je had niet eens een walkman?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:07 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n nummer, ik heb heel lang geleden, toen ik 8 of 9 was ofzo, eens een cassetebandje van mijn wijlen opa gekregen. dan ging ik altijd in de auto van mijn ouders zitten en luisteren. en daar stond 1 zo'n enorm mooi nummer op, maar ik kan me de naam echt totaal niet herinneren.![]()
weet ook niet precies meer hoe het nummer gaat, is ook voor een groot deel gevoel omdat het al zo lang geleden is.
die bestonden toen nog niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je had niet eens een walkman?
oh, dat is wel heel jammer, ik vind het fijn om herinneringen op te halen dmv muziek
ochja, jij was hoogbejaardquote:
en mijn laptopinternet loopt weer te kutten. *zucht*quote:
das fucked.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en mijn laptopinternet loopt weer te kutten. *zucht*
ja, k loop de hele tijd al elke keer de stekker van de modem eruit te trekkenquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:20 schreef dawg het volgende:
steve jobs is dood.
en ik ben maffen ook. nighty night evilchick. sms maar enzo.![]()
adiosquote:
Typisch. Vast een iPhone.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:50 schreef CherryLips het volgende:
Daar gaan de aandelen.
Bedankt voor de iPod en iPhone Steve, het zijn leuke speeltjes.
Godsamme ik had m'n telefoon op Engels staan en dan maakt ie leukemia van leuk
Zn laatste practical joke.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:51 schreef CherryLips het volgende:
Zo had Steve het gewild. Blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |