Hahhahaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:35 schreef Sharana_LV het volgende:
WOEHOAHAHAHHAHAHAH
Dus ik laat mijn kat voor de webcam langs lopen .. gaat ie vet naar dico grommen!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:35 schreef Sharana_LV het volgende:
WOEHOAHAHAHHAHAHAH
Dus ik laat mijn kat voor de webcam langs lopen .. gaat ie vet naar dico grommen!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:35 schreef Sharana_LV het volgende:
WOEHOAHAHAHHAHAHAH
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee gewoon goed opgevoedquote:
Da's eng.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.crowningcreations.com/photoenhancing.htm
Disturbing
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | <?php Bericht: PERS!!!!! ?> |
ik had ook al een opzet gemaakt, ze moest bericht maken voor rommelmarkt dus ik had neergezet dat al haar lakjes verkocht zouden worden maar ze heeft t weggehaaldquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Even een opzetje voor Dico:
[ code verwijderd ]
You're welcome!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2011 22:58:10 ]
ohja daar heb ik nog een mooie screenshot van gemaaktquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:58 schreef Diconnected het volgende:
Ik had een veel betere trollface.
Whehehehe. Voor 50 cent per stuk. En dan erop stampen, zo van "ik heb hem toch gekocht"quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had ook al een opzet gemaakt, ze moest bericht maken voor rommelmarkt dus ik had neergezet dat al haar lakjes verkocht zouden worden maar ze heeft t weggehaald
oh reallyquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ohja daar heb ik nog een mooie screenshot van gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |