Koston's blijven wel baas. Maar ik kan niet alle sneakers aan naar werk. Die forest hills zijn redelijk clean en zouden beter passen om naar werk aan te doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:39 schreef vault_tec het volgende:
Bedoelde niet dat de koston beter is dan alle ObyO maar alleen die D_D tof vind :$
Dat is sonny... een welbekende resellerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:17 schreef GNT het volgende:
http://www.ebay.com/itm/N(...)728f4#ht_6583wt_1348
In Rijen nog wel
En dan zelf lekker extra hoog inzetten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:23 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dat is sonny... een welbekende reseller
Dat paartje heeft hij wsl overgekocht van Sinclair die tot een weekje geleden een US10 te koop had staan voor 500 euro.
waarom zou je het anders resellen??quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
En dan zelf lekker extra hoog inzetten.
bleek toch niet zo te zijn als verwacht? 500 eu kopen en dan verkopen voor 2000 dollar is wel heel overdreven, of zijn die schoenen dat echt waard?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:21 schreef shiftsix het volgende:
[..]
waarom zou je het anders resellen??
Resellen begrijp ik wel. Maar het verschil tussen 500 euro en 2000 dollar is wel erg groot. Dat is wel erg hoog in de boom zitten. 1200 was aannemelijker geweest.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:21 schreef shiftsix het volgende:
[..]
waarom zou je het anders resellen??
Zijn prijzen zijn ook nooit laagquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:32 schreef Cinch het volgende:
Ik heb al een aantal paar van Sonny gekocht en meestal zijn zijn prijzen niet belachelijk hoog, beetje apart dit idd
Ik zeg doen, Tokyo's zijn echt hardquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 07:17 schreef Atta-boy het volgende:
Kan 2 paar jordan quai 54's miss ruilen voor een jordan 5 tokyo 23.
Doen?
Hoop eigenlijk dat ie ze heel graag wilt en voor maar 1 wil ruilen met iets anders erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |