Dat betwijfel ik. Ik heb het wel opgezocht en het zei me niets.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:54 schreef Gravedigger het volgende:
Toch zeg je gelijk: "Oh, bedoel je die!"
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:54 schreef Gravedigger het volgende:
Toch zeg je gelijk: "Oh, bedoel je die!"
4 letters van zijn naam zitten in de namen van de andere 3 genoemde.quote:
Gravedigger, ik ken zijn vrouw ook niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:19 schreef Gravedigger het volgende:
Nog steeds niet? Alle 4 de letters zitten in de naam van zijn vrouw.
Mijn volgende post kan alleen maar de oplossing zijn
Oh sorry, ik begin echt een beetje vergeetachtig te worden. Ik dacht even dat Isis zijn zus was.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:31 schreef Gravedigger het volgende:
Staat op de vorige pagina. Dat was Isis.
En zijn vrouw was Isis?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:19 schreef Gravedigger het volgende:
Nog steeds niet? Alle 4 de letters zitten in de naam van zijn vrouw.
Mijn volgende post kan alleen maar de oplossing zijn
Die had ik in gedachten maar op het net vind ik iets heel anders:quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:44 schreef Gravedigger het volgende:
Dit wordt het dus ook niet. Ik was op zoek naar Osiris!
Zeg dat danquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:44 schreef Gravedigger het volgende:
Dit wordt het dus ook niet. Ik was op zoek naar Osiris!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:49 schreef Rewimo het volgende:
Osiris?
Is ook wel enigszins voor mijn tijd hoor
Maar die was toch een mythisch figuur? Geen "officiele" bewijzen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:49 schreef Rewimo het volgende:
Osiris?
Is ook wel enigszins voor mijn tijd hoor
Geeft niksquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:10 schreef Gravedigger het volgende:
Helemal gelijk rewimo. Ik had alleen de wuote van KT gezien, maar die had Osiris weggehaald. Sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |