Ik weet echt totaal niks van nagels of nagellak hoor dus vast een domme vraag, maar hoe doe je dat?quote:
Die van mij komen ook uit een feestwinkelquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb ooit met nepbloed gewerkt en dat ging echt heel makkelijk uit de kleding. Simpel wasbeurtje en rode broek was weer wit.. (zelfde gold voor muur en gezichten. spul schijnt wel ranzig te zijn als je het in je mond krijgt
). Weet alleen niet meer of dat die was die Lindy laat zien, kwam gewoon uit de feestwinkel
Stempelenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik weet echt totaal niks van nagels of nagellak hoor dus vast een domme vraag, maar hoe doe je dat?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
zo, besteld nu:
- lenzen
- pruiken
- bloed
- schmink
- tandenlak
- plastic hakmessen
Nouja dat is het toch ook? 'Voornemen te gaan trouwen' ?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Voornemen te gaan trouwen? Als je in ondertrouw gaat? Whahahaha!
Dat "zwarte gat" waar ik inderdaad ook meerdere mensen over gehoord heb na het trouwen ervaar ik niet hoor. Na 2 supergave weken vakantie in een superheerlijk hotel op Mallorca kwamen we terug thuis, waarna het huis versierd was en iedereen superenthousiast was op werk enzo, dat was echt leuk terug komen. En we vinden elkaar eigenlijk nog steeds elke dag steeds liever en leuker en voor de sex is het allemaal ook alleen maar goed![]()
![]()
![]()
Dan denk ik dat ik andere had.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die van mij komen ook uit een feestwinkelZe stainen alleen als een malle op je huid..
Thanks! En aan de andere kant.. alsof ik ooit dat potje leeg ga krijgenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Debs wat gaaf !!dure stempellak
Maar mooi
[..]
Nouja dat is het toch ook? 'Voornemen te gaan trouwen' ?
Ah heerlijk lijkt me datAlleen maar tof toch dat iedereen zo positief en leuk nog reageert; ook na de trouw
En sex is vies
uiteraard
![]()
Ja een voornemen te gaan trouwen is het natuurlijk wel, maar bij "voornemen te gaan trouwen" denk ik aan de eerste paar weken/maanden na het aanzoek ofzo. Rond je ondertrouw heb je toch al behoorlijk wat geregeld. Maar goed, boeit ook eigenlijk niet. Als mensen maar happy happy, joy joy, zijn. Anders moeten ze opbokkenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Debs wat gaaf !!dure stempellak
Maar mooi
[..]
Nouja dat is het toch ook? 'Voornemen te gaan trouwen' ?
Ah heerlijk lijkt me datAlleen maar tof toch dat iedereen zo positief en leuk nog reageert; ook na de trouw
En sex is vies
uiteraard
![]()
Ga ik doen! Ben benieuwdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat ja, Konad. Google maar eens!
Ik wilde je net vragen of ik niet mee kon bestellenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Ontvangstbewijs van uw betaling aan Nubar-Nailz
als ik beter ben kun je met mij mee kneiterhard zuipen maar ik moet wel eerst beter zijn anders kan ik ook niet gaanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:09 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb zin om dit weekend wat leuks te gaan doen ofzo,ik moet dit huis uitiemand die wil meeten ofzeu?
Zijn dat die boze Hagenezen waar iemand het net over had?quote:
mijn god! Wat een spoken!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:55 schreef Lindytje het volgende:
Over 5 minuten op TLC: Toddlers and tiara's![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |