Altijd nog beter dan die pauperstad tilburgquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eindhoven, iedere dag weer een feest.
Tilburg noord schijnt pauper te zijn, verder vind ik het wel meevallen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:55 schreef xCore het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan die pauperstad tilburg
Gewoon de oude ja, die van W7 is zo andurssss.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Paint is het enige goede wat microsoft ooit heeft gemaakt. En dan de oude versie.
Keer een dagje Reeshof doen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tilburg noord schijnt pauper te zijn, verder vind ik het wel meevallen.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hé, mijn paint-skills hebben iedereen uit het paint topic weggejaagd.
idk, ben niet altijd actiefquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Café met vrienden. Waarom weet je dat niet?
quote:
Spreek je hem alleen op FOK! ?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:19 schreef leeell het volgende:
waar lees je dat dan?
ctrl-f dastan en zijn posts laat niets zien
Hoezo hoogtepunt?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ afbeelding ]
GIF die ik gemaakt heb in de 2e, of 3e, en ook direct mijn hoogtepunt
Ik vind die van Skippy helemaal tof! Die jij gemaakt hebt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Sindsdien heb ik nooit meer gepaint, tot net dan. En het is ongetwijfeld de leukste die ik ooit heb gemaakt
last.fm / sms , vandaag niet thoughquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Spreek je hem alleen op FOK! ?
[..]
Hoezo hoogtepunt?
Hij zei gisteren al dat hij vandaag vanaf drieën al naar het café zou gaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:24 schreef leeell het volgende:
[..]
last.fm / sms , vandaag niet though
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |