I wonder why...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:22 schreef Sersjee het volgende:
Net op tijd de radio uit kunnen zetten...
Weer zo'n plaat waar ik wat vrolijker van word, kan er niks aan doenquote:
Op mijn verjaardag ging Prinses Diana de pijp uitquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Joh, op de mijne is Theo van Gogh vermoord
Nee, maar de meeste jongere mensen kennen Billy Joel nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Want alleen oude lullen houden van dat nummer?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, maar de meeste jongere mensen kennen Billy Joel niet
quote:
Ik ken 't ook hoor, met m'n 23 jaren jong. Zo heul gek is dat toch niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog lang niet dus![]()
voor je kennis dan maar
Bedanktquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog lang niet dus![]()
voor je kennis dan maar
Het komt ergens uit de jaren '80 en is niet zo heel vaak te horen. Ik vind het ook niet gek, maar wel bijzonderquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ken 't ook hoor, met m'n 23 jaren jong. Zo heul gek is dat toch niet?
Er gaat niks boven de jaren 80quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Het komt ergens uit de jaren '80 en is niet zo heel vaak te horen. Ik vind het ook niet gek, maar wel bijzonder
Ik heb ze wel bewust meegemaakt, maar ik vond er destijds niets aan. Ik begin het de laatste tijd te waarderenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:43 schreef Metalbas het volgende:
[..]
Er gaat niks boven de jaren 80. Niet dat ik ze heb meegemaakt, maar toch.
Ja!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:54 schreef CindieY het volgende:
136 keer geflitst op weg naar je vriendin?![]()
Bijna 22.000 euro boete ook.. Ik ben gek, maar zo gek nou ook weer nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja!![]()
Wel heel erg knap om zo'n relatie in stand te houden met die afstand
Ik gok van wel!! Of hij had een stijfje waar hij vanaf moestquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:55 schreef Metalbas het volgende:
21000 euro? Dat moet dan toch een heel lekker wijf zijn.
Ik ook niet! Maar ik kom ook standaard overal te laat, incl dates...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bijna 22.000 euro boete ook.. Ik ben gek, maar zo gek nou ook weer niet
Zal ie zich de volgende keer wel een goedkopere optie uizoeken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok van wel!! Of hij had een stijfje waar hij vanaf moest
Ik denk het ook... Of hij heeft veel geld en maakt het hem geen zak uitquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:57 schreef Metalbas het volgende:
[..]
Zal ie zich de volgende keer wel een goedkopere optie uizoeken.
De een haat hem, de ander houdt ervan. Ik ga voor optie1quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat is dit voor zeikmuziek? Heb ik per ongeluk die bejaardenzender Radio2 opgezet?
Daar ga ik in mee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:59 schreef minthy het volgende:
[..]
De een haat hem, de ander houdt ervan. Ik ga voor optie1
Het is wel heel erg veel van hetzelfde elke dag...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik vind het net niks. En vind ook dat Gerard de laatste tijd elke dag een toneelstukje opvoert...
Ik luister eigenlijk nooit meer. Ik luister eigenlijk alleen een beetje @work en C&S, muziek begint me verder ontzettend te vervelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is wel heel erg veel van hetzelfde elke dag...
Deze week luister ik de hele dag en het kan me niet echt meer boeien en begin ook te begrijpen dat collega's het niks vindenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk nooit meer. Ik luister eigenlijk alleen een beetje @work en C&S, muziek begint me verder ontzettend te vervelen.
Ik luister eigenlijk altijd en overal, als ik maar ontvangst heb. Vanochtend in een MRI-tunnel gelegen, daar kon ik zelfs naar Giel luisterenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk nooit meer. Ik luister eigenlijk alleen een beetje @work en C&S, muziek begint me verder ontzettend te vervelen.
Sinds ik hier werk, heb ik eigenlijk geen moeite meer gedaan om 3FM te ontvangen. Veel streams zijn hier geblokkeerd, maar had natuurlijk (net als op m'n vorige werkplek) een ouderwetsche FM-radio kunnen regelen. Ik red me nu wel met Absolute Radio etc.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:05 schreef alors het volgende:
[..]
twitter:TwitWouter twitterde op donderdag 06-10-2011 om 11:54:48@Domien Wát een dag, WÁT EEN DAG! Hoitjes! ;-) reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |