Haha, kijk waar ik net een gifje van vind:quote:Op donderdag 17 november 2011 22:20 schreef Smeich het volgende:
Het was toch wel![]()
![]()
![]()
toen oude Moira uit de slaapkamer van Violet liep en haar mond afveegde
En juist dat Creepy kind heeft schijnbaar niets kwaad in de zin.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:04 schreef egeltje1985 het volgende:
Toffe aflevering inderdaad weer. Creepy kind op zolder ook trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:51 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Spannende aflevering vanavondJoh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Dat die Tate de rubber man was was op zich al wel een klein beetje weggegeven. Hij had dat pak ook al eerder uit de kelder gepakt, 3 afleveringen geleden ofzo.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Hayden![]()
Wat een evil crazy biatch zeg!
Tate = the rubber man. Had die niet verwacht....pas toen ie met Nora aan het praten was had ik zoiets van zou hij het dan zijn. Tate en zn mommy issues.
Aan Violet heb je trouwens ook lekker veel zeg. Vraag me trouwens af of ze niet toch het loodje heeft gelegd vorige keer. Twee weken niet op school geweest enzo.
Omdat ze niet weg kan uit het huis.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:26 schreef dabadbass het volgende:
Ze wilde koste wat het kost blijven toen ze bijna ontslagen werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |