Waarom nu niet meer dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:54 schreef k_i_m het volgende:
Ik was er ook echt heel blij mee toen ik hem net gekocht had.
Hier nog zo 1hoor!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:59 schreef Vicky het volgende:
Coole tassen maar wat een prijzen!! Ik.vind 25 euro al.veel
We gaan.in Den Haag, Stiemie.
Ik heb ook nooit mooie tassenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb serieus nog nooit een mooie tas gezien voor 25 euro
Dus het is niet zo gek dat ik er nooit van gehoord had.quote:aar in Europa is het label helemaal niet zo bekend. Wat niet zo vreemd is, omdat de tasjes van het merk hier nauwelijks te koop zijn. Wat heel jammer is, aangezien Coach hele mooie tassen in de collectie heeft.
ha BE gek toeval: die tas die ik in het vorige topic plakte is er ook een van Coachquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb in Augustus in Puerto Rico een 'merk'-tas gekocht.
Ik had nog nooit van het hele merk gehoord hoor, maar mijn collega's moesten en zouden naar de outletstore.
En daar was in die hele zaak maar 1 tas die ik leuk vond. En die was van 160 Euro afgeprijsd naar 50, nou ja, soit... als aandenken aan Puerto Rico heb ik het toch maar gedaan. Maar dat is echt wel uitzonderlijk hoor.
Ik moest hem er even bij pakken om te zien welk merk het ook al weer was.![]()
![]()
Het is een 'Coach', maar ik lees nu net dit:
[..]
Dus het is niet zo gek dat ik er nooit van gehoord had.![]()
maar TF vond de kleur lillik geloof ikquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:56 schreef Cooki het volgende:
uhm..wat vinden de kenners hier van?
kim? / buurvrouw?
![]()
[ afbeelding ]
ik ook, kan ik weer een nieuwe kopen... maar dat zijn dan wel elcheapos van 30 euro ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik degradeer nogal snel tassen tot luiertas
mooi Speweyquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:38 schreef Spewey het volgende:
Mijn favoriete tas is in juni in Spanje gejat (traumatisch!) en heb toen van manlief voor m'n verjaardag in augustus deze gehad, helemaal zelf uitgekozen daarom alleen vind ik hem al geweldig. (maar dat franjeding moest er snel vanaf)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |