Dat was de eerste zelfbediening die ik kende in de buurt. 4=6 ZB,quote:
Ik lees net dat het de voorloper was van wat nu de PLUS is.quote:Op zondag 9 oktober 2011 09:51 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Dat was de eerste zelfbediening die ik kende in de buurt. 4=6 ZB,
Kende het ook niet, maarrrrrr....google is ons vriendje.quote:Op zondag 9 oktober 2011 09:53 schreef Rewimo het volgende:
ViVo ken ik helemaal niet, die zat zeker in een andere streek (ik woonde in Haarlem).
Ook daar staat niet waar ze zatenquote:Op zondag 9 oktober 2011 09:54 schreef Kingstown het volgende:
Kende het ook niet, maarrrrrr....google is ons vriendje.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_supermarkten#Nederland
ze zaten iig in enkhuizenquote:Op zondag 9 oktober 2011 09:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ook daar staat niet waar ze zatenMaar wel leuk die lijst
rechtsedirecte komt uit West-Friesland volgens mij, dus dat is niet al te ver van Haarlem.quote:Op zondag 9 oktober 2011 09:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ook daar staat niet waar ze zatenMaar wel leuk die lijst
quote:Op zondag 9 oktober 2011 09:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
rechtsedirecte komt uit West-Friesland volgens mij
Dat is inderdaad niet zo ver van Haarlem, maar daar heb ik ze nooit gezienquote:
Trans Europe Express.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:01 schreef Gravedigger het volgende:
In 1977 verscheen een LP van Kraftwerk met als titel de naam van een trein. Welke?
Zit hem net te luisteren, ik had hem ook al opgezochtquote:
Uhmmm....is 4 teveel gevraagd? 3 dan maar?quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:06 schreef Kingstown het volgende:
Michael Jackson had 6 nummer 1 hits in Nederland in de jaren 80. Noem er 4.
1 van de 6 was een duet.
Liever gewoon geen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uhmmm....is 4 teveel gevraagd? 3 dan maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |