor iemand die als het er op aan komt nog geen gift aan een kind met kanker zou hebben gegeven. (met 8miljard op zijn bankrekening)
Kleine correctie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Apple is pas sinds de iPod echt groot in Nederland bekend geworden hoor.
Man dit is verheiliging. Een altaar namaken zoals men vroeger deed voor heiligen. Of desnoods voor mensen die zeer dicht bij je stonden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:37 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar klagen over hoe iemand stilstaat bij de dood van een ander vind ik behoorlijk triest en smakeloos.
Wel: http://www.macobserver.co(...)/2004/20040318.shtmlquote:
Het is een foto. Goede kans dat 2 seconden na de foto de iPhone gebruikt werd om te Whatsappen en Wordfeud aanging op de iPad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Een virtueel kaarsje voor een digitale foto plaatsen zodat je een altaar maakt voor de overleden CEO van een miljardenbedrijf vindt je niet, hoe zal ik het zeggen, enigzins overdreven?
Dit is nog erger dan die Tokkies die gingen huilen bij de begrafenis van Fortuyn.
Het lijkt mij persoonlijk meer een soort grap, juist omdat er een iPhone en iPad gebruikt worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Kom op man
[..]
Man dit is verheiliging. Een altaar namaken zoals men vroeger deed voor heiligen. Of desnoods voor mensen die zeer dicht bij je stonden.
Niet voor een fucking gierige, tirannieke CEO van een eletronicaconcern.
Fucking gierig? Hoe weet je datquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Kom op man
[..]
Man dit is verheiliging. Een altaar namaken zoals men vroeger deed voor heiligen. Of desnoods voor mensen die zeer dicht bij je stonden.
Waarschijnlijk een verwijzing naar Jobs onwil om geld te doneren aan goede doelen, itt bijv. Gates en Buffet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:46 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Fucking gierig? Hoe weet je dat
Zijn onwil om geld te doneren? Waar is dat op gebaseerd?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:51 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een verwijzing naar Jobs onwil om geld te doneren aan goede doelen, itt bijv. Gates en Buffet.
Of dat betekent dat hij gierig was.. tsja.
Geweldig, jij bent een Editoor 2.0! Wat een held.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Kom op man
[..]
bill gates wil afrikaantjes inenten zodat ze zich niet voort kunnen planten om het co2 probleem de wereld uit te helpen. zelf heeft hij minstens 1 vliegtuig, 1 heel groot huis, meerdere zwaar milieubelastende auto's, etc.. bill gates is pure evil.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:51 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een verwijzing naar Jobs onwil om geld te doneren aan goede doelen, itt bijv. Gates en Buffet.
Of dat betekent dat hij gierig was.. tsja.
omdat je veel geld uitgeeft kun je niet evil zijn?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:59 schreef Catch22- het volgende:
Die man zit al op 35+ miljard dollar aan giften aan goede doelen, doe normaal man
http://dealbook.nytimes.c(...)jobss-public-giving/quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:59 schreef Catch22- het volgende:
Die man zit al op 35+ miljard dollar aan giften aan goede doelen, doe normaal man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |