Nee, dat is jammer maar het heeft vooral sentimentele waarde en dus is het fijn dat het straks weer bij hen terechtkomtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:38 schreef Oognip het volgende:
Die zoon en dochter waren vast heel verrast met de vondst van het kistje!Jammer dat er geen fortuin in zat
Ja ze vinden het leuk om elkaar om te kegelen.quote:
Hele of afgekniptequote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:45 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Ik kreeg vandaag een oproep om mee te doen naar een onderzoek. Of ik -naast een vragenlijst- ook 3 teennagels wil insturen.
Ik mocht ze afknippen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hele of afgeknipte?
Mocht je zelf de tenen kiezen?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik mocht ze afknippen.En zelluf kiezen.
![]()
Kalknagels hadden ze liever niet, dus ik ben al beperkt in mijn mogelijkheden.
Dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]jakkes. Ik zou echt nooit vrijwillig voeten en hun bijproducten bestuderen
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.![]()
![]()
De hamvraag is dus: zal ik heb bijgeleverde zakje vullen of niet?
Thanks, zal ik doenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oei, dat is niet zo bestWens hem sterkte en beterschap van ons! Hoe gaat het met zijn stoppoging?
Ik ben benieuwd of Christan dan nog een beloning krijgtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:14 schreef Rewimo het volgende:
Nieuws over het kistje: er zat - helaas - geen fortuin inBovendien is gebleken dat die meneer van wie het kistje was toch nog een zoon en een dochter had. Zij wonen in het buitenland, maar komen ergens volgend jaar hierheen. Zij willen het kistje graag hebben. Er zitten papieren in zoals geboortebewijzen en schoolrapporten. Helemaal precies is het nog niet duidelijk want heel veel is nog kletsnat.
Christan was vandaag op het politiebureau om het kistje te bekijken en zijn gegevens achter te laten. Hij is nu officieel de vinder en waarschijnlijk horen we volgend jaar nog wel iets van de zoon en dochter.
O wat kunnen ze daar dan voor informatie uit halen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:45 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Ik kreeg vandaag een oproep om mee te doen naar een onderzoek. Of ik -naast een vragenlijst- ook 3 teennagels wil insturen.
Ik wist dat ik op jou kon rekenen om de knoop door te hakken.quote:
I'm your own personal Alexanderquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik op jou kon rekenen om de knoop door te hakken.
Generaal Alexander.quote:
Man van weinig woorden vandaag?quote:
En de verhuizing moet nog beginnen.quote:
Slijmbalquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Meer danhoeft ie tegen mij niet te zeggen
^^quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Meer danhoeft ie tegen mij niet te zeggen
Ach ja...nou....euhm.....wel een beetje jaquote:
Ja, pa kwam om 17.45 uur....nadat Zusje ze had getipt dat ik er al de hele middag op had zitten wachtenquote:
Godzijdankquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, pa kwam om 17.45 uur....nadat Zusje ze had getipt dat ik er al de hele middag op had zitten wachten
Nou ja, anders had ik meneer I.kunnen sturen, die was toen ook al bijna thuisquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Godzijdank
En lekker uitzieken en -rusten!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, pa kwam om 17.45 uur....nadat Zusje ze had getipt dat ik er al de hele middag op had zitten wachten
O noes! Dus je was sans kippesoep en versterkend borreltje?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sans sjampiejonnesoep en sans krekkerts met sjem.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O noes! Dus je was sans kippesoep en versterkend borreltje?
Noh!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sans sjampiejonnesoep en sans krekkerts met sjem.
En sans melk en bronwatert&fruit
oewwww, die zijn uiterst geilquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil deze zo graag ...
[ afbeelding ]
Maar ik vraag me af hoe vaak ik die zou dragen
Geen ER?quote:
Is het om te lachen ja?quote:
De onder buurvrouw heeft een drugsverleden. Sterk geblondeerd haar en getekende wenkbrauwenquote:
Je draagt toch meestal zwarte kleding heb ik je hier een keer zien zeggen. Nou... daar passen ze dan bij. En dan passen jouw patta's tenminste bij die van Chicoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:05 schreef oh-oh het volgende:
ER is eigenlijk niet veel aan he?
Do is maar een huilie jankzak.
Nok, ik vind ze zo tof, ik weet alleen echt niet of ik ze vaak zou dragen haha.
Ik heb vandaag toch die elektrische onderdeken gekocht, er lag er nog 1 bij de aldi, voor 15 euro, voor Chicootje
Nou... gaan met die banaan dan. En draag ze. Ze zijn cool.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik draag alleen maar zwart ja, daarom denk ik ook dat ze wel kunnen eigenlijk.
En ik zie me wel al gaan, met drie panterhondjes, en dan Chico en ik met dezelfde patta's ja
Ja!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Tomboooo![]()
Hoe ging het met de kookclub?
Viel het in de smaak?
Als ik niet wist wat je had gegeten, had ik je komen helpenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja!
Nu alleen die vreselijke afwas nog
Ja maar ik wil eerst nog even zittenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik niet wist wat je had gegeten, had ik je komen helpen![]()
Gewoon nu afwassen, met gloeiend heet water afspoelen en morgenochtend in de kast zetten.
Of breng het hier, dan mag het in de vaatwassert
Ieuw bahquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:33 schreef Greys het volgende:
Tombo, gooi alles op een laken, sleep het naar de douche, kwak het onder de douche, berg shampoo er op, flink met de sproeiert er op en gewoon laten drogen vannacht
(Nooit gedaan zo zelf, maar het schijnt te werken bij studenten)
Oh ja, dat kan ook, briljantquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:35 schreef oh-oh het volgende:
No way, wij reden het in een boodschappenwagen een douche in
Lekt het ook direct uit!quote:
ja morgen werkenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, wat ben ik toch dankbaar voor die vaatwassert.
Als die het ooit begeeft, dan moet er binnen 24 uur een nieuwe staan![]()
Moet je werken morgen Tombo?
Zo nee, gewoon de gootsteen vol heet water en wat afwasmiddel en morgen echt afwassen.
Is het zoveel dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja morgen werkenZit nu met dekentje op de bank, mmmmm, schoppen jullie me om 23.00 weg?
Wij moesten gaan samenwonen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:46 schreef Greys het volgende:
Ja laat het lekker staan joh, gooi alles in een sopje en zie morgenavond wel
Nou en?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:48 schreef tombolafan het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik ben juist ook zo'n type dat het laat staan
Maar dan wordt het pas weer zaterdag voordat het wegloopt ik er tijd voor heb
Ik zag em in slank vanmiddag.quote:
quote:
Gezellig zeker!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij moesten gaan samenwonen.
Wat zou dat een gezellige bende worden
"Heb jij de wc nog schoongemaakt de laatste tijd?"quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellig zeker!![]()
Bende ook zeer waarschijnlijk
Ik hou ook niet van een vol aanrecht, daarom laf ik mijn vaatwassert ook zo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik was blij dat mn kotsruimende vriendinnetje ook telkens even afwaste hier van de week, ik kan dr echt niet tegen als mn aanrecht vol staat.
Ik laat het wel rustig drie dagen in het afdruiprek staan though
Ja, that'll kill it!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"Heb jij de wc nog schoongemaakt de laatste tijd?"
"Euhm...nee....jij?"
"Aaaaaah, gooi er nog maar wat bleekwater in dan"
We zetten gewoon de grijze containert in de huiskamert als salontafelquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, that'll kill it!![]()
En vuilnisbakken, asbakken etc kopen we gewoon steeds nieuw ipv ze te legen!
En ik wil gewoon elke dag nieuw servies, want de vaatwasser uitruimen is eigenlijk net zo'n kutwerk als het afwassen op zichquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:57 schreef ElisaB het volgende:
Als ik later groot ben, wil ik een keuken met twee vaatwassers
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik wil gewoon elke dag nieuw servies, want de vaatwasser uitruimen is eigenlijk net zo'n kutwerk als het afwassen op zich![]()
Plastic bordjes, vorken en messies FTW!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We zetten gewoon de grijze containert in de huiskamert als salontafel
Minor detail: nieuw servies moet je de eerste keer ook ff door een sopje slingeren, want er heeft misschien wel een hondje op geplastquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
En ik wil gewoon elke dag nieuw servies, want de vaatwasser uitruimen is eigenlijk net zo'n kutwerk als het afwassen op zich![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Het wordt wel steeds gezelliger bij ons he Greys?
Tombo kan dan mooi de afwas doen
Ik doe het altijd pas als ik ga koken, dan haal ik er uit wat ik nodig ben en gaande weg doe ik de rest ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh in dat geval heb ik nieuws voor jullie:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Minor detail: nieuw servies moet je de eerste keer ook ff door een sopje slingeren, want er heeft misschien wel een hondje op geplast
Waar ik de grootste schurft aan heb is dat in sommige voetjes van sommige (wijn)glazen en sommige bekers een laagje water blijft staan, bovenop dus, als ze ondersteboven staan. En dat moet ik dus eerst met een beetje keukenrol er af deppen, omdat anders - als ik het bovenste rek naar voren ruk - dan spettert dat weer op de droge spullen in de onderste dingesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik doe het altijd pas als ik ga koken, dan haal ik er uit wat ik nodig ben en gaande weg doe ik de rest ook.
Works like a tiet
En wijn gewoon uit de fles, chips gewoon uit de zaken voor de rest is bezorgen tha keyquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Plastic bordjes, vorken en messies FTW!
Wegwerpmeuk!
Jah, dan maar wat extra kosten omdat we aan 1 containert per 2 weken niet genoeg gaan hebben, maar da's een kleine prijs voor zoveel gelukquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En wijn gewoon uit de fles, chips gewoon uit de zaken voor de rest is bezorgen tha key
Die glazen gebruik ik bewust dus nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar ik de grootste schurft aan heb is dat in sommige voetjes van sommige (wijn)glazen en sommige bekers een laagje water blijft staan, bovenop dus, als ze ondersteboven staan. En dat moet ik dus eerst met een beetje keukenrol er af deppen, omdat anders - als ik het bovenste rek naar voren ruk - dan spettert dat weer op de droge spullen in de onderste dinges
Oh dat met dat deppen aan je broek herken ik ookquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die glazen gebruik ik bewust dus niet![]()
Alleen in de handvaten van de pannen blijft water staan, maar die kieper ik direct op het aanrecht.
En als er al nog een klein beetje water opstaat dan dep ik dat gewoon aan m'n broekspijp af
Gooien we het 's nachts stiekem bij de buren in.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Jah, dan maar wat extra kosten omdat we aan 1 containert per 2 weken niet genoeg gaan hebben, maar da's een kleine prijs voor zoveel geluk
Dat laatste doe ik ook altijdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Alleen in de handvaten van de pannen blijft water staan, maar die kieper ik direct op het aanrecht.
En als er al nog een klein beetje water opstaat dan dep ik dat gewoon aan m'n broekspijp af
Whahahahaaaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat met dat deppen aan je broek herken ik ook![]()
![]()
Ja nee hier ook niet per lediging, maar dan stapelt het zo op naast die containert op een gegeven moment he. En aangezien de onze in de woonkamert komt te staan....quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gooien we het 's nachts stiekem bij de buren in.
Of hier gaan wonen, wij betalen niet per lediging
Hou opquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik ook altijd
En natuurlijk altijd de onderste la eerst uitruimen
Ja maar jullie zijn te leukquote:
Jij hebt toch een open haard?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee hier ook niet per lediging, maar dan stapelt het zo op naast die containert op een gegeven moment he. En aangezien de onze in de woonkamert komt te staan....
De onderste la vind ik de kloterigste la (want bestekquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik ook altijd
En natuurlijk altijd de onderste la eerst uitruimen
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
True!quote:
Hier de borden recht boven de vaatwassert.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
De onderste la vind ik de kloterigste la (want bestek) dus ik doe uit luiheid altijd de makkelijkste eerst, want het glazen/bekerkastje zit pal boven de vaatwassert dus hoef ik niet te lopen
De buren gaan ons laffenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
True!
Oeh, kom, we gaan sparen voor een grote allesbrandert en dan pleuren we alles in de fik!
Boecht:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
[BIECHT] En omdat je hier niet meer naar buiten kon kijken heb ik gister de ramen gelapt in zijn geheel met een heel pakje dure Glassex doekjesomdat ik dat gedoe met een spons, sopje, zeem en trekkert teveel werk vond
[/BIECHT]
Affijn, zaterdag deed Tombo den afwas....quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn te leuk
En de televisie ook
"sleep with me?"
"ABSOLUTELY"
En werkte het echt?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
[BIECHT] En omdat je hier niet meer naar buiten kon kijken heb ik gister de ramen gelapt in zijn geheel met een heel pakje dure Glassex doekjesomdat ik dat gedoe met een spons, sopje, zeem en trekkert teveel werk vond
[/BIECHT]
Ik pis in mijn broek, wij zijn stiekem zussen, dat kan niet andersquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Boecht:
Ik doe het met een nat doekie tot aan de rand van de rolgordijnen en dan met zo'n speciaal droogdoekje nawrijven
Nou, het is beter dan dat het daarvoor was.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
En werkte het echt?
Ik heb bij de blokker ooit speciale doekjes voor de ramen gekocht, nou dat werkte dus echt voor geen meter. Kon ik daarna alsnog de ramen lappen op de ouderwetse manier
Heel soms heb ik een buitje en dan gaat het met azijn en sop en de hele mikmak.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik pis in mijn broek, wij zijn stiekem zussen, dat kan niet anders
Jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
Je bedoelt zo'n multivezel ding doekje toch Ing?
Dat is hier ook regelmatig mijn redding
Ik heb dus gister alleen achter gedaan en de tuindeur.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heel soms heb ik een buitje en dan gaat het met azijn en sop en de hele mikmak.
Maar als ik dan het voorraam klaar heb, heb ik geen zin meer in de rest van de ramen
Ik ga binnenkort m'n mams weer es vragen of ze een ochtendje wil helpen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dus gister alleen achter gedaan en de tuindeur.
Maar voor het heel kleine uitklapraampje bóven de tuindeur was ik daarna al te lamlending![]()
Laat staan voor de rest van de ramen...
Whehehequote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
Ik heb één keer buiten in de voortuin mijn ramen staan lappen echt met zo'n professioneel aandoende stengel enzo. Ik zag er uit als een mongool, want ik kreeg dat ding niet in de goede hoek geknikt-en-dan-vastgezet
Afijn, ik heel wijs kijken en flink huishoudelijk soppen enzo daar in die tuin. Daarna schaamde ik me kapot, want toen zag je pas hoe smerig ze kennelijk aan de BINNENkant waren, die ramen...
Ik zou het gewoon doenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:15 schreef Greys het volgende:
Mijn moeder zei laatst 'Geef maar een gil als we even in de tuin moeten komen helpen ofzo hoor!!'.
Nou, ik durf ze écht niet te ontvangen zo![]()
Heel de tuin is verwoekerd, het is één grote klerezooi in de achtertuin en daar zijn ze minstens drie dagen bezig
HOU OPPPPPPquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Herkenbaar...bij mij donderde het poetsgedeelte eraf, omdat ik em te ver had uitgeschoven schijnbaar![]()
En ooit es toen ons huis nog flink berookt zat er een "niesje" van een kat, dus ik daar een beetje glassex op gespoten en uitgeveegd met een keukenrol.
Zag je van buiten af precies zo een rondje waar ik had gepoetst
Heb je nou nog niet afgewassen?quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je nou nog niet afgewassen?![]()
Ik ga AFK, van te veel lachen ga ik hoesten momenteel![]()
Oant Moarn
Ben je er niet JUIST gek op omdat je het nooit doet?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:40 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben gek op ramenzemen. Ik doe het hier nooit (want dat doet iemand anders voor ons), maar het is samen met strijken (dat we ook nooit doen) mijn favo huisklusje
Nee echt, ik vind het leuk. Maar als iemand anders het doet, dan is het een beetje zinloos om het zelf ook nog eens te gaan doenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
Ben je er niet JUIST gek op omdat je het nooit doet?
Ja, tuuk, domme vraag
Geef me een emmer met goed warm water, Dreft (die voor de afwas... het liefst de roze of de oranje), een sponjs, trekker en een theedoek en ik ga met veel plezier aan de slagquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben er nog, hihi![]()
Buiten doet de glazenwassert het, maar binnen moet ik zelf.
Dus Elies....
Ik zal het onthouden voor als je weer een keer komt party crashenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geef me een emmer met goed warm water, Dreft (die voor de afwas... het liefst de roze of de oranje), een sponjs, trekker en een theedoek en ik ga met veel plezier aan de slag
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:54 schreef tombolafan het volgende:
Okee, alle afwas staat links, de restjes zijn weggegooid en de spullen die opgeruimd konden worden opgeruimd
Straks iig afspoelen ofzo
Nah, dat afspoelen wordt morgenochtend, er komt steeds een kat op schootquote:
Dan kan je wel een knuf gebruiken denk ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:16 schreef vamperotica het volgende:
Fijn dat het weer zich aan mij stemming heeft aangepast...
mocht je nou de belachelijke drang hebben om echt te MOETEN strijken... ik heb nog 3 wasmanden staanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee echt, ik vind het leuk. Maar als iemand anders het doet, dan is het een beetje zinloos om het zelf ook nog eens te gaan doen![]()
MammaElisaB zegt altijd: "Nooit iemand van een goede daad afhouden, Mientje!" Dus dat doe ik dan ook niet; ik luister redelijk goed naar mams
Rond kwart over vijf echt FLITS-BOEMMMMMMMMMMquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
Onweer? Ik heb niets gehoord hier.
al boodschappen gedaan, nu GA kijken
Hé hier ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Rond kwart over vijf echt FLITS-BOEMMMMMMMMMM
Paar keer, keihard. De BOEMMMMM was haast gelijktijdig met de flitsen
Tnxquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:17 schreef Barbaaf het volgende:
D'r is van alles uit de lucht gekomen vannacht en ze verwachten nog veel meer: http://nos.nl/artikel/291(...)en-wegens-regen.html
Maar wel mooie regenbogen
[..]
Dan kan je wel een knuf gebruiken denk ik
Waarom las ik die net niet?quote:
Je was me voorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien als ik bij Tombo d'r eetclubje had gezeten wel!
Ik ga nog eentje nemen en misschien me ook maar es normaal aankleden.quote:
Wat voor kleurtje ga je doen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:11 schreef Greys het volgende:
Ik zit met furf in mijn haar, want de grijze haren waren weer niet aan te slepen
Het heet "Heerlijk koel chocolade"quote:
Geen idee, ik verf het nooit eiks.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:14 schreef Greys het volgende:
Oh kut, hoe zit dat ook alweer met geverfd haar en zwemmen?
Ik ga zondag sowieso in aanraking komen met chloor, maakt dat nog uit?
Heej, handig dus!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Het heet "Heerlijk koel chocolade"![]()
Een nieuw ding, iets met kleurmousse maar dan wel verf, zeg maar.
Je mot er eerst een mousse van brouwen en dan in je haar kwakken.
Niet direct volvreten dan he?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:19 schreef oh-oh het volgende:
whehe Greys, grijze haren, dat heb ik dan weer niet
Ik werd vanmorgen voor het eerst wakker met HONGER!
Goed teken denk ik !
Vannacht wel weer gespuugd, ik was echt zoooooo misselijk tot een uur of 3, boh.
Maar toen het er eenmaal uit was heb ik heerlijk geslapen.
Hier alleen wat plensbuitjes, maar ook zon tussendoor trouwens!
Als iets niet aan te slepen is.... Ah nevermindquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:11 schreef Greys het volgende:
Ik zit met furf in mijn haar, want de grijze haren waren weer niet aan te slepen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:43 schreef Greys het volgende:
Nogal dof en bijna zwart was bij nader inzien misschien een betere naam geweest dan Heerlijk koel chocolade![]()
Ik snap zowieso koel en chocolade niet, bij chocolade denk ik aan warm en bij koel eerder aan blondquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:43 schreef Greys het volgende:
Nogal dof en bijna zwart was bij nader inzien misschien een betere naam geweest dan Heerlijk koel chocolade![]()
Dat is balenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:39 schreef Oognip het volgende:
Pfff ik word echt moe van die zieke kittensLana moet nu om het uur gedwangvoerd worden met kleine beetjes zodat ze het niet weer uitspuugt. Bah ik zou dit weekend een nachtje weg, maar dat gaat zo ook niet meer door. Mm zou oppassen maar dat durf ik zo niet aan.
Jaquote:
Nou, ik deed dat en toen was het groenig. No shit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:14 schreef Greys het volgende:
Oh kut, hoe zit dat ook alweer met geverfd haar en zwemmen?
Ik ga zondag sowieso in aanraking komen met chloor, maakt dat nog uit?
JF ja, dat heb ik ook es gehad idd!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik deed dat en toen was het groenig. No shit.
Ja maar dat is als je het geblondeerd hebt, toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik deed dat en toen was het groenig. No shit.
Was niet tofquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
JF ja, dat heb ik ook es gehad idd!
Natuurlijk weet ik dat het kan gebeuren als ik kittens opvang, maar dan kan het toch wel zijn dat ik er van baal als ik eens een nachtje weg wil wat dan niet door kan gaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Oognip. tuurlijk is het lullig, maar je weet toch dat het kan gebeuren als je zwerfkittens opvangt? Neem dan niet zoveel kittens als je dr moe van wordt dat dr iets mee is telkens denk ik dan.
Ik zou zelf ook nooit opvang kittens of zo nemen en dan telkens uitjes plannen en oppassen nodig hebben. Maar hell, ik wil mn eigen honden nog niet eens bij een oppas laten als t ff niet hoeft...
Verjaardag van de moeder van mijn vriendquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik snap zowieso koel en chocolade niet, bij chocolade denk ik aan warm en bij koel eerder aan blond
[..]
Dat is balen, hadden jullie wat besproken of gingen julllie op de bonnefooi.?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat is als je het geblondeerd hebt, toch?
Dat heb ik ook wel eens gehoord, pas geblondeerd haar wordt groen in chloor.
Ketchup in smeren om dat op te heffenSrsly.
Maar donkerbruin/zwart haar wordt toch niet groen?Ik weet alleen niet of er dan een grote donkere vlek om me heen komt in het water, daar ben ik een beetje bang voor
Tubgirl-maar-dan-anders.
quote:Kan ik zwemmen als ik mijn haar net gekleurd heb?
Ja dat kan, maar houd er rekening mee dat het chloor in zwembadwater de kleur kan vervagen. Spoel je haar na het zwemmen daarom goed uit en gebruik een shampoo en conditioner voor gekleurd en gepermanent haar.
quote:Als je haar nog gaat afgeven is het niet goed hoor Heb ik trouwens wel een keer gehad, haar net geverft bij de kapper, en dan door de regen lopen en erachter komen dat je natte haar afgeeft op je (creme-kleurige) jas..... Maar bruin zwembadwater lijkt me heeeel sterk....
Geblondeerd haar heeft nogal de neiging snel groen uit te slaan in chloorwater, bruin geverft kan ook een groene gloed krijgen.... Helaas ook uit eigen ervaring.
Ja, dat zei die AH miep ook al, maar ik heb al brood. Ik denk dat ik anders maar 3 hoekjes oid maak. Alleen dan had ze het beter kunnen snijdenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan worden het vast hele dikke plakken en dat rolt niet fijn.
Je kunt dat recept ook met wraps maken, vind ik persoonlijk lekkerder
De machine kon het niet zei ze.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Pleur die miep dat brood terug tegen dr harses, wat lame dat ze dat niet deed!
Lukt je met een mes nooit hoor, brood netjes dun snijden...
Is gewoon een kwestie van het brood een kwartslag draaien met het er in doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
De machine kon het niet zei ze.
Ik heb nu een plakje brood afgesneden, ingesmeerd met roomkaas en er zalm opgetieft. Heb het kapje met jam
Jaaaa, maar de machine was niet diep genoeg ofzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Is gewoon een kwestie van het brood een kwartslag draaien met het er in doen
Wat mankeert jou nu weer!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:13 schreef tombolafan het volgende:
ik had toch niet ing met eenmoeten troosten
ben beroerd vandaag
Wat zieligquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik baal: de toetjes moeten verhuizen.Stomme meiden eten nog steeds niet goed zelf en volgende week ben ik dan echt te weinig thuis.
Dan gaan wij ook niet zoenen vandaag hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:13 schreef tombolafan het volgende:
ik had toch niet ing met eenmoeten troosten
ben beroerd vandaag
Ik ben niet ziek.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan gaan wij ook niet zoenen vandaag hoor
Beterschap.. uhh...
De toetjes zullen er niet onder lijden, die hebben gewoon vaak tijd en aandacht nodig en dat krijgen ze in het nieuwe gezin wel. Mij lukt dat niet volgende week. 10 uur weg per dag is te lang om er genoeg eten in te proppen.quote:
gewoon, niks binnenhoudenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat mankeert jou nu weer!![]()
![]()
Ik baal: de toetjes moeten verhuizen.Stomme meiden eten nog steeds niet goed zelf en volgende week ben ik dan echt te weinig thuis.
Toch dat eten van gisteren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gewoon, niks binnenhoudenmaar gaat al beter
![]()
balen van de toetjes... Daan ook?
Ik ook niet. Ik heb wel een raar oog (maar jij ook, dus dat past dan wel weer leuk)quote:
Dat is geen compliment voor je kookkunsten van gisterenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:37 schreef tombolafan het volgende:
gewoon, niks binnenhoudenmaar gaat al beter
![]()
Tombo weigert natuurlijk te flatuleren nav ons commentaar gisteren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is geen compliment voor je kookkunsten van gisteren
Hoe snel kun je hier zijn?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb wel een raar oog (maar jij ook, dus dat past dan wel weer leuk)
Hoelaat en waar gaan wij zoenen?
Gelukkig is je gevoel voor humor niet ziek ende zwak.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tombo weigert natuurlijk te flatuleren nav ons commentaar gisteren.
Maar ja, het moet er toch ergens uit he?![]()
Oeh, net op tijd weer binnen zie ik wel
Uur en twintig minuten zou moeten lukkenquote:
Is dat niet een beetje koud?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uur en twintig minuten zou moeten lukken
Je zou verdomd vreemd opkijken als ik om 15:14 met getuite lipjes voor de deur zou staan
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:43 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wil ook een kusje![]()
Ik heb net wel een bakje kersenyoghurt gehad, maar dat mag de pret niet drukken
Nee, ik wil een lekkere natte flebberkusquote:
Krijg je niet, jij.... jij.... bacillenbron!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ik wil een lekkere natte flebberkus![]()
![]()
Haaaai Gb
Ik zou het driehoekje nog een keer doorsnijden denk ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:08 schreef Cat22 het volgende:
Zondag doen we een high tea american style voor 20 mensen. Iedereen maakt dus een gerecht. Ik doe de sandwiches. Hoeveel zou ik er moeten maken denken jullie? Ik moet nog boodschappen doen.
Ook niet als ik m'n snottebellen eerst even lekker ophaal en m'n rocheltjes doorslik?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Krijg je niet, jij.... jij.... bacillenbron!
Ik was zelfs kleiner aan het denken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou het driehoekje nog een keer doorsnijden denk ik.
Dus 1 sandwich pp. = 2 stukjes pp.
Als er 20 mensen allemaal wat maken ga je iig geen honger krijgen
Zelfs dan niet. Ik heb hier troepoogjes en snotterneusjes zat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook niet als ik m'n snottebellen eerst even lekker ophaal en m'n rocheltjes doorslik?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoop niet dat Tombo gaat teruglezen![]()
Teruglezen heeft niet geholpen zeker.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]te laat
en het was niet het eten hoormeer stress drukte en slaapgebrek
Heb ik straks een ladder in m'n pantyquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:28 schreef Cat22 het volgende:
Als Elies hier meldt dat ik niet thuis ben: ze kan over de schutting klimmen. Vinden de poezels vast lollig.
Daar gaat je weekendquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:27 schreef Maes het volgende:
Ik heb weekend![]()
![]()
Ik moet luisteren naar drama puberverhalen
Kun je die mooi gebruiken om op te klimmen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ik straks een ladder in m'n panty
Zal ik de eiersalade voor je maken? Daar ben ik goed inquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je die mooi gebruiken om op te klimmen.![]()
Maarrrr ik ben weer thuis! Met eieren, is dat niet fijn?
Beterrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar gaat je weekend
Wij hebben de puberts lekker uitbesteed![]()
![]()
Wat is jouw recept?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Zal ik de eiersalade voor je maken? Daar ben ik goed in
Hell yeah; ik was eraan toequote:
Meid, geweldigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:08 schreef Cat22 het volgende:
Kun je die mooi gebruiken om op te klimmen.![]()
Maarrrr ik ben weer thuis! Met eieren, is dat niet fijn?
Als je een dagje wacht heb ik hopen eiersalade. Of Maes heeft die, daar zijn we nog niet uit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hell yeah; ik was eraan toe
[..]
Meid, geweldigIk zal eens even iets te eten gaan maken. Hongerrrrrrrrr
VANdaag.quote:
Je bent zwanger.quote:
Dat begint ietwat oud te wordenquote:
Stupid?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat begint ietwat oud te worden
Het ging over de dag, stupid.
Ik ga bijijijijjina zover je geen schatje meer te noemen!quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:16 schreef Qwea het volgende:
het is vandaag "Ik ben niet betaald dus ik trap je website op zwart en hoop dat je sterft" dag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is pas een leuke dagquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:16 schreef Qwea het volgende:
het is vandaag "Ik ben niet betaald dus ik trap je website op zwart en hoop dat je sterft" dag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral veel eieren en ui en peper en zout en paprikapoeder en mayo, mjammjamquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat is jouw recept?En kom je hem dan brengen?
Njam!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:21 schreef Maes het volgende:
[..]
Vooral veel eieren en ui en peper en zout en paprikapoeder en mayo, mjammjam
Dat is een hele mooie dag. Ben benieuwd hoe snel we gebeld gaan wordenquote:
Kerriepoeder dat ga ik ook eens proberen. Ik doe voor de kleur er ook altijd wat groens inquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Njam!
Ei CHECK!
Ui CHECK!
mayo CHECK!
pezo CHECK!
Kerriepoederen een beetje peterselie voor wat kleur. Dat is mijn recept.
Oe, gezelligquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:16 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ei met kerrie is heerlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Kerriepoeder dat ga ik ook eens proberen. Ik doe voor de kleur er ook altijd wat groens in
Nee, vertel??quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Maes had je gezien wat voor nieuwe kookwinkel hier zit???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |