Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijkequote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:52 schreef Pizzalucht het volgende:
Maar waarom zouden mensen tijdens de show naar je blog gaan?
Laatste post.quote:Mijn idee naast bovenstaande was : laat mensen tijdens The Voice iets bestellen bij ze en dat ze dan als promotiecode tvpremiere gaan gebruiken voor een x bedrag korting. (enkel geldig tijdens de show).
Dat komt wel goed via Twitter gaat vrij snel let maar op.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:55 schreef Pizzalucht het volgende:
Ja maar dan moet je dus wel van te voren gaan promoten
Dank jequote:
Hoi! Ik run met Pizzalucht ook een aantal sites met meer dan 5000 bezoekers per dag. Mogen we je misschien een keer een aanbod doen en wat vragen stellen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:10 schreef Moonwalk het volgende:
Hallo mensen![]()
Leuk topic, ik heb zelf twee websites, eentje draait al en de andere ben ik nog aan het afmaken.
Ik dacht altijd dat geld met google verdienen een soort leuk sprookje was, zoals dat geld verdienen met mailtjes lezen en linkjes klikken waar nog nooit iemand rijk van is geworden. Inmiddels zie ik dat er toch wel mensen zijn die een zakcentje binnen hengelen met google dus is het gaan kriebelen, toen zag ik daarnet dit topic en dacht ik hier moet ik posten![]()
hoi dus
Die kortingsactie heb ik net even een mail over verstuurd naar ze (verzon ik pas vanavond).quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:20 schreef JoshuaL het volgende:
Maar heb je die kortingsactie al of ga je dat regelen? En hoeveel korting krijg je dan?
Stoer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:28 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Hoi! Ik run met Pizzalucht ook een aantal sites met meer dan 5000 bezoekers per dag. Mogen we je misschien een keer een aanbod doen en wat vragen stellen?
gr gr
Ik heb een supergoed idee, een blog over pizza's, en dan gaan we daar pizza's verkopen via JustEat!quote:
Of een blog over de nieuwste televisies en dan tv's verkopen als bol.com partner... Zo makkelijk is het toch niet?:P Hoe rank jij een site nou goed?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:32 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik heb een supergoed idee, een blog over pizza's, en dan gaan we daar pizza's verkopen via JustEat!
De pareltjes/dollars staan al in mijn ogen
Trolololol. Wie zegt dat ik stoer doe.quote:
Ik was ook meer aan het dollen met Razorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:44 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
Of een blog over de nieuwste televisies en dan tv's verkopen als bol.com partner... Zo makkelijk is het toch niet?:P Hoe rank jij een site nou goed?
klinkt idd logischquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:48 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik was ook meer aan het dollen met Razor![]()
Bij sites ranken moet je volgens mij goed denken aan hoe je je teksten schrijft, zodat je bij zoveel mogelijk combinaties zo hoog mogelijk komt.
En zorgen dat je uniek bent met je content. De titel is het belangrijkst ben ik wel achter.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:48 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik was ook meer aan het dollen met Razor![]()
Bij sites ranken moet je volgens mij goed denken aan hoe je je teksten schrijft, zodat je bij zoveel mogelijk combinaties zo hoog mogelijk komt.
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:48 schreef Woerd26 het volgende:
HalvinCarris, hoe ranken jullie je websites?
Als jij op de proppen komt met 5000 bezoekers per dag vraga ik me toch af hoe je je keywords zo hoog in google krijgt, (als dat de bron van bezoekers is)quote:
Google is niet de grootste bron.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:02 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
Als jij op de proppen komt met 5000 bezoekers per dag vraga ik me toch af hoe je je keywords zo hoog in google krijgt, (als dat de bron van bezoekers is)
Volgens mij is dit een adsense topic en gaat het daarbij toch echt om veel bezoekersquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:22 schreef Intelligence het volgende:
Zoals eerder ook gezegd, aantal bezoekers zegt niks.
Ik denk dat ik van dit topic 1 van de personen ben met de hoogste omzet, gisteren, nog geen 500 unieke bezoekers
Onzin, bij 5.000 bezoekers en 15.000 pageviews is de kans van het klikken op een ad groter dan bij 500 bezoekers en 15.000 pageviews.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:22 schreef Intelligence het volgende:
Zoals eerder ook gezegd, aantal bezoekers zegt niks.
Ik denk dat ik van dit topic 1 van de personen ben met de hoogste omzet, gisteren, nog geen 500 unieke bezoekers
Maar wel meer dan 15.000 paginaweergave's
Google Adsense & dergelijkequote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:25 schreef Intelligence het volgende:
Sinds wanneer is pizza's verkopen via een affiliate adsense?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:25 schreef Intelligence het volgende:
Sinds wanneer is pizza's verkopen via een affiliate adsense?
vooruit, maar tenzij je flinke producten verkoopt is een goed aantal bezoekers wel handig, dat geldt ook voor pizza cpa/affiliate aangezien dat vrij moeilijk te targeten is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Google Adsense & dergelijke
Bezoekers/clicks gaat ook op voor Bezoekers/affiliate sales op.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:29 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
[..]
vooruit, maar tenzij je flinke producten verkoopt is een goed aantal bezoekers wel handig, dat geldt ook voor pizza cpa/affiliate aangezien dat vrij moeilijk te targeten is.
Hoi, dat mag altijd hoor, heb me net zitten inlezen in het vorige topic en allemaal artikels op miljonairblog. Ik denk dat ik vanacht niet ga slapenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:28 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Hoi! Ik run met Pizzalucht ook een aantal sites met meer dan 5000 bezoekers per dag. Mogen we je misschien een keer een aanbod doen en wat vragen stellen?
gr gr
Succesquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 04:10 schreef Moonwalk het volgende:
Zo, nieuwe website zo goed als af. Google adsense aangevraagd en net mijn eerste 4 domeinnamen ingekocht. Eens even zien of ze verkoopbaar zijn en wat het gaat opleveren![]()
Dankjequote:
Geduld is toch altijd een schone zaakquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:07 schreef ursel het volgende:
Waarom duurt het nou altijd langer als je iets goed wilt hebben.
I know. Verwacht code van ut weekend klaar te hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Geduld is toch altijd een schone zaak
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:25 schreef ursel het volgende:
We hebben een nieuwe Razor![]()
![]()
Zeker een pareltje dit idee.
hahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:25 schreef ursel het volgende:
We hebben een nieuwe Razor![]()
![]()
Zeker een pareltje dit idee.
Je kan programmeren? Of gebruik je Wordpress?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:09 schreef Moonwalk het volgende:
Portverdikkie ik denk dat ik moet gaan leren programmeren, ik heb inmiddels een goed idee waar denk ik goed geld mee te verdienen is en heb ook verbazingwekkend genoeg de domeinen kunnen vastleggen. Ben net 1 minuut wakker geworden met het idee, uit bed gesprongen en gaan registrerenIk denk alleen dat dit wel echt met programmeertaal en dergelijke moet gebeuren
maar dat weet ik nog niet zeker. Goeiemorgen
PM maarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:24 schreef Ouqz het volgende:
Heb inmiddels mijn site af, die hopelijk ook op Adsense gaat draaien. Vrijwilligers die even een willen kijken via PM?
Yes ik ben wel benieuwd eigenlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:24 schreef Ouqz het volgende:
Heb inmiddels mijn site af, die hopelijk ook op Adsense gaat draaien. Vrijwilligers die even een willen kijken via PM?
PM mij ook maar. Kijk ik er vanavond ff naar..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:24 schreef Ouqz het volgende:
Awempire [dot] com voor cam affiliates.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:35 schreef Pr0blame het volgende:
Weet iemand toevallig een goede affiliate voor een adult site? Heb voor mijn volgende project al een AVS en dergelijke maar een affiliate is niet zo makkelijk te vinden voor deze categorie
[..]
Yes ik ben wel benieuwd eigenlijk
Perfect thanks, dan ga ik zo eens een rondje pr0n browsenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Awempire [dot] com voor cam affiliates.
Pabo voor kleding/attributen
Bekende pr 0n sites kun je meestal ook affiliate worden, onderaan de site zie 'Webmasters'
Tuurlijk, PM maarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:24 schreef Ouqz het volgende:
Wil ook wel even kijken natuurlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:24 schreef Ouqz het volgende:
En gaat het de grote klapper worden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:20 schreef dirkjo het volgende:
Ook ik ben weer bezig met een nieuw project. Deze keer is het alleen echt een flink groot project, waar ik nu al weken mee bezig ben en pas 1/5 af heb
[..]
haha
[..]
Je kan programmeren? Of gebruik je Wordpress?
PM maarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:24 schreef Ouqz het volgende:
Ja... eeuh.. wat moet ik er over zeggen. Het is nogal leeg nog.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:48 schreef Ouqz het volgende:
Ik heb volgensmij de meesten al gePM'd. Zou het natuurlijk ook fijn vinden om een reactie te krijgen!
Dat had ik dus ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja... eeuh.. wat moet ik er over zeggen. Het is nogal leeg nog.
Op zich wel grappig idee. Maar mag wel stuk verder uitgewerkt worden.
Hmm, het is niet uniek maar wel gewild. Ik weet het niet, maar ik vooral het maken van site's erg leuk. Zelfs als ze uiteindelijk niks opleveren heb ik een prima tijd gehadquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
En gaat het de grote klapper worden?Ik gebruik tegenwoordig wordpress, vroeger bouwde ik websites met minimale html kennis en flash. Toen dat as3 werd ben ik afgehaakt. Nu ben ik meer van de photoshop, after effects, illustrator, final cut pro en dat soort dingen, Dus programmeren heb ik helemaal links laten liggen en kan er niks van, ik kan zeg maar code lezen/begrijpen en aanpassen oid maar niet zelf wat schrijven.
Is het heel moeilijk om apps voor android te maken?
Programmeren is geweldig, zolang het goed gaat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:52 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hmm, het is niet uniek maar wel gewild. Ik weet het niet, maar ik vooral het maken van site's erg leuk. Zelfs als ze uiteindelijk niks opleveren heb ik een prima tijd gehad![]()
Vindt het zelf juist heerlijk om iets te programmeren, maar daar gaat dan ook erg veel tijd in zitten ja.
Over android apps weet ik niks, maar volgens mij valt dat wel mee
En dan haal je ergens een komma weg en dan werkt het wel..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Programmeren is geweldig, zolang het goed gaat.
Vandaag op mijn werk weer eens ergens in vast gezeten en dan kan het frustreren zijn als je niet begrijpt waarom het niet werkt zoals het in jou ogen zou moeten.
Wat ik van apps een beetje geproefd heb is dat het eigenlijk gewoon simpele html pagina;s zijn, geoptimaliseerd om te werken op die schermgroottes en de functionaliet van zo'n device. Doordat je met touch werkt moet je functies even anders benaderen.
Gelukkig is daar dan weer http://jquerymobile.com/ voor.
Dat zijn mobile web apps, native is iets anders.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:02 schreef ursel het volgende:
Vandaag op mijn werk weer eens ergens in vast gezeten en dan kan het frustreren zijn als je niet begrijpt waarom het niet werkt zoals het in jou ogen zou moeten.
Wat ik van apps een beetje geproefd heb is dat het eigenlijk gewoon simpele html pagina;s zijn, geoptimaliseerd om te werken op die schermgroottes en de functionaliet van zo'n device. Doordat je met touch werkt moet je functies even anders benaderen.
Een van mijn beste sites is anders behoorlijk simpelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:02 schreef Ouqz het volgende:
Bedankt voor de reacties, allen. Het is duidelijk dat jullie erg gewend zijn aan die content oriented templates/websites, in verband met adsense sites die juist om content draaien, en minimale sites als 'leeg' beschouwen. :p Denk daarom dat adsense niet veel kans heeft, maar ik wacht het af. Anders verkoop ik het wel in zijn geheel op één van die webmasterfora, als het echt niet van start wil komen.
Een goede IDE zal dat soort fouten er wel uit halenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:54 schreef MMUFC het volgende:
[..]
En dan haal je ergens een komma weg en dan werkt het wel..kan zo frustrerend zijn
Daar heb je een punt. Verder ben ik nog niet in aanraking ermee gekomen,quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:02 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Dat zijn mobile web apps, native is iets anders.
Gewoon erbij gooien. Zonder heb je sowieso geen clicks.quote:Bedankt voor de reacties, allen. Het is duidelijk dat jullie erg gewend zijn aan die content oriented templates/websites, in verband met adsense sites die juist om content draaien, en minimale sites als 'leeg' beschouwen. :p Denk daarom dat adsense niet veel kans heeft, maar ik wacht het af. Anders verkoop ik het wel in zijn geheel op één van die webmasterfora, als het echt niet van start wil komen.
Vraagje: hoe komen jullie aan Twitter volgers? Gewoon massa's volgen en hopen dat ze terugvolgen, of is er een handig iets voor?
Ik doe het door zelf te volgen, een paar dingen te tweeten die voor een bepaalde of meerdere volgers interessant zijn en vervolgens op het juiste moment een opmerking/antwoord/nieuwtje met een @ mention hun kant op gooien. Meestal werkt het wel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:02 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Dat zijn mobile web apps, native is iets anders.
Bedankt voor de reacties, allen. Het is duidelijk dat jullie erg gewend zijn aan die content oriented templates/websites, in verband met adsense sites die juist om content draaien, en minimale sites als 'leeg' beschouwen. :p Denk daarom dat adsense niet veel kans heeft, maar ik wacht het af. Anders verkoop ik het wel in zijn geheel op één van die webmasterfora, als het echt niet van start wil komen.
Vraagje: hoe komen jullie aan Twitter volgers? Gewoon massa's volgen en hopen dat ze terugvolgen, of is er een handig iets voor?
Ik wil zelf tegenwoordig niet zo zeer meer voor de leuk aan de slag, ik wil er nu wel een keertje een zakcentje mee verdienen. Maar ik begrijp het principe want ik vind het zelf ook allemaal heel leukquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:52 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hmm, het is niet uniek maar wel gewild. Ik weet het niet, maar ik vooral het maken van site's erg leuk. Zelfs als ze uiteindelijk niks opleveren heb ik een prima tijd gehad![]()
Vindt het zelf juist heerlijk om iets te programmeren, maar daar gaat dan ook erg veel tijd in zitten ja.
Over android apps weet ik niks, maar volgens mij valt dat wel mee
Zolang PHP voldoet, kunnen we best wel wat voor elkaar betekenenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:09 schreef Moonwalk het volgende:
Portverdikkie ik denk dat ik moet gaan leren programmeren, ik heb inmiddels een goed idee waar denk ik goed geld mee te verdienen is en heb ook verbazingwekkend genoeg de domeinen kunnen vastleggen. Ben net 1 minuut wakker geworden met het idee, uit bed gesprongen en gaan registrerenIk denk alleen dat dit wel echt met programmeertaal en dergelijke moet gebeuren
maar dat weet ik nog niet zeker. Goeiemorgen
Stuur maar PM, zal eens kijken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:48 schreef Ouqz het volgende:
Ik heb volgensmij de meesten al gePM'd. Zou het natuurlijk ook fijn vinden om een reactie te krijgen!
Ik vind het ook erg leuk om te zien dat er geld binnen komt, maar voor mij zeker niet het belangrijkstequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik wil zelf tegenwoordig niet zo zeer meer voor de leuk aan de slag, ik wil er nu wel een keertje een zakcentje mee verdienen. Maar ik begrijp het principe want ik vind het zelf ook allemaal heel leuk![]()
Ik heb al een en ander over android apps gevonden, zometeen even die tutorials bekijken en zien of het een yay of een nay gaat worden![]()
Applaus voor mezelf, ik heb daisycon werkend en al op 1 van mijn nieuwe sites gekregen. Ik moet de content verder uitbreiden zodat google ads me niet meer afwijst vanwege een paar knopjes die het (nog) niet deden
Haha jep, maar als je dan eenmaal je fout hebt gevonden voel je je alleen maar kutter omdat het meestal een bizar domme fout isquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Doe ik liever nog/niet op een forum, ik probeer er nog achter te komen hoe ik mijn persoonlijke gegevens bij whois weg kan halen, echt belachelijk vind ik dat. Dat zou alleen voor bedrijven moeten zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:02 schreef Geo3kant het volgende:
Wat je website Moonwalk? Als je die wil delen
Dat is zo maar ik wil het beidequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:08 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg leuk om te zien dat er geld binnen komt, maar voor mij zeker niet het belangrijkste![]()
H
Het leukste blijft nog steeds als je ziet dat mensen daadwerkelijk op je site komen, rondkijken, tweets retweeten etc.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:32 schreef Moonwalk het volgende:
Oja, ik heb een mogelijke investeerder voor mijn plan om rijk te worden gevonden jeej![]()
Dat project is nog helemaal 0.0 aan gedaan behalve alle domeinen vastleggen.
Volgens mij gaat het niet echt om de taal zelf, meer hoe je de code ontwikkeld.quote:Als je wil leren programmeren om er zeg maar zoveel mogelijk mee te kunnen doen, welke taal raden jullie dan aan? Is dat ook de meest toegankelijke?
Hangt van je doeleinden af. Maar voor websites is html/css/javascript/php of asp wel goed begin.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:32 schreef Moonwalk het volgende:
Oja, ik heb een mogelijke investeerder voor mijn plan om rijk te worden gevonden jeej![]()
Dat project is nog helemaal 0.0 aan gedaan behalve alle domeinen vastleggen.
Als je wil leren programmeren om er zeg maar zoveel mogelijk mee te kunnen doen, welke taal raden jullie dan aan? Is dat ook de meest toegankelijke?
Dat je hier nog ASP in noemt laat wel zien dat je iets achter looptquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:24 schreef RPG het volgende:
[..]
Hangt van je doeleinden af. Maar voor websites is html/css/javascript/php of asp wel goed begin.
Hier vind je veel meer info Welke programmeertaal?
Het weer heeft bij mijn website enorm veel invloed op mijn inkomsten. Niet alleen omdat mensen met slecht weer misschien meer binnen zitten, maar vooral vanwege het onderwerp van mijn website: film. Als het slecht weer is kijken mensen blijkbaar veel meer films, dus een goede zomer is voor mij funestquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:54 schreef Intelligence het volgende:
In hoeverre merken jullie dat het weer jullie inkomsten beinvloed?
Ik heb het altijd veel drukker op de sites als het slecht weer is als vandaag, alsof iedereen dan achter de pc zit, soms verdubbelen dan zelfs mijn inkomsten!
Het weer bij mij eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:54 schreef Intelligence het volgende:
Ik heb het altijd veel drukker op de sites als het slecht weer is als vandaag, alsof iedereen dan achter de pc zit, soms verdubbelen dan zelfs mijn inkomsten!
Bij mij heeft het absoluut invloed. Wanneer het lekker weer is, zakken mij bezoekersaantallen met minstens 20 %.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:54 schreef Intelligence het volgende:
Ik denk wel dat PHP voldoet, waar ik dat op basseer weet ik nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:05 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zolang PHP voldoet, kunnen we best wel wat voor elkaar betekenen
Een twee drie gevonden, misschien heb je er wat aan:quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Doe ik liever nog/niet op een forum, ik probeer er nog achter te komen hoe ik mijn persoonlijke gegevens bij whois weg kan halen, echt belachelijk vind ik dat. Dat zou alleen voor bedrijven moeten zijn
quote:My personal details are visible in the .eu Whois database, and I would like them removed. How can this be done?
If a company owns the domain name in question it cannot remove its personal details from the WHOIS as organisations are obliged by European law to display their contact details. However, if the domain name in question is owned by a private person and when registering the they made a mistake and entered their name into the Organisation field, they can contact their registrar and ask him to remove the information that is contained in the Organisation field of their entry in the WHOIS.
Please note: This may incur a cost as the naming authority (EURid) will charge for this change of registration.
Ik zou zeggen, ga vooral NIET te veel loten kloten met SEO tips, zorg voor fatsoenlijke content die je zelf geschreven hebt, en vooral voor een goede semantische opmaak van je HTML.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:29 schreef Ouqz het volgende:
Meta is vooral voor de SERP layout en heeft weinig effect op de ranking. Zorg wel dat deze per pagina uniek is. SEO gaat verder dan de meta. Vooral linkbuilding, unieke content met veel keywords en semanticiteit van de pagina's is iets wat je in orde moet hebben. Dus bijvoorbeeld tekst in paragraph tags en titels in heading tags.
Probeer blogs te vinden van SEO experts die up to date zijn. Informatie gebruiken uit 2006 is not done voor een algoritme dat zo vaak en snel verandert.
Inderdaad nog niets gehoord. Maar heb geduld.......quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:16 schreef dirkjo het volgende:
Zeker nog steeds niks gehoord van Adsense? Damn wat moet dat kut zijn
Je hebt gelijk bovenstaande aangepast.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 02:05 schreef Eierbal het volgende:
Leuk, dat interview met Spijker. Ik zou wel die Thuisbezorgd ad weghalen onder de berichten, dat dubbele is een beetje too much
Ook zou ik wat doen aan de opmaak van het interview
Bijv. de vragen in z'n geheel in het bold.
Ik denk ook dat het PHP zal worden, ben wel benieuwd of ik er aanleg voor hebquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:22 schreef ursel het volgende:
Volgens mij gaat het niet echt om de taal zelf, meer hoe je de code ontwikkeld.
Werk zelf met PHP en heb dat toegepast bij een bank en werk momenteel aan EPD's. Zolang je er met een professionele manier mee omgaat is daar niks mis mee.
Thnks ik heb inmiddels een goeie SEO plug en eigenlijk is het best logischquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:29 schreef Ouqz het volgende:
Meta is vooral voor de SERP layout en heeft weinig effect op de ranking. Zorg wel dat deze per pagina uniek is. SEO gaat verder dan de meta. Vooral linkbuilding, unieke content met veel keywords en semanticiteit van de pagina's is iets wat je in orde moet hebben. Dus bijvoorbeeld tekst in paragraph tags en titels in heading tags.
Probeer blogs te vinden van SEO experts die up to date zijn. Informatie gebruiken uit 2006 is not done voor een algoritme dat zo vaak en snel verandert.
Dankje, zoals hierboven al gezegd zal ik PHP een kans gevenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:24 schreef RPG het volgende:
[..]
Hangt van je doeleinden af. Maar voor websites is html/css/javascript/php of asp wel goed begin.
Hier vind je veel meer info Welke programmeertaal?
Handig om voor mijn nieuwe projecten te weten, alleen is dat ook zo voor een .nl?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:23 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Een twee drie gevonden, misschien heb je er wat aan:
[..]
Daisycon schiet bij mij ook echt helemaal niet opquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:17 schreef waaromniet1988 het volgende:
Daisycon schiet niet echt op.
Weet iemand een alternatief voor Adsense en dan liever geen affiliate?
Ik heb vooral interesse in CPC en/of CPM advertenties
Inderdaad heel leuk dat interview, ik zelf zou alleen dan nog een filmpje ofzo erbij doen ( als dat kan/mag ivm rechten. Een beetje leven erbij dus en zoals iemand anders al zei, niet die grote advertentie eronder maar dat heb je al aangepastquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:46 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Inderdaad nog niets gehoord. Maar heb geduld.......
Baal er wel van vooral met het aantal bezoekers dat ik nu heb per dag gemiddeld 250 tot 300. Op topdagen ruim 500 (zaterdag / zondag).
Het andere leuke is dat ik een interview heb mogen doen (via de email) met iemand het RTL nieuws. Net nog een interview geregeld met een verslaggever van EditieNL.
Handig dat Twitter.
Verkoop je altijd via daar? Ik heb ook wat ingekocht, domeinnamen die ik wil proberen te verkopen. Eerste keer dat ik dat ga doen, hopelijk haal ik er een beetje winst uit al is het 5 euro dan ben ik voor nu al blij dat het gelukt is zegmaarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:01 schreef Razor21 het volgende:
Net 2 biedingen gehad op miljonairblog (50 euro) de buy now staat op 250 euro. Heb net mijn stats gemaild van Analytics ben benieuwd.
Wil er graag vanaf heb geen tijd meer voor dat blog. Staat op TBforum.
Ik zou hem er bij houden als ik jou was, de rode draad door je projectenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:01 schreef Razor21 het volgende:
Net 2 biedingen gehad op miljonairblog (50 euro) de buy now staat op 250 euro. Heb net mijn stats gemaild van Analytics ben benieuwd.
Wil er graag vanaf heb geen tijd meer voor dat blog. Staat op TBforum.
Ja ik snap wat je bedoelt. Maar het is gewoon niet meer te doen om die site ook bij te houden hoe graag ik ook zou willen. Kijk wel even hoe het afloopt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:01 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Ik zou hem er bij houden als ik jou was, de rode draad door je projectenLeuk en nuttig voor later..En je persoonlijke visitekaartje, met een soort CV
Heb je iemand vermoord?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:32 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Net een 2e interview afgenomen en nu met Sander Paulus van EditieNL
Nu een email naar Peter de Vries verstuurd voor een interview ben benieuwd.
Pff...hoezo dat dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:58 schreef RPG het volgende:
Ik hou het allemaal liever zelfheb zelfs 2500 dat ik geboden kreeg voor mijn plugin voor wordpress geweigerd en gewoon plugin in eigen handen gehouden
Doe mij ook eens DM-enquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:20 schreef RPG het volgende:
Ik doe het niet voor het geld. Verdien meer dan genoeg met mijn vaste baan. Tot nu toe heeft plugin nog geen 2500 opgebracht maar levert mij wel veel ervaring op. Plus wil niet mijn rechten zomaar weggeven :p zal je dm sturen met plugin naam.
Jij kent de plugin alquote:
Ahh.. Die. Was even vergeten dat jij dat ook alweer was.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:31 schreef RPG het volgende:
[..]
Jij kent de plugin alJe hebt hem zelfs al gebruikt
Slachtoffers:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:00 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb het niet echt gevolgd, maar is iedereens' adsense nou weg ofzo?
The Mentalist (seizoen 4 gaat binnenkort van start in Nederland). Er is nog niet echt een niche blog of iets dergelijks, dus lijkt mij wel te doen qua concurrentie en Google.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ligt er aan welke serie, ik zou in ieder geval even kijken of het goed loopt. Wie weet stopt het na 1 of 2 seizoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:50 schreef Ouqz het volgende:
[..]
The Mentalist (seizoen 4 gaat binnenkort van start in Nederland). Er is nog niet echt een niche blog of iets dergelijks, dus lijkt mij wel te doen qua concurrentie en Google.Ik ben de grootste concurrent met tvpremiere onderschat mij niet (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Beperkte tijd? Zo een seizoen duurt meestal 20 afleveringen. Één per week, speling van minstens 5 weken omdat SBS6 nou niet echt bekend staat om synchroon te blijven lopen met de USA, waarschijnlijk verlenging met nieuwe seizoenen, dus spreek je al minstens over 25 weken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:02 schreef Geo3kant het volgende:
Kan, maar je hebt maar weinig tijd om geld te verdienen, doorverkoop zal er ook niet inzitten.
Het is beperkt.. misschien slimmer om een nieuwe serie uit te kiezen die ook binnen je interesses valt.
Misschien kun je voor Razor gaan schrijvenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:07 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Beperkte tijd? Zo een seizoen duurt meestal 20 afleveringen. Één per week, speling van minstens 5 weken omdat SBS6 nou niet echt bekend staat om synchroon te blijven lopen met de USA, waarschijnlijk verlenging met nieuwe seizoenen, dus spreek je al minstens over 25 weken.
Maar goed, ik stoot vooral af, ben echt slecht in sites zelf promoten en dergelijke.Dus tijdje content schrijven, afstoten en misschien dan met een regeling verder leven dat ik voor een x bedrag blijf schrijven en dat de nieuwe eigenaar promoot, onderhoud en wat niet.
Inderdaad is het beter een nieuw startende serie pakken, dan heb je wel meer kans op success, dat is waar.
Het is toch gewoon spam amiright?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:16 schreef Razor21 het volgende:
Hufter zeg op nujij :
Ik heb dit aangemeld als zijnde SPAM......................
http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#axzz1af0yAje0
Huilie huilie
Vind dit zelf geen spam. Ik verkoop niets en smeer niemand wat aan....zeg maar...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Het is toch gewoon spam amiright?
Betekent natuurlijk niet dat hij hoeft te gaan nsb'en
Daar zijn er al best veel van en dan moet je direct écht veel schrijven. Niet mijn ding.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Of gewoon een blog over meerdere series? Doet een andere fokker het ook wel goed mee volgens mij (niet uit dit topic).
Beter had je die reactie kunnen reporten en minnen in plaats van er op in te gaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:16 schreef Razor21 het volgende:
Hufter zeg op nujij :
Ik heb dit aangemeld als zijnde SPAM......................
http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#axzz1af0yAje0
Huilie huilie
Mee eens, dit lijkt op een mail uit outlook en doet pijn aan je ogenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:24 schreef Geo3kant het volgende:
http://www.tvpremiere.nl/rtl4/interview-met-sander-paulus-verslaggever-editienl/
MY EYESSSSdat blauw, ik raad je aan een de tekst gewoon zwart (of grijs) te maken, je kunt eventueel nog "Q" voor de vraag (of V) en "A" voor het antwoord zetten, maar dit blauw is afschuwelijk
Die kan hij toch zelf mailenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:34 schreef Razor21 het volgende:
Aangepast plaatjes van hem zijn amper te vinden probeer maar eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Die kan hij toch zelf mailen
edit: kijk eens![]()
Dit, heb je ook gelijk toestemming om zijn foto te gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Waar schaf jij domeinen voor ¤2,- aan dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:47 schreef Razor21 het volgende:
Vandaag 28 euro verdient 25 euro voor plaatsen van een linkje (1 maand) + riohotels punt nl verkocht voor 5 euro.
Hosnet 1,99 en transip heeft soms ook een actie voor 1.99 (gaat dan wel om .nl)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:33 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Waar schaf jij domeinen voor ¤2,- aan dan?
Het is heel flauw van me maar ik kan het nog even niet hier vertellen, mijn vingers jeuken om het wel te doen maar ik moet me even inhouden. Het heeft met meerdere websites te maken die bij elkaar horen en met internationale dingen die nu wel in een vergevorderd stadium zijn. Mijn investeerder is inmiddels ook voor de 100% aan boord dus nu komt het echt aan op de gesprekken met de partijen in het buitenland en de kamer van koophandel/belastingdienst etc etc en nog wat partijen hier in Nederland. Best veel gedoe maar echt de moeite waardquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat voor iets ga je maken dan Moonwalk?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:23 schreef dirkjo het volgende:
Moonwalk:
PHP is sowieso een leuke taal, al helemaal in combinatie met een MySQL database kan je gewoon zowat alles![]()
Verder durf ik niet te zeggen of dat ook zo is in .nl domeinen, maar dat verwacht ik wel. Stuur anders een mailtje naar het bedrijf waar je ze gekocht hebt
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:34 schreef Eierbal het volgende:
PHP is inderdaad een erg fijne taal. Kon het ook al snel oppakken aangezien ik al ervaring had met C, C++ en JavaHebben alledrie veel overeen met PHP.
Hoe lang hebben jullie er zo ongeveer over gedaan dan? Om er wat leuks mee te kunnen maken?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:52 schreef dirkjo het volgende:
Ik had totaal geen ervaring met een taal. Begon met CSS HTML en PHP tegelijk en door veel te maken beheers ik het nu goedHet fijne is vooral ook dat alles logisch is, daardoor vat je het snel
Wat ik er van begrijp is dit:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:06 schreef Razor21 het volgende:
Gratis EU domeinnamen voor oude / nieuwe klanten Transip : https://www.transip.nl/ni(...)oor-transip-klanten/ (tot 1 december 2011).
Kan het nergens vinden! Durf ook niet op bestellen te drukken weet nu niet of die 7.99 dan wel wordt doorberekend of niet.
Dus als aanvulling op iets wat je al hebt of koopt, niet echt gratis dus maar meer zo van koop nu een Auto en ontvang er een koffiemok gratis bijquote:Gratis .eu domeinnamen voor iedere domeinnaam die u bestelt of bezit
Weer maak ik hier uit op dat het dus in combinatie met een "normale" domeinnaam is.quote:U kunt alleen een gratis .eu domein aanvragen als uw domeinnaam beschikbaar is als .eu extensie
Het 1e jaar is gratis daarna geldt het reguliere tarief
Deze aanbieding geldt voor zowel nieuwe als oude klanten
De actie loopt tot 1 december 2011
Wat is iets leuks maken? Je begint met het maken van iets leuksquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoe lang hebben jullie er zo ongeveer over gedaan dan? Om er wat leuks mee te kunnen maken?
Euhm nou gewoonquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:28 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Wat is iets leuks maken? Je begint met het maken van iets leuks.
Ik ook, vet zenuwachtig ook want als dit lukt ben ik in 1 klap echt dik aan het ondernemenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:30 schreef Geo3kant het volgende:
Grote plannen Moonwalk, ik ben benieuwd
Ok best serieus dus, ben benieuwdquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het is heel flauw van me maar ik kan het nog even niet hier vertellen, mijn vingers jeuken om het wel te doen maar ik moet me even inhouden. Het heeft met meerdere websites te maken die bij elkaar horen en met internationale dingen die nu wel in een vergevorderd stadium zijn. Mijn investeerder is inmiddels ook voor de 100% aan boord dus nu komt het echt aan op de gesprekken met de partijen in het buitenland en de kamer van koophandel/belastingdienst etc etc en nog wat partijen hier in Nederland. Best veel gedoe maar echt de moeite waard![]()
Zodra het kan zal ik wat meer info geven
Half jaartje ofzo nu, voordat ik echt wat neer kon zetten, maar ik ben nog een beginner dus qua code is het best een rommeltje en niet echt verkoopbaar, maar het werkt voor mezelfquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoe lang hebben jullie er zo ongeveer over gedaan dan? Om er wat leuks mee te kunnen maken?
Dat verschilt per doelgroep, wat je wilt dat de gebruiker ermee kan etc. Bijvoorbeeld ismijnovgeldig.nl is een site waar veel studenten wat aan hebben en heeft amper tijd gekost om te maken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:30 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Euhm nou gewooniets wat de moeite waard is zeg maar, waar jij of iemand anders wat aan kan hebben
Ik leer nog steeds, maar voordat ik iets leuks kon maken was ik toch wel paar maanden bezigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het is heel flauw van me maar ik kan het nog even niet hier vertellen, mijn vingers jeuken om het wel te doen maar ik moet me even inhouden. Het heeft met meerdere websites te maken die bij elkaar horen en met internationale dingen die nu wel in een vergevorderd stadium zijn. Mijn investeerder is inmiddels ook voor de 100% aan boord dus nu komt het echt aan op de gesprekken met de partijen in het buitenland en de kamer van koophandel/belastingdienst etc etc en nog wat partijen hier in Nederland. Best veel gedoe maar echt de moeite waard![]()
Zodra het kan zal ik wat meer info geven
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:37 schreef JortK het volgende:
Dit gaat toch allemaal meer richting [PHP/(My)SQL] voor dummies #94![]()
Ben in het verleden meerdere malen gehacktquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:12 schreef Intelligence het volgende:
Beveiliging leer je niet zo makkelijk, daar kom je pas achter als het te laat isIk hou me daar nu zon 9 jaar mee bezig, en ga zelf ook nog wel eens de fout in.
Net even in mijn oude stats gekeken van Adsense die ik nog in mijn email had van DDKIN.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:19 schreef YoshiBignose het volgende:
Met adsense verdien ik nu ongeveer per 100.000 pageviews ¤135. Wat is een beetje normaal?
Wees eens wat specifieker, desnoods via DMquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:35 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Ben in het verleden meerdere malen gehackttips?
Klopt ja, helemaal mee eensquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:48 schreef De-Hamster het volgende:
Het leukste blijft toch wel als je opeens gelezen wordt, volgers en mentions krijgt op Twitter.
Vertel!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:01 schreef Geo3kant het volgende:
Mijn twitter groeit leuk, denk dat ik er per week wel 50 bij krijgdoe er vrij weinig voor, schooi ook niet ook niet om retweets.
Thanks voor de tip, ik ga straks massaal .nl domeinen inslaan met exacte keyword matches. btw: als ik een .nl domein koop en gelijk een site op wil zetten met hosting van een ander bedrijf (ik zit bij versio), dan kost dat toch wel weer extra tijd enz om over te zetten? Of kan ik bij transIP gelijk overzetten naar versio en profiteren van die 2 euro?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:35 schreef Razor21 het volgende:
[..]
HosTnet 1,99 en transip heeft soms ook een actie voor 1.99 (gaat dan wel om .nl)
Anders kan ik misschien net zo goed bij versio voor ¤3.99 een domein registreren en dan geen gezeik hebben en niet 2 weken hoeven wachten. (dat had ik vorige keer bij hosting van One, en een domein bij Hostnet. 60 dagen moeten wachten...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:32 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, ik ga straks massaal .nl domeinen inslaan met exacte keyword matches. btw: als ik een .nl domein koop en gelijk een site op wil zetten met hosting van een ander bedrijf (ik zit bij versio), dan kost dat toch wel weer extra tijd enz om over te zetten? Of kan ik bij transIP gelijk overzetten naar versio en profiteren van die 2 euro?
Eén tip kijk uit met te fanatiek worden zoals ik werd op een gegeven moment met NL domeinnamen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:32 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, ik ga straks massaal .nl domeinen inslaan met exacte keyword matches. btw: als ik een .nl domein koop en gelijk een site op wil zetten met hosting van een ander bedrijf (ik zit bij versio), dan kost dat toch wel weer extra tijd enz om over te zetten? Of kan ik bij transIP gelijk overzetten naar versio en profiteren van die 2 euro?
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Eén tip kijk uit met te fanatiek worden zoals ik werd op een gegeven moment met NL domeinnamen.
Gevolg binnen 1 maand ruim 45 namen. Gelukkig heb ik er een aantal voor 150 euro per stuk kunnen verkopen dus geen verlies. Maar nu zit ik met namen waar ik niets mee doe.
De meeste namen heb ik bij Hostnet / Transip , maar mijn hosting bij 2 andere bedrijven. Hier kan ik makkelijk die namen toevoegen als subdomein en dan pas ik de nameserver aan en voila klaar.
Wanneer hou je nou eens op met die gyazo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:47 schreef Razor21 het volgende:
Nog steeds trots op mijn stats en nog steeds groeiende :
[ afbeelding ]
Deze gaat succesvoller worden dan DDKIN (ondanks geen Adsense).
Ik las gayzooi, misschien wel terechtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:47 schreef Razor21 het volgende:
Nog steeds trots op mijn stats en nog steeds groeiende :
[ afbeelding ]
Deze gaat succesvoller worden dan DDKIN (ondanks geen Adsense).
Wikipedia heb je een goed punt, maar ik zit ook met enkele 'GEO' ideeën, en heb het idee dat mensen vaak meerdere sites aanklikken als ze wat willen weten dan alleen de eerste.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:52 schreef YazooW het volgende:
Wat is jullie mening als het gaat om geo sites? Dus sites met als onderwerp een bepaalde locatie op de wereld? Te veel concurrentie van Wikipedia e.d of is het wel te doen om een beetje hoog in Google te komen?
Er zijn namelijk een shitload aan goede geo domeinen vrij waar mooie sites omheen gebouwd kunnen worden, ben alleen bang dat als mensen er naar zoeken ze toch vrijwel automatisch op de Wikipedia link zullen klikken.
Beetje moeite en je gaat naar een andere website?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:22 schreef Intelligence het volgende:
Beetje moeite jongens, URL ff kopieren en je kan t plaatje zien
@Razor, mooi laag bounce percentage! Je houdt de mensen op je site, en dat is belangrijk! Maar echt binden van bezoekers gebeurt nog niet echt of wel? Is in principe niet erg, maar zou wel mooi zijn als je terugkerende bezoekers krijgt, dan ben je minder afhankelijk van nieuwtjes.
Never change a winning team eh?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:09 schreef dirkjo het volgende:
Razor,
Heb je eigenlijk nog gedacht aan het veranderen van het design van TVpremiere? Is alweer een tijdje geleden dat we daar iets van hebben gelezen
Zonder te testen weet je niet welk team zou winnen..quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:18 schreef Ouqz het volgende:
Razor, ben erg benieuwd naar je fictieve uurloon en het aantal gewerkte uren als je de site NU zou verkopen. Is het al rendabel tegenover een normale baan?
Nee, dat kan ik je ook wel vertellen, daarnaast is het een heel onzeker bestaan en moet je heel veel inleveren als je eigen verzekeringen, belastingen, pensioen zaken etc moet betalen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:18 schreef Ouqz het volgende:
Razor, ben erg benieuwd naar je fictieve uurloon en het aantal gewerkte uren als je de site NU zou verkopen. Is het al rendabel tegenover een normale baan?
Website gehost door mijndomein.nl en ik kan met geen mogelijkheid zien hoeveel bezoekers ik heb oidquote:Not Found
The requested URL / was not found on this server.
Apache/2.2.9 (Debian) Server at www.************.nl Port 80
Welke software heb je voor de stats?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef Moonwalk het volgende:
ik word niet goed van dat gedoe met die stats !!! Aaarghhg !!!!
[..]
Website gehost door mijndomein.nl en ik kan met geen mogelijkheid zien hoeveel bezoekers ik heb oid
Je gebruikt geen Google Analyitcs ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef Moonwalk het volgende:
ik word niet goed van dat gedoe met die stats !!! Aaarghhg !!!!
[..]
Website gehost door mijndomein.nl en ik kan met geen mogelijkheid zien hoeveel bezoekers ik heb oid
Je kan google adsense mooi linken met analytics. Daarbij geeft Analytics je echt zowat alle informatie die je kan krijgen over je bezoekers. Ik vind het persoonlijk erg fijn!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:50 schreef Moonwalk het volgende:
geen ideeik ben gewend dat ik via mijn webhost gewoon een mooie grafiek te zien krijg. Dat wil dus niet helemaal lukken bij deze host, terwijl ze het wel aanbieden. Tot kort geleden zag ik google als een zoekmachine en had ik onder lichtelijke dwang een gmail adres waar ik nooit mee email. Ook heb ik een google+ account ( ook onder dwang) waar ik nooit op kijk
![]()
Ik ga meteen even een google op google analytics doen, tot nu toe had ik alleen de google ads aanvraag gedaan
Morgen maar mee verder nu geen puf meer voor, thnks voor de tipquote:For Analytics to function, you or your web administrator must add the code to each page of your website.
Tenzij je in de index de pagina's include. In dat geval hoeft het alleen in de headerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Morgen maar mee verder nu geen puf meer voor, thnks voor de tip
Ik heb er net een plug in voor geďnstalleerdquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:00 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Tenzij je in de index de pagina's include. In dat geval hoeft het alleen in de header
Wordpress zal waarschijnlijk ook alle pagina's dynamisch in een index zetten. In dat geval zou de footer.php ook moeten volstaan ja. Je komt er snel genoeg achterquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:13 schreef Moonwalk het volgende:
O footer kan ik wel mee overweg
* Moonwalk zet plug in uit en gaat code in footer.php proberen te plakken
1 | RewriteRule ^(.*) /index.php?page=$1 [L] |
1 | RewriteRule ^(.*)\.htm$ /index.php?page=$1 [L] |
Kon ik je maar helpenquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:16 schreef dirkjo het volgende:
* dirkjo zit hier trouwens ontiegelijk te klooien met .htaccess
Iemand hier beetje ervaring met de mod_rewrite? Ik krijg bij de volgende rewrite rule een 500 error:
[ code verwijderd ]
Terwijl die bij deze nergens over zeurt:
[ code verwijderd ]
Ik vind alleen die 2e optie niet mooi staan, dus wil het graag op de eerste manier
Volgens mij las ik in een artikel van razor dat je minimaal vier paginas aan content moet hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:08 schreef Frith het volgende:
klein vraagje: hoeveel content op een blog is 'genoeg' voor het activeren van Adsense?
Geen flauw idee eigenlijk. Gewoon morgen een keertje kijken, als er dan nog steeds 0 staat is er iets mis.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:40 schreef Moonwalk het volgende:
Hoe "live" is dat analytics? De melding dat ik de code nog niet er op heb gezet is verdwenen maar alles staat nog "0" . Zal wel niet met terugwerkende kracht zijn he ?
[..]
Kon ik je maar helpen, maar als die ene het wel doet wat is er dan zo erg aan of zijn programmeurs enzo een beetje ijdeltuiten met de opmaak van de codes ?
* Moonwalk vraagt vandaag teveel
Ik zou ook gefrustreerd raken hoor, maar het is nu een beetje grappig als je dan ook naar je user icon kijktquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:48 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Geen flauw idee eigenlijk. Gewoon morgen een keertje kijken, als er dan nog steeds 0 staat is er iets mis.
En tsja, ijdeltuiterig is het misschien welAan de andere kant vind ik het best lelijk als er perse een extensie achter moet. Het mooie van de rewrite is juist dat je het allemaal compact maakt
![]()
Daarbij weet ik dat het kan, het is me al eens vaker gelukt namelijk
Nee (nog niet ) ik heb dat who-is gedoe nog niet geregeldquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:52 schreef dirkjo het volgende:
Trouwens moonwalk, mochten we nog een keer weten wat je site is?
Oja, dat was het. Ik was de reden alweer vergeten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee (nog niet ) ik heb dat who-is gedoe nog niet geregeldso many thingsss so little time ( maar wel genoeg tijd om op fok te hangen
![]()
)
Je mag een boost geven via mijn site (linkje plaatse ;-) ).quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:06 schreef Geo3kant het volgende:
Komende maanden zijn goede maanden voor adsense, oktober/november/december/januari.
Helaas kan ik geen boost meer geven dmv adwords, misschien toch eens wat anders zoeken.. of via een vriend zijn account..
Je weet dat er websites zijn die geschiedenis van who-is bijhouden?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee (nog niet ) ik heb dat who-is gedoe nog niet geregeldso many thingsss so little time ( maar wel genoeg tijd om op fok te hangen
![]()
)
neequote:Op zondag 16 oktober 2011 12:43 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je weet dat er websites zijn die geschiedenis van who-is bijhouden?
Het is toch logisch dat een domein aan een persoon/bedrijf gebonden is? Anders zou oplichting op internet nog makkelijker zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
neewat een achterlijk iets dat who is
Ja, bij mij staat ook alleen mijn naam erin, dat vind ik genoegquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:03 schreef Geo3kant het volgende:
Maarja het is spam gevoelig, toonde je adres eerst, dat is nu bij .nl niet meer.. maar je naam + email staan er wel..
Krijg je dadelijk allemaal spam voor b0nerpillz binnen..
Lang leve interpunctiequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:35 schreef nino007 het volgende:
Heey ik ben nieuw hier ik zocht iets op google over adsense en kwam hier terecht.
Ik heb paar vraagjes misschien dat een van jullie dat weet ik heb sinds een paar dagen adsense lopen al 5,- verdiendXD maar ik vroeg me af welke categorie brengt het meest op want je kan op adsense cpanel kiezen welke soort ads je wilt laten weergeven welke brengt het meest op denken jullie?en waar kan ik een optie vinden om alleen tekst ads te weergeven dus geen graphics ads
Dat kun je instellen bij het aanmaken van een nieuwe banner of bij het bewerken van en huidige.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:53 schreef nino007 het volgende:
Iemand antwoordt op mijn vraag ik wil namelijk dat google adsense alleen tekst-advertentie weergeeft dus geen graphic banners iemand een idee??
THX ALVAST!:)
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:53 schreef nino007 het volgende:
Iemand antwoordt op mijn vraag ik wil namelijk dat google adsense alleen tekst-advertentie weergeeft dus geen graphic banners iemand een idee??
THX ALVAST!:)
Dus....quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:52 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Lang leve interpunctie
// Bij het aanmaken van een advertentie kan je kiezen of je grafische en/of tekst advertenties wilt.
Verder past google de advertenties aan aan de content van je website en de geschiedenis van de bezoeker. Afhankelijk van de advertentie waar hij/zij op klikt verdien je veel of weinig. Gewoon lekker de boel zo laten staan
RewriteRule ^(.*)$ index.php?page=$1&%{QUERY_STRING} [L]quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:16 schreef dirkjo het volgende:
* dirkjo zit hier trouwens ontiegelijk te klooien met .htaccess
Iemand hier beetje ervaring met de mod_rewrite? Ik krijg bij de volgende rewrite rule een 500 error:
[ code verwijderd ]
Terwijl die bij deze nergens over zeurt:
[ code verwijderd ]
Ik vind alleen die 2e optie niet mooi staan, dus wil het graag op de eerste manier
Ondertussen al opgelostquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:20 schreef baaart het volgende:
[..]
RewriteRule ^(.*)$ index.php?page=$1&%{QUERY_STRING} [L]
Bedankt voor je reactie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:58 schreef Geo3kant het volgende:
.nu is ook niks, net als .be wil je eigenlijk ook niet.
Wat je kunt doen is een extra keyword er aan proberen toe te voegen dus: voorbeeld.nl -> goedvoorbeeld.nl (keywordmainkeyword.nl)
Als je heel serieus bent kun je ook gewoon (flink) wat geld neerleggen voor een GOED domein ipv half ass.. Maar dat is afhankelijk van je ambitie, plannen en natuurlijk ook je portemonnee.
Alleen de beste extensies gebruiken ja, .com liefst voor internationaal, .net eventueel, en voor Nederland gewoon .nlquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:06 schreef __robin__ het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie.
Wat jij dus zegt is alleen een .nl domein nemen.
Wat is er dan zo 'slecht' aan andere domeinextensies zoals .nu / .be ?
En ik ben serieus over deze website. Ik denk dat ik er leuk aan kan verdienen en wil er daarom best wat in investeren. Het is wel mijn eerste project dus er zit wel een limiet aan deze investering.
Daar zit wel wat in inderdaad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Alleen de beste extensies gebruiken ja, .com liefst voor internationaal, .net eventueel, en voor Nederland gewoon .nl
Andere zijn minder bekend, mensen typen het minder makkelijk in/onthouden het minder goed, plus als jij je richt op Nederland zul je minder goed scoren met een .be
Ja dit wist ik, maar hoeveel van de miljoenen internetgebruikers in Nederland weten dit ook?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:48 schreef Geo3kant het volgende:
Ik weet niet of je het weet maar .nu is niet Nederlands, "assigned to the island state of Niue.".
Het wordt wel ooit gebruikt om dat het lekker catchy klinkt zoals "doedit.nu" bijvoorbeeld..
Maar ik raad je aan om voor een goede .nl te gaan.
Ik kan je niet vertellen hoeveel (of) waarde heeft en met hoeveel meer tussen .nl/.nu.
Welke branche als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:22 schreef JortK het volgende:
Damn de boel stort echt in elkaar. Niet eens door de concurrentie maar minder zoekvolume.
Raar. Je zou zeggen met de gebeurtenissen van de afgelopen tijd dat het juist zou groeien. Heeft het niks te maken met de aanpassingen van Google in het algoritme?quote:
Zou ook kunnen. Heb me nog niet echt in kunnen lezen over de afgelopen weken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:43 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Raar. Je zou zeggen met de gebeurtenissen van de afgelopen tijd dat het juist zou groeien. Heeft het niks te maken met de aanpassingen van Google in het algoritme?
Ja het zal gerust. Binnenkort de wijzigingen maar eens lezen en kijken wat ik daar mee kanquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:48 schreef JDx het volgende:
Op het werk zijn sommige sites van ons gezakt van plaats 10 naar 80. Heel veel zelfs.
Ik ga het trouwens niet meer gokken op AdSense, heb nu veel geleerd over interactieve sites maken e.d. zit te broeden op iets totaal anders.
Hoeveel per lead?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:21 schreef Razor21 het volgende:
Wil iemand die lid is van Sitedeals deze gast even een bericht versturen dat hij met mijn contact kan opnemen (info apenstaart miljonairblog punt nl ) : http://www.sitedeals.nl/d(...)irsblog-gezocht.html
Dit omdat ik nog een kinderachtige ban heb.
Eeuwige roem krijg jequote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Een bannertje als mijn nieuwe site er is.
Waar moet je klikken bij Analytics om dat ook te krijgen???quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:35 schreef Razor21 het volgende:
Eindelijk Realtime stats in mijn Analytics :
[ afbeelding ]
Je moet hem in elk geval instellen op de nieuwe versie van Analytics.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:49 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Waar moet je klikken bij Analytics om dat ook te krijgen???
Tussen de 0 en de 3 miljoen euro per maand. Met andere woorden daar is valt vrij weinig zinvols over te zeggen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:39 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Wat verdien je eigenlijk met Adsense?
quote:Op
dinsdag 18 oktober 2011 19:22 schreef JortK het volgende:
Damn de boel stort echt in elkaar. Niet eens door de concurrentie maar minder zoekvolume.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:43 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Raar. Je zou zeggen met de gebeurtenissen van de afgelopen tijd dat het juist zou groeien. Heeft het niks te maken met de aanpassingen van Google in het algoritme?
Je hebt het erover dat het zoekvolume lager is en het niets met concurrentie te maken heeft, maar je hebt er nog niet naar gekeken of dat het geval isquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja het zal gerust. Binnenkort de wijzigingen maar eens lezen en kijken wat ik daar mee kan
quote:
Geen flauw idee wat die dan zoekt.quote:Bedankt voor je reactie, maar dit is ook niet precies wat ik zoek!
Vriendelijke Groet,
Logischquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:40 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
Geen flauw idee wat die dan zoekt.
Gaat dat wel werken dan? Ze zien ongetwijfeld op welke URL de advertenties geplaatst worden en dat daar eerder al problemen mee waren... Of is het puur gekoppeld aan user-account?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:20 schreef Razor21 het volgende:
Vanmiddag / vanavond zal ik Adsense weer activeren op mijn huidge website. Mag het account van mijn collega gebruiken. (doet er nu niets mee).
Ben benieuwd met mijn huidige bezoekers aantallen (250 tot 500 per dag) moet het toch minimaal weer een paar euro per dag opleveren.
ps : nog niets van Google gehoord over mijn bezwaar.
Je kunt je domein toch ook overgedragen hebben aan iemand anders?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Gaat dat wel werken dan? Ze zien ongetwijfeld op welke URL de advertenties geplaatst worden en dat daar eerder al problemen mee waren... Of is het puur gekoppeld aan user-account?
Ik wil een andere AdSense-uitgever advertenties op mijn site laten plaatsen. Veroorzaakt dit problemen in zijn account? Wordt mijn site ook uitgeschakeld?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:44 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je kunt je domein toch ook overgedragen hebben aan iemand anders?
Ik zou er ook maar niet meer op rekenen. Google is een heel handig bedrijf, maar je moet ze wel echt te vriend houden anders is het snel afgelopen. Wel terecht, zoveel oplichters in deze wereld, je kan niet met iedereen rekening houden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:20 schreef Razor21 het volgende:
ps : nog niets van Google gehoord over mijn bezwaar.
Ja en nee, ik vind schakel dan een bepaald domein uit waar de fouten op zijn gemaakt ipv hele account.. plus als je zo makkelijk mensen banned en geen 2e kans geeft en nooit meer naar om kijkt.. tja ze gaan allemaal naar de concurrent, zo help je dus ook mee aan de groei van de concurrent.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik zou er ook maar niet meer op rekenen. Google is een heel handig bedrijf, maar je moet ze wel echt te vriend houden anders is het snel afgelopen. Wel terecht, zoveel oplichters in deze wereld, je kan niet met iedereen rekening houden.
Inderdaad ik wil graag weten welke site het is geweest en wat er fout is gegaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja en nee, ik vind schakel dan een bepaald domein uit waar de fouten op zijn gemaakt ipv hele account.. plus als je zo makkelijk mensen banned en geen 2e kans geeft en nooit meer naar om kijkt.. tja ze gaan allemaal naar de concurrent, zo help je dus ook mee aan de groei van de concurrent.
Oh, een tip.. log je in op je werk bij je collega's account? Want als jij vanuit jouw huis inlogt met jouw IP is het afwachten tot dat account ook banned wordtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:57 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Inderdaad ik wil graag weten welke site het is geweest en wat er fout is gegaan.
Maar zoals je kunt zien staat Tvpremiere weer vol met Adsense.
Wat een genot om weer in te kunnen loggen (onder naam van collega) ben benieuwd. Zag dat er nieuwe kleurpaletten nu in Adsense zitten. Lekker gevoel was dit weer even.
Ze kijken toch niet naar mijn ip adres? Het is puur mijn adsense account die banned is. Dat zou betekenen dat ik op een willeurige computer in een internetcafe wel zou kunnen inloggen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Oh, een tip.. log je in op je werk bij je collega's account? Want als jij vanuit jouw huis inlogt met jouw IP is het afwachten tot dat account ook banned wordt
Ik wil ook gebruik gaan maken van een vriend zijn adwords (heb ik al gevraagd, maar niemand gaf er antwoord op) maar ben bang dat ze wellicht de rest van mijn services gaan bannen op mijn account..
Heb gelezen dat ze kijken naar je IP, adres, bankrekeningnummer, naam, emailadres, etcquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:11 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ze kijken toch niet naar mijn ip adres? Het is puur mijn adsense account die banned is. Dat zou betekenen dat ik op een willeurige computer in een internetcafe wel zou kunnen inloggen.
Zou wat zijn zeg dat ik dan op zijn account een ban veroorzaak.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:11 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ze kijken toch niet naar mijn ip adres? Het is puur mijn adsense account die banned is. Dat zou betekenen dat ik op een willeurige computer in een internetcafe wel zou kunnen inloggen.
Zou wat zijn zeg dat ik dan op zijn account een ban veroorzaak.
Dit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:19 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Heb gelezen dat ze kijken naar je IP, adres, bankrekeningnummer, naam, emailadres, etcAlles wat met jou verbonden kan worden, behalve de sites zelf
Wil je met Google concurreren zul je ook een CPC/PPC bedrijf moeten beginnen, affiliates zijn leuk maar is vaak alleen geschikt voor de grotere sites en marketing experts imo. Adsense/PPC werkt gewoon makkelijk, erop knallen en voor elk klikje krijg je wat betaald..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:29 schreef De-Hamster het volgende:
Qua Helpdesk en Support kunnen ze bij Google dus nog behoorlijk wat leren. Maar eigenlijk vraag ik me af of er uberhaupt een affliatesysteem of iets wat daarop lijkt bestaat die kan tippen aan AdSense qua opbrengsten?
Nee dat hoeft niet. Moet alleen de eerste keer als je een account opent. Letwel dat je de site even bij toegestane websites moet toevoegen in het geval er is gekozen om AdSense alleen op toegestane websites te tonen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:42 schreef Razor21 het volgende:
Ik hoef mijn site nu toch niet te verifieren in Google Adsense van mijn collega? Kan nergens die optie vinden. Advertenties verschijnen nu wel op mijn sites staan alleen binnen Adsense nog niet op actief, maar op nieuw.
Google zegt dat JIJ geen AdSense meer mag gebruiken. En eerlijk is eerlijk, dat doe jij nu wel. Op welke site je dat het wel/niet gebruikt is niet relevant.quote:Het is niet strafbaar trouwens wat ik doe, Google zegt zelf dat het mag als de site zich maar aan de richtlijnen houdt.
Ja hebt wel gelijk met die punten. Heb hem net al de site erbij gezet (toegestane sites).quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:46 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet. Moet alleen de eerste keer als je een account opent. Letwel dat je de site even bij toegestane websites moet toevoegen in het geval er is gekozen om AdSense alleen op toegestane websites te tonen.
[..]
Google zegt dat JIJ geen AdSense meer mag gebruiken. En eerlijk is eerlijk, dat doe jij nu wel. Op welke site je dat het wel/niet gebruikt is niet relevant.
Als ze dus vermoeden dat niet jouw vriend maar jij indirect eigenaar bent van de betreffende AdSense account kunnen ze moeilijk gaan doen, maar het is geen 'garantie' dat ze moeilijk gaan doen.
Het is iniedergeval verstandig om niet te vroeg te gaan juichen.
Ok bedankt voor jullie tips / advies ik snap hem.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:17 schreef Geo3kant het volgende:
Is dat ook zo met Adwords? Dan ga ik gewoon aanmelden bij een vriend, maar wel alleen vanaf zijn ip/pc dingen doen (incl bank).
Maar Razor je begrijpt ons verkeerd of je leest niet goed, het gaat niet over het feit dat iemand anders zijn adsense op jouw website gooit.. want dat mag. Het gaat erom dat jij met jouw ip inlogt op zijn Adsense, dat merkt Google en vroeger of later KAN dat gevolgen hebben.
Over het algemeen is het per klik.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:28 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Hoeveel verdien je eigenlijk met Adsense? Per 1000 views hoeveel?
Ligt aan de niche waar je inzit, en hoe goed je site is opgebouwd, maar ik zou rekening houden met max een paar euro per 1000 viewsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:28 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Zie wat posts terug in dit topic. Heb ik een screenshot geplaatst van een x periode aan views en inkomsten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:28 schreef Computerfluisteraar het volgende:
10 cent eCPM dus, tja je wordt er zo niet rijk van.. maar beter dan niksquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:56 schreef JDx het volgende:
Ads op YouTube ongeveer 1 cent per 100 views.
Tnx!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:56 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zie wat posts terug in dit topic. Heb ik een screenshot geplaatst van een x periode aan views en inkomsten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |