welk topic? ik heb gewoon op; open nieuw deel geklikt? werkt altijd goed?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:28 schreef pugehenis het volgende:
Even offtopic, als je zo graag het topic wil eindigen doe het dan met die handige knop dat iedereen gelijk de nieuwe volgt.
Scheelt mij zo'n 15 seconden () om hem weer te vinden.
Komt helemaal goed!! FOK! Squad reunite hoooahquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:52 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Yo munnik ik heb hem net gepre-orderedkrijg hem inclusief BF1943 of is dit standaard? iig weer lekker knallen binnenkort.
Gek, zal er wel iets fout zijn gegaan ofzo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:32 schreef Roces18 het volgende:
[..]
welk topic? ik heb gewoon op; open nieuw deel geklikt? werkt altijd goed?
Ik heb dat robotje wel voorbij zien rijdenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:14 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Gek, zal er wel iets fout zijn gegaan ofzo.
Ontopic: heeft iemand al dingen als de c4, claymores en dat robotje geprobeerd?
Dus? Bij mij ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:29 schreef Gewas het volgende:
Vandaag Battlefield 3 limited edition besteld. Hoop dat ik nog op tijd ben, wil graag Back to Karkand spelen.![]()
Ik zou ook wel mijn PS3 naam willen neerzetten hier, maar mijn ingame naam is bijna hetzelfde als mijn echte naam.![]()
140000 Support score die claymorequote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik heb dat robotje wel voorbij zien rijdenmaar nog niet zelf geprobeerd. Ook c4 al voorbij zien komen. Alleen claymores niet, maar dat zal vast de laatste sniper unlock zijn ofzo
O, jij bent er zo een...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Heb net 5 minuten Capsian Border gespeeld op de PC en mijn vertrouwen in Battlefield is weer hersteld. Wat ongelofelijk fucking vet
nice nicequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:04 schreef RudyCarell het volgende:
http://uk.ign.com/videos/(...)developer-commentary
quote:
Oftewel; je gaat alsnog in je kont geneukt worden als de andere squad ragequit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:33 schreef Sharpdressedman het volgende:
(If team balance on the server allows it)
Zaklampquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:06 schreef TJV het volgende:
[..]
Oftewel; je gaat alsnog in je kont geneukt worden als de andere squad ragequit.
En als ik toch aan het zeiken ben: fix die radio beacons, nerf die kut-ump en zorg er godverdomme eens voor dat die zaklamp uitstaat als ik spawn.
Ok, genoeg gezeken.
Huh? kun je capsian border al spelen als beta? op PS3 hebben we alleen metro ....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Heb net 5 minuten Capsian Border gespeeld op de PC en mijn vertrouwen in Battlefield is weer hersteld. Wat ongelofelijk fucking vet
Hij is alleen op de PC helaas, de PS3 en 360 hebben de map simpelweg nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:14 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Huh? kun je capsian border al spelen als beta? op PS3 hebben we alleen metro ....
pffffff , weet je misschien of het bekend is dat ze dan vehicles adden in Metro Map morgen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hij is alleen op de PC helaas, de PS3 en 360 hebben de map simpelweg niet
Het is toch een zaklamp man, dat je hem aan je wapen vast kan klikken is leuk maar het blijft een zaklamp.quote:
Dat niet, maar dat je dat ding gebruikt vind ik nogalquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:38 schreef TJV het volgende:
[..]
Het is toch een zaklamp man, dat je hem aan je wapen vast kan klikken is leuk maar het blijft een zaklamp.
Zeg dat nog maar eens als ik dat ding aanzet als jij het hoekje om komt, dan ben je niet blij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat niet, maar dat je dat ding gebruikt vind ik nogal
Nee ze zullen geen vehicles adden, er is ook gewoon geen ruimte voor in Metroquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:30 schreef Bredemug het volgende:
[..]
pffffff , weet je misschien of het bekend is dat ze dan vehicles adden in Metro Map morgen?damn ik wou zo graag caspian border spelen
Jawel, dit weekend nogquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
De beta is dus niet meer bespeelbaar?
Moet je wel het geluk hebben dat de persoon tegenover je niet goed is in sprayenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:44 schreef TJV het volgende:
[..]
Zeg dat nog maar eens als ik dat ding aanzet als jij het hoekje om komt, dan ben je niet blij.
Ik ben te lui om het uit mijn kit te halen elke keer. En liever gebruik ik hem niet , maar hij zat er standaard is en het is wel leuk om mensen te verblindenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lach me kapot soms door alle mensen die die dingen aan hebben staan waar het gewoon licht is waardoor je ze enkel door die zaklamp spot.
die zaklamp is zeer handig. alleen moet je hem in lange open ruimtes wel uit doen. maar zodra je kleine ruimte in gaat dan is hij extreem handig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:32 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik ben te lui om het uit mijn kit te halen elke keer. En liever gebruik ik hem niet , maar hij zat er standaard is en het is wel leuk om mensen te verblinden
say whutquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:34 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
die zaklamp is zeer handig. alleen moet je hem in lange open ruimtes wel uit doen. maar zodra je kleine ruimte in gaat dan is hij extreem handig.
Pijltje omhoog (quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
say whut
hoe kan je je zaklamp of laser uitdoen dan? met de pijltjes ofzo?
ik zag het wel in die developer commentary video maar ik had geen idee dat dit al in de beta kon
aub wat veel nieuw beeldmateriaal van singleplayer:Pquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:09 schreef DinkMonkey het volgende:
x'dd. Ik vind battlefield wel leuk. Alleen ik moet nog wel iets meer zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |