welk topic? ik heb gewoon op; open nieuw deel geklikt? werkt altijd goed?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:28 schreef pugehenis het volgende:
Even offtopic, als je zo graag het topic wil eindigen doe het dan met die handige knop dat iedereen gelijk de nieuwe volgt.
Scheelt mij zo'n 15 seconden () om hem weer te vinden.
Komt helemaal goed!! FOK! Squad reunite hoooahquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:52 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Yo munnik ik heb hem net gepre-orderedkrijg hem inclusief BF1943 of is dit standaard? iig weer lekker knallen binnenkort.
Gek, zal er wel iets fout zijn gegaan ofzo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:32 schreef Roces18 het volgende:
[..]
welk topic? ik heb gewoon op; open nieuw deel geklikt? werkt altijd goed?
Ik heb dat robotje wel voorbij zien rijdenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:14 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Gek, zal er wel iets fout zijn gegaan ofzo.
Ontopic: heeft iemand al dingen als de c4, claymores en dat robotje geprobeerd?
Dus? Bij mij ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:29 schreef Gewas het volgende:
Vandaag Battlefield 3 limited edition besteld. Hoop dat ik nog op tijd ben, wil graag Back to Karkand spelen.![]()
Ik zou ook wel mijn PS3 naam willen neerzetten hier, maar mijn ingame naam is bijna hetzelfde als mijn echte naam.![]()
140000 Support score die claymorequote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik heb dat robotje wel voorbij zien rijdenmaar nog niet zelf geprobeerd. Ook c4 al voorbij zien komen. Alleen claymores niet, maar dat zal vast de laatste sniper unlock zijn ofzo
O, jij bent er zo een...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Heb net 5 minuten Capsian Border gespeeld op de PC en mijn vertrouwen in Battlefield is weer hersteld. Wat ongelofelijk fucking vet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |