Ze weten mij wel weer naar een andere radiostation te jagen hequote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:10 schreef alors het volgende:
[..]
ja of Set Sail, mark my words. Beide kutplaten trouwens.
Of Adele, maar dan wel een hele dikke scheet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tenzij Anouk weer een scheet gelaten heeft natuurlijk.
Dan gaat het luchtalarm afquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of Adele, maar dan wel een hele dikke scheet.
Niveautje wereldrampquote:
Ja dit nummer vergat ik nog te noemen, ook zulke bagger die je 6 keer per dag hoortquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:21 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind er helemaal geen fuck meer aan, aan de RHCP
Check een ander station.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:19 schreef alors het volgende:
Dit nummer ben ik zoooo zat, net als Moves Like Jagger, Titanium, Brooke Fraser etcetera, etcetera
Alleen de ouwe meuk is leuk. RHCP deze eeuwquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:21 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind er helemaal geen fuck meer aan, aan de RHCP
ja ik luister al nauwelijks meer, maar dan luister ik even een 20 minuutjes en dan krijg je het alweer vol op je bordquote:
dan kom je al die liedjes uit de top40 tegen die je zaterdag middag hoort en waarbij je denkt "wtf hoe kan deze shit een hit worden"quote:
jouw reactie was trager dan mijn orgasmequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |