Plaat op de pickup en een nummer 1 tot 40.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Plaat of nummer maar geen track, we zijn hier verdomme in Nederland
Hmm dat kan nog net maar track ik vind dat zo vreselijk ga je dan ''aftracken'' ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Of nog beter: chanson.
Oh nee, kut, da's frans.
Domien en Roos kunnen dat goed. Samen, op het toilet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Hmm dat kan nog net maar track ik vind dat zo vreselijk ga je dan ''aftracken'' ofzo
gekke jongen. jij moet een pilletje hebben. of ga op jijbuis maar ff luisteren naar bijv Bring me the Horizon of Asking Alexandriaquote:
69quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Domien en Roos kunnen dat goed. Samen, op het toilet.
Lieve Pino. Moat van mie. Loop ff naar je echte moeder en vraag om een thermometer. Steek hem in je hol, snufferd of onder je arm en neem je temperatuur op, want dit gaat niet goed...quote:
Bring me the Horizonquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gekke jongen. jij moet een pilletje hebben. of ga op jijbuis maar ff luisteren naar bijv Bring me the Horizon of Asking Alexandria
Ik heb idd griep ja, en het gaat idd niet heel goed met me. Toch thnx voor het medelevenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Lieve Pino. Moat van mie. Loop ff naar je echte moeder en vraag om een thermometer. Steek hem in je hol, snufferd of onder je arm en neem je temperatuur op, want dit gaat niet goed...
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bring me the Horizon
[..]
Ik heb idd griep ja, en het gaat idd niet heel goed met me. Toch thnx voor het medeleven.
Dat is te merken ja, nog even en je bent de grootste fan van Domientjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bring me the Horizon
[..]
Ik heb idd griep ja, en het gaat idd niet heel goed met me. Toch thnx voor het medeleven.
twitter:RobinvanArkel twitterde op donderdag 06-10-2011 om 21:44:06Is dat nou een gay op #3FM? Issie niet een beetje telaat voor de parade... Hij was tenslotte al 3 weken onderweg... #MetMichiel reageer retweet
mijn eerste plugplaat! en wat vond sharid em goed....quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Lieve Pino. Moat van mie. Loop ff naar je echte moeder en vraag om een thermometer. Steek hem in je hol, snufferd of onder je arm en neem je temperatuur op, want dit gaat niet goed...
Leuke is dat ik die URL al jaaaaaaaren ken, en zelfs al eens de KRO heb gemaild met de tip om die opendir af te sluiten (denk vorig jaar rond deze tijd). Is echter nooit wat mee gebeurt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:08 schreef Evertjan het volgende:
http://download.omroep.nl/kro/moodstreams/muziek/kerst/
Bekend verhaal! Sterktequote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:07 schreef alors het volgende:
Ik ben weer eens op tijd begonnen met een opdracht![]()
godverkutben nu net over de helft en het moet morgen af
Heb je nog een linkje?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Leuke is dat ik die URL al jaaaaaaaren ken, en zelfs al eens de KRO heb gemaild met de tip om die opendir af te sluiten (denk vorig jaar rond deze tijd). Is echter nooit wat mee gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |