In een hoop topics op 40+ komen nostalgische momenten voorbij van muziek tot sport en van motoren tot TV-series.
Ook populair was het spel triviant en het lijkt me leuk om een variant hiervan hier te gaan spelen. Geen blokjes en speelbord, maar dan digitaal en zonder punten. Iedereen mag meedoen en ik wou het principe simpel houden. Er wordt een vraag gesteld uit wat voor categorie dan ook die betrekking heeft op de periode van voor 1990.
Google maakt het natuurlijk helemaal niet leuk, maar dat is oncontroleerbaar, dus ik ga maar uit van het goede in de mens en als iemand plezier haalt uit een goed antwoord door het op te zoeken, dan uhh....
Degene die het antwoord goed heeft, stelt de volgende vraag. Als dat te lang duurt (en geef iemand even de tijd), dan kan een ander ook een vraag stellen.
Aanpassingen/suggesties altijd welkom!
Regels (nog onderwerp van discussie, dus kunnen nog aangepast worden)
Geef slechts één antwoord per keer. Pas wanneer de vraagsteller aangeeft dat het niet juist is, mag je opnieuw een antwoord geven.
Bewerk je antwoord niet. Spelfouten, toevoegingen of verbeteringen zijn geen geldige redenen om je antwoord te editten. Wanneer een post bewerkt blijkt te zijn, is deze ongeldig.
Opzoeken is niet toegestaan. Het gebruik van internetpagina's, encyclopedieën, platenhoezen, boeken en elke andere bron is absoluut niet toegestaan.
Wees soepel met spellingsfouten. Als overduidelijk is wat er bedoelt wordt, keur het antwoord dan goed. Het is geen spellingswedstrijd.
Degene die het juiste antwoord gegeven heeft, stelt ook de nieuwe vraag. Als dat langer dan een half uur duurt, mag ook iemand anders een vraag stellen
The love you take is equal to the love you make.